Pokémonin 1. tuotantokausi uusintana

Kommentoitu viesti

Mikko Kaarto
PORI

#2

30.11.2006 04:14

EI!

pokémonia on tehty jo 14 tuotantokautta ja suomessa nähdään 4-5 tuotantokautta vasta, koska suomi näyttää teletappimaisesti uusintoja... ("uudestaan... UUDESTAAN!")

sarjat tulisi näyttää 2 kertaa, joista uusinnat kuuluu viimeiseen kertaan. Sarjat tulisi julkaista dvd:llä, niille jotka eivät nähneet sarjaa alusta.

1 tuotantokausi on tullut yt jo 4x uudelleen, joista 3x näytettiin 2x joka jakso.

Näyttäisivät mieluummin uusia tuotantojaksoja!

Vastaukset

Tomi A.

#19 Re: Pokémonit: uusintoja, uusia jaksoja ja DVD-levyjä!

2011-08-13 20:02:53

#2: Mikko Kaarto -  

 Minäkin tykkään jostain kumman syystä enemmän 2000-luvun jaksoista sekä uusista Black & White-jaksoista enkä kehtaa katsoa niittä 90-luvun jaksoja etenkin kun Jättipokémonien saari -jaksossa Pokémonit käyvät kiivasta keskustelua mukaan lukien myös tutut Pikachu ja Rakettiryhmän oma kissapokémon joka ei ollut minusta kivaa katsottavaa. Eikä välttämättä olleet myöskään sarjan ensimmäiset jaksot. Nyt Black & White -jaksot muistuttavat minua ensimmäisen tuotantokauden jaksoista vähän liikaa etenkin kun Ashillä ei olekaan matkakumppaneina Brockia vaan hänen huoltajansa - ainakin alussa.

Kirjastoihin ja ehkä kauppoihin on muuten mennyt DVD-levyjä. Minun pikkuveljeni Kari lainaa joskus kirjastosta Pokemon DVD-levyjä, joissa on ollut kolmannen tuotantokauden jaksoja joissakin taas niitä jaksoja joissa nähdään Brockin lisäksi myös May ja Max jotka välillä nahistelevat. Voi olla että on myös muiden tuotantokausien levyjä mutta olen ainakin nähnyt ne joita Kari on lainannut. Lisäksi Kari on nähnyt telkkarista jonkin verran uusintana myös 1. tuotantokauden jaksoja.

Minä ja Kari ollaan aina oltu kovia Pokemon-faneja pienestä asti, meillä on jopa yksi Pokemon-tehtäväkirja jossa vedetään viivoja pisteestä pisteeseen jolloin syntyy Pokemon-hahmoja kuten Pikachu ja Butterfree.