Tornion ensihoito- ja sairaankuljetusten laatu on säilytettävä

Kommentoitu viesti

Matti Suopajärvi
Tornio

#73 Re: Vielä muutama kommentti

21.11.2010 10:52

#66: Ilkka Kapraali - Vielä muutama kommentti 

Korostan vielä että sopimusta ei ole tehty.

<i>"Juolahtipa mieleen sellainenkin, että miltähän tämä helkkarinmoinen tulevan toiminnan haukkuminen mahtaa tuntua niistä seitsemästä (vai montako heitä on?) SPR:n palveluksessa olevasta, jotka on hyväksytty siihen ensi vuoden "rupusakkijoukkoon", josta ei ole kerta kaikkiaan mihinkään. Kirjoittelusta on nimittäin voinut päätellä, että huonoimmat on valittu.</i>

Seitsemän nykyistä vakituista. joiden tuntoja kykenevät tarkasti kertomaan vain asianomaiset kollegat itse.

Jos jossain kirjoitteluissa on vähätelty valittujen kollegoiden osaamista, tai joku niin on rivien välistä ymmärtänyt, niin hän on VÄÄRÄSSÄ. Kaikki valitut kollegat oat ammatillisesti huippuosaajia ja minulle rakkaita työtovereita. Piste!

Näen että heidät on valittu uudelle toimijalle sen suunnitellun tulevan toiminnan vahvaksi rungoksi.

Työpaikkahengestä sen verran että tämä pikkuruinen kiista ei ole vaikuttanut työyhteisömme henkeen millään lailla hajoittavasti. Tämä työpaikka on yhteishengeltään ollut paras missä olen ikinä työskennellyt. Piste.

Itse katson että tehty työ koituu myös valittujen parhaaksi.

 

kysyttävää?: m

 

 

 

 

 

 

Vastaukset

Juha Buska

#76 Re: Re: Vielä muutama kommentti

2010-11-21 11:10:15