Australian maahanmuuttopoliittinen linja Suomeenkin

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Australian maahanmuuttopoliittinen linja Suomeenkin.

antti vaurio
Vieras

#1 pois ulkomaalaiset tarkoiten afrikkalaiset ja islamistit

30.09.2010 12:00

suomi ei enää ole elättimaa köyhille alkuperäiselle kansalle eli suomen kansalaisia.heitä on jo 1 miljoonaa asukasta.rikkaat sortavat ja pilkkaavat köyhiä suomalaisia tuoden somalit ja muut tänne meidän kustannuksella!.minä olen joko työtön tai työssä 640-1200 euroa kussa. en halua olla pienituloinen.piste
Vieras
Vieras

#2 Re: pois ulkomaalaiset tarkoiten afrikkalaiset ja islamistit

30.09.2010 12:11


Vieras

#3 Entinen pääministeri Kevin Rudd puhui täyttä asiaa

30.12.2010 17:33

Upean suoraselkäistä tkestiä Australian pääministeriltä. Kehottaa lisäksi sharia-lain perään haikailevia muslimeja häipymään Australiasta:

http://www.lankanewspapers.com/news/2009/3/40587_space.html

Myös Ruddin edeltäjä John Howard on henkilö, jonka kanssa olen samoilla linjoilla:

http://www.france24.com/en/20100929-australia-ex-pm-howard-attacks-multiculturalism

Nykyinen pääministeri Julia Gillard puhuu asiaa siinä, että Australian maahanmuuttopolitiikkaa olisi tiukennettava.

Viherhyysärit ja Astrid-täti eivät syystä tai toisesta ole viskelleet Australiaa rasismikorteilla. Ja miksi Suomi olisi jotenkin erityinen tapaus maailmalla? Jos tiukentaisimme ulkomaalaispolitiikkaa, niin miksi joutuisimme kansainvälisen halveksunnan kohteeksi, jos kerran Australia ei ole sellaiseen joutunut? Miksi kukaan ei ole vaatinut kansainvälistä kauppasaartoa Australiaa vastaan sen maahanmuuttopolitiikan vuoksi?

Kyllä tänne saa tulla, kunhan noudattaa lakeja ja sopeutuu maan tapoihin. Maassa maan tavalla, näin Kevin Ruddin lausunto voidaan tiivistää.
Olavi Koskela
Vieras

#4 Ylijäämäihmiset

03.01.2011 12:53

Ihmisiä ja köyhiä liikaa jopa Suomessa.
ylivuotoputken pää tulpattava.
Petri Eskelinen
Vieras

#5 Astrid Thors Ruotsiin

03.01.2011 16:17

Kierrätetään ministereitä: Australian mamuministeri Suomeen ja täällä oleva vois mennä hehkuttaa Ruotsiin, kuinka hyvällä linjalla he ovat.

Suomessa on siipiveikkoja ihan tarpeeksi omasta takaa, joten ei tänne lisää mamulokkeja tarvita. Myös lainsäädäntö on korjattava, koska nykyinenlainsäädäntö aiheuttaa rasismia, koska tiettyjä tahoja suositaan toisten "kustannuksella". Australian malli lopettaisi spekuloinnin ja kertoisi suoraan, että täällä on tällänen kulttuuri, jos ei miellytä, niin aina voi poistua.
portit jo kiinni
Vieras

#6 Ensin omat sitten muut

08.01.2011 13:51

Kyllä Suomessa on menty liian pitkälle pehmoilussa muiden maiden edustajia kohtaan ja omat elävät kurjissa oloissa ja veroja nostetaan joka taholta koko ajan lisää vaikka tilanne on tiedossa kuinka paljon on köyhiä ja lisää tulee.
Kuka auttaa omia kun meidän maksamamme rahat tuhlataan muihin tulijoihin.

