Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Fiksuhuudon toiminta selvitettävä.

sade1f1
Vieras

#151 Re: Re: ihmiset jatkavat edelleen kuvien huutamista

29.11.2010 20:18

#67: Vieras - Re: ihmiset jatkavat edelleen kuvien huutamista 

nyt huutopakettia huutelee Raxxxu.Oletko se sinä??? Se Raxxxu tältä keskustelupalstalta?

Boxster
Vieras

#152 Re: Rikollinen toiminta saatava loppumaan

30.11.2010 11:19

#101: petetty - Rikollinen toiminta saatava loppumaan 

 Tein kanssa tänään rikosilmoituksen.

yx tolvana
Vieras

#153 Kuningaskuluttaja

30.11.2010 11:33

Hei kaikki.Katsokaapa seuraava KUNINGASKULUTTAJA 2.12-10 klo 19.30 (TV 1)siellä pitäisi olla asiaa fiksuhuudosta.
keijo koivupalo
Vieras

#154 odotus

30.11.2010 11:49

olen odotanut vuosi ja kolmekuukautta dvt soitinta lähetänyt useita sähkvastaustaö posteja ei
Vieras
Vieras

#155 Re: Re: Re: ihmiset jatkavat edelleen kuvien huutamista

30.11.2010 17:11

#151: sade1f1 - Re: Re: ihmiset jatkavat edelleen kuvien huutamista 

joo, olin oli vanhojaperuja 20 huutoa ajattelin vaan käyttää ne pois... =)  ja ku tiesin että pinjapro on huutamassa (automaatti) niin eipä tullu lisää laskua =)))

 

nyt huudot huudettu ja odotellaan ratkaisua noihin tavaroihin, joita ei ole tullut...

Rikollista toimintaa
Vieras

#156 jaana1262,pinjapro,bluiex,sinelma,matrix1........

01.12.2010 12:40

Olen tästä kans todella varma kun olen seurannut fiksuhuutoa että huijaus on varmaa ja nämä huutajat ja tietysti myös muutama muu ovat heidän OMIA huutajia ja he käyttävät heitä sillain että välillä pois ja sit kun tilanne vaatii niin taas tulee apuun se mikä on ollut hiukan aikaa sivussa.
Välillä he huutavat samaa kohdetta ja tarkoitus tietenkin on korottaa tuotteen hintaa ja lopulta ei tietysti haittaa vaikka tuote menisi tai oikeastaan tulisi talolle itselleen.He pystyvät luomaan uusiakin nimimerkkejäkin jos siis tilanne sitä mitenkään vaatii ja niin he tekevätkin.
Mikäänhän ei estä heitä tällaista tekemästä.
Pitäkää mielessä että ei kannata huudella jos ei tilanne ja yritys muutu sellaiseksi että siellä virkavalta pystyy tutkimaan avoimesti kaikki firman asiat.
Sekin taitaa olla kyllä mahdotonta Suomessa,mutta se että jättää kokonaan huutamatta on paras päätös minkä voi tehdä jos ajattelee talouttaan ja sitä että ei rikastuta yritystä.
Voisi tätä yritystä verrata melkeinpä rahanpesuunkin,yrittäjät ovat kaikkea muuta kuin kunnon maata tallaavia kansalaisia.
Boxster
Vieras

#157 Tavaroiden toimitus

01.12.2010 23:27

Tälläinen vastaus tuli tänään viimeisimpään kyselyyni.

Tilanne on ollut vaikea kauan, mutta nyt näyttää vihdoin siltä, että asiat saadaan taas toimimaan. Tuotteita toimitetaan kokoajan,mutta tilanteen korjaaminen vaatii aikaa.

Ymmärrän , että tämä on ollut turhauttavaa odottaa ja tilanne on myös meidän kannalta rittäin ikävä, emme toivo asiakkaillemme mitään pahaa.

Uskon ,että saan pian uutta tietoa toimituksiisi liittyen, ja lupaan olla yhteydessä heti,kun lisää tietoa saan.

Ystävällisin terveisin,

Anna

Fiksuhuudon asiakaspalvelu

 

Onko kukaan saanut sieltä mitään lähiaikoina??????

Pekka Liimatainen
Vieras

#158 Tällainen tuli 28,11, 2010

02.12.2010 00:48




On todella harmillista kaikkien kannalta, että toimitusvaikeudet
ovat päässeet näin pahoiksi.
Nyt kuitenkin näyttää siltä ,että tilanne alkaa vihdoin parantua.
Tarkkaa toimitusaikataulua minulla ei kuitenkaan vielä ole, mutta
lupaan olla sinuun yhteydessä heti,kun aikataulu minulle toimitetaan.



