Jokelan urheilukenttä vapaaksi kaikille!

Tuusulan kunta meinaa sulkea Jokelassa sijaitsevan Lepolan urheilukentän pois vapaa-ajan käytöstä, kaikki toiminta muuttuu maksulliseksi, joten jatkossa jalkapalloharjoitusvuoroista ja jalkapallomatseistakin joudutaan maksamaan. Paikkakunnalla toimii monta urheiluseuraa, jotka siellä harjoittelevat kesäisin - toukokuun lopusta syyskuuhun. Ja ilman maksua ei kentälle ole asiaa potkimaan palloa kavereiden kanssa tai vastaavaa, ei viettämään laatuaikaa urheilun muodossa.

Jokelalaiset jalkapalloilijat vaativat vapaat vuorot Lepolan kentälle ja vastustavat kunnan ajamaa linjaa kentän maksulliseksi muuttamisesta.

Nimiä kerätään sen verran kun on tarvis ja sitten lähetän tämän adressin eteenpäin jollekkin kunnan päättäjistä. Tälläiseen 'liikuntapolitiikkaan' emme suostu!

EDIT: 27.05 klo. 15.42
Vain vähän reilu kolme vuorokautta toiminnassa ollut adressi on kerännyt jo 228 nimeä. Lisäksi koko jupakka noteerattiin lyhyesti 'Takapirun' pakinassa Viikkouutisissa (27.05). Piakkoin siis pitäisi jotakin tapahtua, mutta nimiä kaivataan vielä.

EDIT: 2.6 klo. 11.04
Adressiin ja koko urheilukenttäjuttuun liittyen oli iso juttu Keski-Uusimaassa (2.6). Nimiä kasassa tähän mennessä 580, mikä on uskomattoman hieno juttu. Aion luovuttaa adressin kunnan urheilutoimenjohtajalle, sivistystoimenjohtajalle ja kunnanjohtajalle viikolla 24, samalla kutsun lehdistön paikalle. Nimiä tarvitaan vielä. Kiitos!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Santeri Pahnila voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko ruotsin opiskelun olla vapaaehtoista?