Turkistarhaus kiellettävä!

Kommentoitu viesti

Juha Heiskanen
Kerava

#18

21.02.2010 09:38

Maarit Virolainen, itse kutsun kaltaisiasi ihmisiä nimikkeellä aktivistit. Eli ihmiseksi, jolla on paljon halua vaikuttaa asioihin, mutta ei näe tilanteissa olevia realiteetteja, saati sitten seuraamuksia. Monesti aktivistit ovat vielä helposti median ja propagandan kiihottamia ihmisiä, joten heihin uppoaa melkein kaikki, mitä nyt viestintävälineiden kautta tulee.

Olen itse hyvin eläinrakas ihminen ja pidän jo kerrostalohuoneistoon vangittua koiraa epäinhimillisenä ratkaisuna. Voit näin mahdollisesti päätellä mitä mieltä olen pieneen häkkiin vangituista eläimistä. Itseasiassa jo lemmikkieläinliikeet saavat minut voimaan pahoin. Joka tapauksessa täydellinen tarhauksien poisto vähentää ehkä yhden ongelman, mutta tuo niitä monta uutta lisää. Mielestäni paras ratkaisu on luoda eläimille suljettu luonnonmukainen elinympäristö, jossa ne saa liikkua vapaasti ja joista niitä pyydystettäisiin esimerkiksi loukuilla. Tilanpuutteen vuoksi kuitenki tämän kaltaista on melkolailla mahdotonta vaatia, joten toistaiseksi voidaan vaikuttaa vaan häkin kokoon ja siellä olevien eläimien määrään.

Vastaukset

M

#632 Re:

2013-06-13 15:06:14

#18: Juha Heiskanen -  

 Juha Heiskanen. Sinä olet jeesustelija. KUTSUN sinut asumaan Kokkolaan vuodeksi ja tutustumaan eläintarhoihin Kälviällä ja Kalajoella esim. SINÄ SAAT esim. runkkailla kettuja jne.. Oletko valmis?