Vetoomus Päihdepalvelujen säilyttämisestä A-Klinikalla Kotkassa

Kommentoitu viesti

Kotka rules

#8 Re:

01.03.2016 07:51

#4: -  

 10 vuotta korvaushoidossa?!? Hah hah!!! Parempi tosiaan, että pikaisesti siirtävät kaikki terveyskeskukseen. Saadaan 10 vuoden korvaushoidot n.2kk hoidettua. Kotkan narkkarit siellä vaan russuttaa, kun ilmainen doussin jako loppumassa...

Vastaukset


Vieras

#24 Re: Re:

2016-03-02 13:26:29

#8: Kotka rules - Re:  

 Terveyskeskus jatkaa ja hoitaa korvaushoitoa yhtälailla. Hoidon taso ja valvominen todennäköisesti vain heikkenee ja mahdollistaa ongelmien syntymisen/kasvamisen. On kahdenlaista korvaushoitoa, jatkuva ja vieroitukseen tähtäävä. Joten tk ei tule hoitamaan 10v korvaushoitoa 2kk. Perhedy asioihin jos et niistä tiedä ja haluat silti kommentoida.

Pelkää mitä tapahtuu

#31 Re: Re: #4

2016-03-03 11:05:37

#8: Kotka rules - Re:  

 Mitä sitten että on 10.v ollut k.hoidossa? Asiat on ollut vähän erilaisia silloin kun alkoi. Mutta tässä toinen joka on ollut 10.v ja sanon suoraan että olen nyt ihan itse vuosien mittaan tiputtanut annosta,ja olen nyt jo siinä pisteessä että voin olla tyytyväinen siihen mitä olen hoitoani suorittanut.minä en lähtenyt aikanaan hoitoon siksi että voisin saada lääkettä aina. Ei en haluaisi. Vaan ihan kuule lähdin itseäni hoitamaan.on sulla hyvä kuva meistä jota et edes tunne EI PIDÄ TUOMITA IHMISTÄ VAIN SIKSI ETTÄ SE ON A-KLINIKAN ASIAKAS!!! Tämä siis sinulle jika pidät meitä narkkareina.