Ystävällisin terveisin,

Anna
Fiksuhuudon asiakaspalvelu

 

Sama paskan puhuminen jatkuu , niin kuin nämä 15 kuukauttakin

 

Olen ruvennut  kopioimaan kaikki ( SIVUT  MYYDYT KOHTEET ) dokumenteiksi 

tuleviin syytteisiin . Kyllä poliisia kiinnostaa nämä nimimerkit ja nimet ....

yx tolvana
Vieras

#159 sama täällä (tälläinen tuli)

02.12.2010 08:13

Minäkin olen saanut varmaan satoja SAMANLAISIA viestejä.Ne lähettävät ilmeisesti saman "kopion" kaikille.Tilanne ei ole parantunut ainakaan kahteen vuoteen.Asiakaspalvelejat ovat kyllä vaihtuneet usein.Eihän siellä voi olla sellaiset ihmiset töissä,jolla on vähänkin omaatuntoa.Asiakaspalvelussa tiedetään tasan tarkaan,että meitä "kusetetaan" linssiin.Olisi rehellistä kertoa tosi asiat.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

02.12.2010 12:30


kyllästynyt
Vieras

#161 tavaroiden toimitus

02.12.2010 12:44

Eipä ole tullut yhtään tuotetta,selitysiä ja pahoitteluja sitäkin enemmän.Puoli vuotta tässä ollaan "vasta" odoteltu.Osa tuotteista oli tarkoitettu joululahjoiksi.Pitää taas ostaa uudet lahjat,kuten viime vuonnakin. Kesäkuussa maksettuun sähköruohonleikkuriin pyysin Jussia asentamaan lumilingon.

Vieras

#162 kuningaskuluttaja

02.12.2010 16:06

Muistakaa katsoa tänään kuningaskuluttaja. Toivottavasti ohjelma valaisee vähän tilannetta.
Jyrkkane
Vieras

#163 fiksua, todellakin

02.12.2010 21:17

Kuluttajaviranomaisilla on kuitenkin mahdollisuus puuttua asiaan, joten jos tavaroita ei kuulu, kannattaa tehdä ilmoitus!

http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/2723

itse olen odottanut tuotteita jo 15kk, hermot menee. rikosilmoitus on tehty ja kuluttajanviranomaisille lähtee viestiä seuraavaksi. toiv. vielä joskus saamme rahat takaisin ja homma selviää..



naurettavaa
Vieras

#164 ja taas

06.12.2010 10:04

ja taas tälläine sähköposti viime viikon alusta !! arvatkaapa oltiinko minuun yhteydessä kuten tuossa luvattiin =(

Hei,


Ymmärrän kyllä että asia turhauttaa ja syystäkin. On todella
harmillista kaikkien kannalta, että toimitusvaikeudet ovat päässeet
näin pahoiksi.
Nyt kuitenkin näyttää siltä ,että tilanne alkaa vihdoin parantua.
Tarkkaa toimitusaikataulua minulla ei kuitenkaan vielä ole, mutta
lupaan olla sinuun yhteydessä heti,kun aikataulu minulle toimitetaan.
Olen sinuun yhteydessä viimeistään perjantaina.


Ystävällisin terveisin,

Anna
Fiksuhuudon asiakaspalvelu
Tomppa
Vieras

#165 Perskules

06.12.2010 21:40

Taitaa olla turhaa odotella,tavaroita ei niillä taida olla edes halua lähetellä niitä.Kyllä vituttaa tää toiminta.
PEKELIUS
Vieras

#166 Toivoa on niin kauan kun kyseinen firma on pystyssä !!!!!

06.12.2010 21:51

Minäkin totean . TEHKÄÄ NIITÄ RIKOS ILMOITUKSIA !!!
SILLÄ JOKAINEN ILMOITUS ON PIIKKINÄ JUSSI MÄNTYLÄN LIHASSA .......
sade1f1
Vieras

#167 Re: ja taas

06.12.2010 23:18

#164: naurettavaa - ja taas 

ihan samanlaisia viestejä minullakin viikottain,vuoden odotellut,kymmeniä tuotteita maksettu.Lupasivat tuotteen voittohinnan ja postikulut Enpä taida suostua,kun en enää lupauksiin usko. Ihan kiva tietysti,jos palautus on iso lahjakortti,jolla tuotteet voisi itse ostaa.KUKA USKOO???

kyllästynyt
Vieras

#168 Pekeliukselle

07.12.2010 11:41

#166: PEKELIUS - Toivoa on niin kauan kun kyseinen firma on pystyssä !!!!! 

