Loikalan kartano pitää sulkea!!!

Kommentoitu viesti

jarmo syväterä
tervakoski

#7 ei Loikalaan sattumalta jouduta

23.07.2009 16:01

Jos Loikalan sulkemista vaaditaan, niin mistä löytyy tilalle paikka vaikeille sijoitettaville. Olen aikoinaan vieraillut Loikalassa ja en herra paratkoon näe mitään syytä lopettamiseen. Palaa niitä lomia muuaallakin kuin Loikalassa - oikeuksiensa perään on tyhjä parkua, jos omalla käytöksellään lomansa polttaa. Sääntöjen rikkomisella on kaikkialla yhteiskunnassamme aina seuraamuksensa. Se pitää oppia Loikalassa, jos sitä ei ole muualla vielä oppinut. Lomalle pääsee, jos omalla käytöksellään osoittaa, että on lomansa ansainnut ja että voidaan luottaa siihen, että lomalla käyttäydytään asiallisesti. Lomalle ei pääse, jos on odotettavissa, että paluu lomalta tapahtuu muiden saattamana. Meillä ei ole montaa Loikalan kaltaista paikkaa - yhdenkin poistuminen on liikaa.

Vastaukset

ex vanki loikalassa

#16 Re: ei Loikalaan sattumalta jouduta

2010-06-11 12:32:52

#7: jarmo syväterä - ei Loikalaan sattumalta jouduta

Loikalan kartano on paholaisen suoma maanpäällinen helvetti!!!

Siellä tuhotaan nuorten ihmisten mielenterveys sortamalla, alistamalla, haukkumalla törkeästi, sekä eristämällä!!!!

Vihaan kyseistä paikkaa yli kaiken, olin siellä 2.5 vuotta ja kun viimein pääsin pois sieltä, painajaiset ja kuvottavat tapahtumat eivät ole minua jättäneet vieläkään rauhaan!

Pahat muistot eivät pyyhkiydy ajan kanssa pois.

Terapiassa olen käynyt 2 vuotta, eikä vieläkään kyseisen laitoksen arvet ole haalistuneet.

14 vuotta sijoitettu

#26 Re: ei Loikalaan sattumalta jouduta

2010-09-21 17:05:57

#7: jarmo syväterä - ei Loikalaan sattumalta jouduta

Kuullostaa taas jonkun omassa kodissa kasvatetun tukarin puheelta. Mene itse pariksi tunniksi huoneeseen kalsarit jalassa istumaan ja tuijota seinää. Ja teeppä sama vielä täysin raivoissasi jonkun täysin elämääsi kuulumattoman ihmisen käskystä. Lähes tulkoon kaikille nuorille tulee jossain kohdin tarve kokeilla rajojaan ja siitä ei todellakaan pitäisi rankaista nuorta katkaisemalla yhteys perheeseen.

Pistää vihaks kun ihmiset jotka ei ole näitä asiota kokeneet tulevat tänne avautumaan ja pätemään kaiken maailman nippeli tiedoilla. Juuri tuollaisten ihmisten takia pikkuveljeni on ollu viimeiset 2 kuukautta ja 3 viikkoa sujetulla. Se on vittu 14!!! Juuri sun kaltasten ihmisten takia se laitettiin sinne varottavana esimerkkinä jotta se tietää että mitä voi käydä jos asiat menee yhtään huonompaan suuntaa!!!

Vieras

#32 Re: ei Loikalaan sattumalta jouduta

2011-03-07 21:06:02

#7: jarmo syväterä - ei Loikalaan sattumalta jouduta

ai että oikein olet vieraillut. voi helvetti, kannataisi pitää mölyt mahassa kun et näytä tietävän noiden paikkojen todellidta arkea.

 

jantteri

#84 Re: ei Loikalaan sattumalta jouduta

2014-03-28 22:09:00