Laittomat maahantulijat poistettava maasta välittömästi!

Kommentoitu viesti


Vieras

#47 Re: Re: Re: Re: Hohhoijaa

11.01.2016 09:44

#46: Jari Salonen - Re: Re: Re: Hohhoijaa 

Otahan selvää mikä on maan tilanne. Jos vaihtoehdot on taistella kahdessa sekopääjoukossa tappamassa oman maan kansalaisia tai lähteä pakoon niin mitä tekisit? Esim Syyriassa ei ole tilanne, että voisi puolustaa maataan!

 

Edelleen Suomen laki koskee kaikkia Suomessa oleskelevia. Toisekseen yleistäminen on syvältä. Oletko sinä samanlainen kuin KAIKKI suomalaiset? Kaikki kristityt, koska olet maasta, jossa luterilaisuus on valtauskonto? Rikollisia on kaikissa kulttuureissa, uskonnoissa ja ihonväreissä. Yksilön kusipäisyydestä ei voi tuomita kokonaista kansanryhmää.

Vastaukset

Jari Salonen
Adressin tekijä

#49 Re: Re: Re: Re: Re: Hohhoijaa

2016-01-11 10:00:14

#47: - Re: Re: Re: Re: Hohhoijaa 

 Niin TAISTELISIN OMAN MAANI PUOLESTA VAIKKA KETÄ VASTAAN!!!! LÄHETTÄISIN VAIKKA VIIMEISILLÄ SENTEILLÄNI RAKKAANI JA LÄHEISENI TURVAAN!! JOTTA HEIDÄN ELÄMÄNSÄ VOISI JATKUA! MIEHENÄ TEKISIN SEN VAIKKA HENKENI UHALLA MILLOIN VAIN ! ITSE EN KARKUUN JUOKSISI TIETO SIITÄ SYDÄMESSÄNI ETTÄ RAKKAAT LAPSENI JA LÄHEISENI JÄIVÄT RAISKATTAVAKSI JA TAPETTAVAKSI!

Jari Salonen
Adressin tekijä

#50 Re: Re: Re: Re: Re: Hohhoijaa

2016-01-11 10:07:05

#47: - Re: Re: Re: Re: Hohhoijaa 

 Jos nuoret miehet maksavat kalliisti oman henkensä säästäen päästäkseen itse turvaan,HYLÄTEN LAPSENSA JA VAIMONSA TAPETTAVAKSI! EN YMMÄRRÄ ENKÄ H VÄKSY SITÄ!! AI NIIN MUTTA EIHÄN NÄILLE URHEILLE MIEHILLE NAISILLA OLEKAAN MITÄÄN MUUTA ARVOA KUIN BRUTAALIEN HALUJENSA TYYDYTTÄMISEEN!!

nazareth

#99 Re: Re: Re: Re: Re: Hohhoijaa

2016-02-16 21:19:02

#47: - Re: Re: Re: Re: Hohhoijaa 

 minä olen ainakin henkilökohtaisesti todella tyytyväinen että kuulun n.s. luterilaiseen valtauskontoon,

koska siinä ihminen on etusijalla, ja yksilöllä on yhteiskunnassammekin vapaus valita....

islam ei edusta uskontoa eikä valinnanvapautta, joka toisin väittää ei ole ottanut asiasta selvää.

 

HOHHOIJAAlle sanoisin että uskonnon- ja sananvapaus ei kuulu muhamettilaisuuteen !

 

..ja todella toivon(hohohohoijaa) että selvität itsellesi mitä todella,oikeasti haluat???????