Adressit.com

Hevosten hyvinvointi dokumentti

Ota yhteyttä adressin tekijään

This comment has been removed by the person who wrote it.

Vieras#2 Jun 25, 2010, 20:01

Tee se ite

No mikset tee sitä dokumenttia ite? Teet jonkun sopimuksen vaikka ylen kanssa tai otat lainaa ja saatat saada siitä dokkarista vielä voittoakin.

Juha-Matti Hakala#3 Jun 26, 2010, 08:48

sitä tässä yritetään mut yle ei oo ottanut yhteyttä ja yritän tehdä siitä dvd julkaisua mut omistajat on se suurin ogelma

Vieras#4 Jul 06, 2010, 17:46

EIEIEIEI

MISTÄS MÄ SAAN MEETVURSTIA JOS TE LOPETATTE TEURASTUKSEN

Juha-Matti Hakala#5 Jul 07, 2010, 17:31

Re:

#4: janika on cool -

ei siitä ole kysymys vaan enemän metukaa hevosista lues uudestaan toi

Vieras#6 Jul 18, 2010, 10:50

Joo projekti varmaan edistyisi jos kyselisi jostain muualta kuin yhdeltä omistajalta jolla on terve virkeä ja onnellinen hevonen..

Vieras#7 Jul 18, 2010, 18:25

Re:

#6: -

anteeksi kuka oletkaan et ole ainoa jolta kyselen

This comment has been removed by the author of the petition.

Reason for the removal: väärin käsitys

Vieras#9 Oct 12, 2010, 22:43

teurastus

jos hevonen joutuu teuraaksi on se tehtävä asian mukaisesti eläin ei saa kärsiä
Vieras#10 Oct 14, 2010, 17:00

Re: teurastus

Juha-Matti Hakala#11 Oct 14, 2010, 17:03

ottakaa yhteyttä

jos on kysyttävää mut löytää facebookista http://www.facebook.com/profile.php?id=100001432561679
Vieras#12 Mar 27, 2011, 15:22

teurastus - kärsimys

Mulla oli jalkavikainen hevonen jonka ONNESK sain haudattua, mutta vaati jos jonkinmoisia lupia kun hevonen on ongelmajätettä. Vaihtoehtoja: lopettaa ja pyytää raatoautoa hakemaan hepan pois ja maksaa ongelmajätemaksut, tai kuljettaa toiselle puolelle Suomee lopetettavaksi tai kuskata Mäntsälään tuhkattavaks ja hinta 600 egeä. Hevosta ei saa teuraaks jos sillä ei oo tunnistusmerkintää ja monella vanhalla tai ei-rotuhepalla ei oo tunnaria, mun hepalla ei ollut. Teurastamot ei silloin ees ota niitä. Ja jos on lääkitty niin ei silloinkaan. Onneks sain haudattua tutun maille mutta kyllä siinä oli hommaa kun piti soitella ympäristövirastoon, läänineläinlääkärille ja maanmittausvirastoon että saako maaperään haudata, onko pohjavesialuetta. Nyt mun rakas on haudassa eikä joutunut kärsimään yli 500 kilsan teurastusreissua kolmella jalalla...

Hintavertailu.com
Sähkö, suoratoisto, musiikki ja äänikirjat — ilman kirjautumista
Aloita vertailu →
🎮
Selainpelit
Pasianssi, shakki, hertta, tammi ja lisää
Pelaa ilmaiseksi →
Selainpelit.fi