Forssan Kalliomäki säästettävä

Ympäristöministeriö pakotti Forssan kaupungin uusimaan asemakaavan Kehäkadun eli ns. Yhtiönkadun jatkeen alueella. Asukkaiden vastustuksesta ja viranomaisten sekä asiantuntijoiden neuvoista ja kehotuksista huolimatta kaupungin johto pitää uppiniskaisesti mukana suunnitelmavaihtoehtoja, jotka turmelisivat herkän, historiallisesti arvokkaan alueen ja sen pohjoispuolella olevan suositun puistomaisen alueen asfaltilla, melulla ja pakokaasuilla.

Tämän adressin allekirjoittajien mielestä Forssan kaupungin tulee säilyttää Kalliomäki ja kirkonmäki ehjänä, I linja historiallisessa hiekkapintaisessa mallissaan ja kevyen liikenteen reitit turvallisina.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Maija Similä voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tuleeko korkeakoulutuksen olla maksutonta?