Kannabis lailliseksi

Kommentoitu viesti

whatswronginthiscountry?

#2746 Re:

27.01.2011 21:59

#2: Reija Tyynismaa -  

Oletko Reija ikinä ajatellut että jokaista päihdettä kukin käyttää tavallansa? Miten kahvisavu ja "kiskoo hasaa pitkin päivää" liittyi toisiinsa? Kukin saa nautintonsa omasta päihteestänsä, toiset polttavat tupakkaa, toiset ottavat lasin konjakkia ja osa nauttii kannabista. Ei kannabiksen käyttäminen tarkoita että "leijuu" eikä huomaa muiden olemassaoloa tai tarpeita. Tottakai jokaisessa päihteessä on ongelmaryhmänsä, mutta tämä kyseinen kasvi ei ole niistä se vaarallisin - päinvastoin. Itse näen "jointin" eli käärityn kannabissätkän paljon parempana asiana kuin alkoholin. Tulee hilpeä olo, miettii asioita paljon syvällisemmin ja kaikkein pahin vaikutuksista mitä itse olen huomannut, on nälkä! Hui kauhistus! Ihmisten määrästä vieroitushoidossa kun mainitsit niin eikös tähänkin maahan olisi järkevä saada näiksi päihteiksi mitä ihmiset käyttää, niitä, jotka eivät ole ihmiselle niin haitaksi? Miksi olla vanhoillisia ja ajatella kuten vanha perussuomalainen että viina on aina ollut niin eihän se ole niin haitallinen? Nämä ihmiset, jotka mielipiteitänne jakelette täällä kyseisestä asiasta, pyydän: älkää kirjoittako mitään jos ettei itse asiasta mitään tiedä. 

Vastaukset

whatswronginthiscountry?

#2747 Re: Re:

2011-01-27 22:03:49

#2746: whatswronginthiscountry? - Re:  

hups, Reijan tekstihän oli vuodelta 2006, eli en odota vastausta. heh =)