Äänekoskella koiran tappaneille pysyvä eläintenpitokielto

Kommentoitu viesti


Vieras

#29 ja jatkuu ja jatkuu

28.12.2010 16:18

olen valmis puollustamaan eläinten oikeuksia ja auttamaan eläimiä hädän alla, silti ottaa päähän ihmisten lyhytnäköisyys... täällä jo TAAS kuristetaan, hakataan ja teurastetaan ihmisiä ja fb tuo heidän kuvansa ja osoitteensa julki. ymmärrän kyllä että suomen lakia täytyy muuttaa ja rangaistukset tällaisille kaistapäille saada kovemmaksi.

mietin vaan että tuossa maantiellä kun vahingossa ajan naapurin kissan yli ja poden huonoaomaa tuntoa ja itken yöni niin komeileeko pärstäni silloin fb:ssä nimeni ja osoitteeni kera ja saan tuollaisia tappouhkauksia?
ihmisten kannattaisi silti miettiä millä tavoin maailmassa asioita hoitaa ja miettiä että mitä jos asia sattuisi omalle kohdalle...

muutetaan maailmaa oikeilla keinoin eikä usuteta ketään ottamaan lakia omiin käsiin, kyllä me siinä niinkin onnistumme!

Vastaukset

elu
Vieras

#38 Re: ja jatkuu ja jatkuu!!

2010-12-28 17:37:19

#29: - ja jatkuu ja jatkuu 

 

Mielestäni olisit hiukkasen paremman esimerkin voinut heittää, jos ajat autolla naapurintädin kissan päältä, veikkaan, että tekosi ei ollut tahallinen ja tämän vuoksi nimeäsi ei julkaista missään, etkä myöskään saa tappouhkauksia,  joten turvallisia kilometrejä ilman naapurin kissoja! =)

 

Toisekseen tämä tilannehan saa  aivan toisenlaiset mittakaavat kuin sinun kissan päältä ajosi,  julmuuden ja  hirvittävien tekojen takia!! Nämä arvon herrat ja rouvat, tappoivat koiranPENNUN sen takia, kun hän oli huimuuksissaan keksinyt kaukosäätimelle muutakin käyttö tarkoitusta! Tämän vuoksi koiran täytyi  siis saada paistinpannusta.. ? Aivan, ei todellakaan!  Nainen joka omisti koiran selitti tilannetta:"Sen koiran vintissä vain jotenkin vinksahti." Selitys saa minut itkemään ja  nauramaan yhtä aikaa kuinka tyhmiä ihmisiä täällä on! En tiedä vinksahtiko näiden luusereiden päässä, vaiko sit koiran, päätelkää te...Ise ainakin olen äänestän ensimmäistä, syy: teot!!! yksinkertaisesti..

 

Mutta jos nämä henkilöt luulevat, että he voivat aina lyödä paistinpannulla, hakata ja heitellä seinille ja lopuksi kuristaa, jos jollakin "vinksahtaa" päässä.. Kerro mulle milloin heidän mielestään heidän omalla lapsellaan "vinksahtaa" päässä ja on aika ottaa jälleen kerran paistinpannu ja talutushihna esiin...! Tämän takia mielestäni tähän tilanteeseen on herättävä ilman,  että ajatellaan eläimen kohtaloa, täytyy myös ajatella nokkaansa pidemmälle ja mietittävä tulevaa, kuinka käy jos ja jos ja jos.. Vaarallisia tälläiset henkilöt, jotka voivat itse päättää milloinka jollakin heidän mielestään vinksahtaa päässä ja näin ollen päättää heidän kohtalostaan.. Tämän vuoksi minäkin olen valmis heittämään muutaman lantin valtion kirstuun enemmän!