Ilmastonmuutoksen kieltämisestä rikos

Monissa Euroopan maissa on käytössä laki, joka kieltää esittämästä väitettä, ettei juutalaisten kansanmurhaa olisi koskaan tapahtunut. Rangaistuksena tästä rikoksesta voi olla jopa useiden vuosien vankeustuomio. On kuitenkin myös monia muita vaarallisia totuuden vääristelyn muotoja, ja näistä ehdottomasti vaarallisin on ilmastonmuutoksen kieltäminen.

Muutama viikko sitten Suomen Yleisradiossa esitetty Martti Backmanin TV-dokumentti esittää väitteen, ettei ilmastonmuutosta tapahtuisi maapallolla lainkaan. Tällainen totuuden vääristely on omiaan vähentämään ilmastonmuutokseen reagointiin käytettäviä resursseja, ja pahimmillaan tästä laiminlyönnistä voi olla seuraukseena koko ihmislajin ja monien muiden lajien kuoleminen sukupuuttoon.

Me allekirjoittaneet vaadimme siis täten, että Euroopan Unioni asettaa direktiivin ilmastonmuutoksen kieltämisen kriminalisoimiseksi kaikissa jäsenmaissaan.

Sakarias Lehtomäki    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Täytä alla oleva lomake allekirjoittaaksesi tämän adressin, jonka on laatinut Sakarias Lehtomäki. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Pitäisikö kannabis laillistaa?