 Tehdään.tehdään,mutta eipä tuo mitään auta.Rikospoliisi sanoi minulle,että on todella vaikeaa vaikuttaa asiaan mitenkään ja tuskin heistä kukaan lähtee Kyprokselle tämän asin vuoksi. LAITTAKAA KAIKKI POSTIA OSOITTEESEEN: jussi.mantyla@fiksuhuuto.fi    Tukitaan ainakin sen sähköposti.

kaikki kirosanat käytetty
Vieras

#169 Mäntylän Jussi

07.12.2010 12:23

Tehdään Mäntylästä itsestään asiakaspalvelija.Mieletäni asiakaspalvelu tanssii Mäntylän pillin mukaan,muuten tulee lopputili.Mäntylähän on itse sanonut,että häntä ei lainkaan huolestuta se mitä Suomessa touhutaan fiksuhuutoa vastaan.Jostain luin Mäntylän sanoneen:"koirat haukkuu,karavaani kulkee"
Pekelius
Vieras

#170 Miksi poliisi laitos antaisi tälläistä tietoa ellei siinä olisi jotain perää ??

07.12.2010 12:30

#134 Poliisilaitoksen tiedote
26.11.2010 13:45

Olin tänään yhteydessä poliisilaitokselle fiksuhuudon asian tiimoilta ,
ja kertoivat että lähiaikoina päätetään mikä poliisilaitos rupee hoitaan
koko suomen osalta fiksuhuudon syytteitä ja koko vyyhtiä ...

Toivossa on hyvä elää .....

kyllästynyt
Vieras

#171 Pekeliukselle

07.12.2010 12:58

#170: Pekalius - Miksi poliisi laitos antaisi tälläistä tietoa ellei siinä olisi jotain perää ?? 

 Sanoppa se.Jokainen poliisilaitos tuntuu antavan vähän eri tietoa.Esim.Kouvolasta tuli vähän sen tyylistä palautetta,että ei olisi pitänyt lähteä koko "leikkiin" mukaan ennenkuin tarkistaa toiminnan .Yleensä kaikki nettihuutokaupat ovat hyvinkin kyseenalaisia.(vapaasti käännettynä tämä tarkoittaa kai,että turha kyykistyä,kun paskat on jo housuissa.)


Vieras

#172 fuksu

07.12.2010 20:50

Fiksun "asiakaspalvelu"

5.12

Hei,

Tilanne on ollut vaikea kauan, mutta nyt näyttää vihdoin siltä, että
asiat saadaan taas toimimaan.
Ymmärrän , että tämä on ollut turhauttavaa odottaa ja tilanne on myös
meidän kannalta erittäin ikävä, emme toivo asiakkaillemme mitään pahaa.
Uskon ,että saan pian uutta tietoa toimituksiisi liittyen, ja lupaan
olla yhteydessä heti,kun lisää tietoa saan.



Ystävällisin terveisin,

Anna
Fiksuhuudon asiakaspalvelu


Ja tuonne Checkouttiin olin myös yhteydessä (suosittelen ilmoittamaan myös sinne):

Hei,

olemme saaneet fiksuhuudolta tietoa, että asia olisi hoidossa. Seuraamme tilannetta.

Ystävällisin terveisin,

Checkout -asiakaspalvelu

--
Checkout Finland Oy
www.checkout.fi
asiakaspalvelu@checkout.fi
Vieras
Vieras

#173 Re: Re: Mahdollisuudet 4

07.12.2010 21:19

#127: Vieras - Re: Mahdollisuudet 4 

Olen petettyjen asiakkaiden puolella. Toivon ettei nyt ainakaan aleta me toisiamme syyttelemään. Hermothan tässä on pinnassa kaikilla. Minusta lähinnä koska tuon firman mikä lie olemassa oleminen on yököttävää ja painajaismaista. Minulle se ja sen petokset ja oikeusjutut samaten ovat niin vastenmielinen asia, että mieluummin kuin haukun, haukon henkeä ja vetäytyisin unohtamaan koko jutun kuin eläin koloon, muttenhän minä voi! Ja haluan kaikkien petettyjen saavan oikeutensa. Ok? Kyllä rintamassa pysytään, vaikken ole saanut vielä aikaan konkreettista, mitä suren ja siitä soimaan minua. Vain oksettaa, kun ajattelen fiksuhuutoa, joka muutoin on lähetellyt minulle taas ylimääräisiä huutoja. Helvetti!!!!T       


Vieras

#174 Huom, vielä!

07.12.2010 22:11


en nähnyt Kuningaskuluttajaa, eli voisiko joku kertoa, tuliko sieltä yhtään mitään valaisevaa. T
Vieras
Vieras

#175 Re: Huom, vielä!

07.12.2010 22:33

#174: - Huom, vielä! 

Tässäpä linkki YLE:n areenaan ko. jaksoon, katsottavissa vielä muutaman päivän http://areena.yle.fi/video/1500743 ...