Kokoomuspuolue lakkautettava

Kommentoitu viesti

kupek

#2 Onneksi meillä on demokratia

22.08.2014 17:51

Tähänhän ei pitäisi tarvita tällaista addressia. Jos kokoomus on täysin turha ja haitaksi Suomelle, kukaan tuskin äänestää heitä jatkossa, jolloin puolue lakkaa olemasta kun sen jäsenet saavat yhteensä 0 ääntä tulevissa vaaleissa. Demokratia suojelee meitä pahalta.

Vastaukset

fredinjuha

#3 Re: Onneksi meillä on demokratia

2014-08-22 18:04:45

#2: kupek - Onneksi meillä on demokratia 

 Ei suojaa nukkuvien puolueelta, eikä siltä et ihmiset on olevinaan niin omistavaaluokkaa ja äänestää tyhmyyksissään melko ironisesti

plop

#4 Re: Onneksi meillä on demokratia

2014-08-22 18:07:08

#2: kupek - Onneksi meillä on demokratia 

 Demokratia ei toimi, koska ihmiset ovat liian tyhmiä.

Pankkiiri ei ole puolellasi

#5 Re: Onneksi meillä on demokratia

2014-08-22 18:13:28

#2: kupek - Onneksi meillä on demokratia 

 Median omistaa pääoma, jonka etu on levittää kokoomus/ek propagandaa. Tämän vuoksi asioita vain pinnallisesti seuraavat menevät halpaan ja äänestävät noita pörssipelureiden marionetteina heiluvia kokoomuslaisia.

Sinisilmäisiä riittää

#18 Re: Onneksi meillä on demokratia

2014-08-23 08:57:30

#2: kupek - Onneksi meillä on demokratia 

Entiset duunarit lukuisista tehtaista ym duunarien töistä ovat siirtyneet yrittäjiksi kun tehtaita on vedetty kylmiksi. Samalla duunarit ovat muuttaneet puoluekantaansa demareista / vassareista yrittäjien kokoomukseen. Siellä pakettiautossa istuessa tuntuu kuin olisi itsekin käynyt aamulla triathlonin vetämässä ja jo nyt iltapäivällä antamassa TV:hen lausontoja puku päällä, kuin Stubbi.

Ainoa ero on se, että pakettiautoileva kansa ei tajua itse kuuluvansa siihen tuloluokkaan, joka keskimäärin ansaitsee yrittäjänä alimmillaan 1000-2000 euroa kuukaudessa, ei voi sairastaa eikä ole ansainnut vuosilomaa. Mutta, tunne siitä riittää että on parempi kuin muut siellä pakettiauton ratissa, kun kannattaa kokoomusta.

Kaikki kokoomuksen kannattajat eivät ole hyvätuloisia, mutta eivät sitä itse ymmärrä tai myönnä että puolueensa johdon päätöksillä menettävät itse eniten.

Kansallismielinen populisti

#22 Re: Onneksi meillä on demokratia

2014-08-23 11:42:43

#2: kupek - Onneksi meillä on demokratia 

 Ei muuten suojannut Hitleriltäkään joka muuten äänestettiin ihan demokraattisilla vaaleilla.

Tulee mieleen Einsteinin murjasu ihmiskunnasta "on vain kaksi ääretöntä ihmisten typeryys ja avaruus ja jälkinmäisestä en ole aivan varma"

Ja johan Kekkonenkin kielsi kokoomuksen pääsyn hallituksiin Suomelle vaarallisena puolueena.

Mistä saisimme toisen yhtä viisaan presidentin joka pistäisi lopun tuolle Suomen syövälle ja samalla lakkauttaisi vihreiden itupuolueen?

idiootti

#50 Re: Onneksi meillä on demokratia

2014-08-29 09:42:58

#2: kupek - Onneksi meillä on demokratia 

 demokratia ei todellakaan toimi. ihmiset ovat idiootteja!

pöpötipöö

#61 Re: Onneksi meillä on demokratia

2014-09-16 14:09:49

#2: kupek - Onneksi meillä on demokratia 

 mä on ilmeisesti käsittäny demokratia sanan jotenki väärin , jos suomessa on jotai demokratiaa