Kotimaista ruokaa Vantaan kouluihin ja päiväkoteihin

Kommentoitu viesti

Isä 37v

#19 Re: Re:

01.04.2012 16:53

#9: Riina Kullas - Re:

Täh? Siis, mikä ihmeen liikesalaisuus? Eihän tässä olla kyselemässä, että paljonko yhteistyökumppanit saavat voittoa ja sitä rataa? Kai me veronmaksajina nyt saadaan tietää mistä ne raaka-aineet on? Olisko kyseiselle vastaajalle hyvä uhkailla oikeustoimilla?

Ottaa vaan niin pattuun kun säästyneillä rahoillaan sitten matkustelevat kaiken maailman kylppylöihin pitämään palavereita, että mistä voisi niinkuin vielä säästää

Vastaukset

Annika

#26 Re: Re: Re: Miksi pienipalkkaista kunnan palkollista uhkaillaan?

2012-04-26 15:34:53

#19: Isä 37v - Re: Re:  

 Olen pienipalkkainen kunnan palkollinen. Yritän tehdä työni niin hyvin kuin pystyn - ihan varmaan samalla tavalla kuin yksityisellä puolellakin työskentelevät. Olen myös kahden pienen lapsen äiti, joka kipuilen lastehoidon ja työn yhdistämisessä, lainanmaksujen ym. asioiden kanssa.

Tuntuu kuitenkin, että minua kunnan työntekijänä pidetään näillä palstoilla vain omaa etuani ajavana hirviönä, joka matkustelee jostakin säästyneillä rahoilla johonkin. En ole työni puolesta päässyt matkustamaan työnantajan rahoilla kuin pari kertaa kokokseen naapurikaupunkiin (maksoi edestakaisin parikymppiä). Yrittäkää muistaa joskus kiihkoillessanne hyvien asioiden puolesta, että kunnan työntekijät ovat ihan tavallisia ihmisiä, äitejä ja isiä, mummoja ja vaareja.

Ei ole kunnan työntekijän vika, jos esim. valtakunnan hallituksen päättämä hankintalaki ei mahdollista jotaikin asiaa tai kunnan poliitikot eivät kauniista puheistaan huolimatta anna johonkin tarkoitukseen rahaa niin paljon, että se voidaan hoitaa kuntalaisten toiveiden mukaan.