Vaadimme hallituksen eroa

Kommentoitu viesti


Vieras

#233

01.10.2015 11:42

suomen kansa elää itse köyhyydessä!! monella bruttotulo 1780e kk verot pois jää noin 1400-1500e elätä sillä itsesi ja perheesi maksat vuokran 650e sähköt 55ekk vakuutusmaksut 3x vuodessa 140e maksat siitä sitten osamaksulla vielä lapsesi autokoulun..hei haloo.........mitä me syödään!!!!!!!!!!

Vastaukset

Köyhä

#245 Re:

2015-10-03 11:03:04

#233: -  

 Saan itse 1320,53 euro kuukaudessa BRUTTONA. Olen yksinhuoltaja ja ensi syksynä pitäisi nuorelle ostaa lukion koulukirjat!

Vuodenvaihteessa jään työttömäksi taas ja tulot pienenevät entisestään. Vuokra on 448,10 kuukaudessa, sähkö n. 70 ja välttämätön nettiyhteys 40 euroa kuukaudessa. Lisäksi vakuutukset 240 € 4 kertaa vuodessa ja pakollinen auto (ei joukkoliikennettä). Talous jo nyt kuralla, kun kesällä maksoin rippikoulusta tulleet menot!

En elä pyhällä hengellä, mutta en kyllä noilla tulolla saa itselleni edes uusia vaatteita. Olen laihtunut yli 25 kg viimeisen 2 vuoden aikana, mutta viimeisin uusi vaate alennusmyynnistä on vuodelta 2012, ja se on nyt liian iso! Joudun kulkemaan liian isoissa ryyryissä, että rahat riittäisi edes ruokaan. Kaupassa valitsen aina halvimman ruoka-aineen tai alennuksessa olevan.

Ulkona en käy koskaan, kun ei ole varaa enkä kehtaa ryysyissäni mennä ihmisten ilmoille! Ainoa sosiaalinen tapahtuma tällä hetkellä on työssä käynti ja nuoren kuskaaminen harrastukseen 2 kertaa viikossa. Vuodenvaihteessa loppuu sitten työkin!