ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Kommentoitu viesti


Vieras

#1014 Verivelka

11.09.2011 14:23

Jooel 3:21
Ja minä julistan heidät puhtaiksi verivelasta, josta en ole heitä puhtaiksi julistanut. Ja Herra on asuva Siionissa.

Vastaukset


Vieras

#1015 Re: Verivelka JOEL 3. LUKU

2011-09-11 14:42:34

#1014: - Verivelka

 

1 Sillä katso, niinä päivinä ja siihen aikaan, kun minä käännän Juudan ja Jerusalemin kohtalon,
2 minä kokoan kaikki pakanakansat, vien ne alas Joosafatin laaksoon  (ratkaisulaaksoon) ja käyn siellä oikeutta niitten kanssa kansani ja perintöosani, Israelin, tähden....

 

...Aurinko ja kuu käyvät mustiksi, ja tähdet kadottavat valonsa.
16 Herra ärjyy Siionista ja antaa äänensä kuulua Jerusalemista, ja taivaat ja maa järkkyvät; mutta Herra on kansansa suoja, Israelin lasten turva.
17 Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, teidän Jumalanne, joka asun Siionissa, pyhällä vuorellani. Ja Jerusalem on oleva pyhä, ja vieraat eivät enää kulje sen läpi.
18 Sinä päivänä vuoret tiukkuvat rypälemehua, ja kukkulat vuotavat maitoa; kaikissa Juudan puronotkoissa virtaa vettä, ja Herran huoneesta juoksee lähde, ja se kastelee Akasialaakson.
19 Egypti tulee autioksi, ja Edom tulee autioksi erämaaksi väkivallan tähden, jota ne ovat tehneet Juudan lapsille, kun ovat vuodattaneet viatonta verta heidän maassansa.
20 Mutta Juuda on oleva asuttu iankaikkisesti ja Jerusalem polvesta polveen.
21 Ja minä julistan heidät puhtaiksi verivelasta, josta en ole heitä puhtaiksi julistanut. Ja Herra on asuva Siionissa.

 

Amen!

 

Sinä päivänä, lopun aikoina,

kun aurinko ja kuu ja tähdet pimenevät,  maa ja taivaat järkkyvät,

vieraat eivät enää kulje Jerusalemin läpi,

Luvattu maa on jälleen hedelmällinen ja runsasvetinen, eikä kuivuutta enää ole,

Jerusalemissa on jälleen Herran huone, ja siitä virtaavat elävien vesien virrat,

kun Egypti on autioitunut ,

sinä päivänä on Juuda ja Jerusalem oleva asuttu iankaikkisesti,

ja Jumala on julistava heidät puhtaaksi verivelasta, kun Israel ottaa vastaan Jeesuksen Kristuksen, jossa ainoastaan on verivelasta ja synnistä puhdistus.

Tuhatvuotisessa Valtakunnassa on kansa saanut syntinsä anteeksi, ja Herra asuu Sionissa!

Halleluja!