Arja Kangas
Vieras

#7 Aderssi on erittäin ajankohtainen

08.01.2011 19:49

Politiikka Suomessa polkee veronmaksajien oikeuksia ja nykyinen hallitus antaa verovarat mielellään vaikka venäläisille sienikurssin vetäjille ja somalipojille, sen sijaan, että yhteisillä verorahoilla turvattaisiin oman maan kansan etuja.Sama kebap-baari tai pitseria saa peräkkäin useita starttirahoja valtiolta, kun maahanmuuttajat vaihtavat baarissa työntekijästä yrittäjäksi ja yrittäjästä työntekijäksi ja päinvastoin, mutta suomalainen saa tehdä anomusta anomuksen jälkeen ja kaikki evätään.Tampereella somalipoika unohti taksiin (millähän varoilla ajoi?)kirjeen, jonka taksikuski käännätti suomeksi. Kävi ilmi, että kirje oli tarkoitettu Somaliassa olevalle perheelle. Kirjeessä oli kehotus tulla perheenjäsentenkin Suomeen sillä: "Minullakin on täällä kaksi työnantajaa, Kela ja sosiaalitoimisto".! Katsokaapa maahanmuuttajien vaatetusta. He kävelevät uusissa farkuissa ja tennareissa puhuvat kännykkään, ajavat taksilla ja kaikki heille maksetaan meiltä perityistä veroista. Osa tulee Suomeen niin, että heillä ei ole mitään aikomusta tehdä mitään täällä, paitsi vetelehtiä. Nykyinen hallitus ei katso sitä mitä Saksalle on tapahtunut ja Ruotsille, niiden suosiessa maahanmuuttajia. Kaikenlaisia vakuutuspetoksia suunnittelevia kiihkoilijoita tänne elätettäviksi haalitaan muualta, mutta suomalaisen eläkeläisen hiljainen eutanasia toteutetaan heti, kun siihen tulee tilaisuus, ettei hän ehtisi käyttää hänen omasta palkastaan hänen työelämässä ollessaan lain varjolla perittyjä eläkemaksuja. Alas nykyinen luikuripolitiikkahallitus!  Tilalle vapaa demokratia Sveitsin malliin ja Austaralian esimerkki maahanmuuttopolitiikassa sen lisäksi.

En kirjoita.
Vieras

#8

21.01.2011 17:34

Törkeän rasistinen ja alkukantaisiin vaistoihin vetoava ahdasmielinen adressi!
Uuno Tupa
Vieras

#9 HeilHitler

21.01.2011 18:54

Viha ja vaino kunniaan
Tuttava
Vieras

#10 En kirjoita minäkään

21.01.2011 19:36

Australiassa on ihan helevetin paljon laittomasti maahantulleita siirtolaisia, joiden oleskelua katsotaan sormien läpi, koska he ovat halpaa työvoimaa.

Vieras

#11 Töihin!

21.01.2011 21:09

Maahanmuuttopolitiikka on uusittava! Ei suomeen tulla loisimaan ja käyttämään meidän rahojamme. Maahanmuuttajat töihin saadun rahan eteen ehdottomasti! Me olemme pieni maa. Nyt kaupunki maksaa romaanienkin lennot takaisia ja antaa rahaa käteenkin vielä. Miten tämä on mahdollista? Mistä näihin rahat? Hoidetaan nyt ensin meidän sosiaalihuolto kuntoon. Meidän köyhät ja sairaat tarvitsevat tuet kipeimmin! Jos maahanmuuttajilla ja pakolaisilla ei ole rahaa, niin se raha pitää itse ansaita ja mennä töihin! Voisiko siellä maahamuuttovirastossa tätä pykälää selventää heille vielä tarkemmin!
Comm
Vieras

#12 Asiaa Isolla Aalla

22.01.2011 07:27

Oikein, vielä ku rikolliset rasistimuslimit kitketään pois...ja....Suomi pelastuu.
Ei lapissakhan saaha mithän ilmaseksi...
Vieras

#13 Eihän ne työt koskaan lopu...

25.01.2011 21:19

Jos saataisiin hoidettua kaikille SUOMALAISILLE koti, töitä, paikka yhteiskunnassa, niin ehkä sitten voitaisiin harkita muiden "kansalaisten" hyysäämistä.

Tai sitten jos haet turvapaikkaa niin ½vuotta kerralla ja kotia takas. Eikä se turvapaikka tarkota kalustettua kaksiota vaan jonku luukun jossa ei katto vuoda ja naapurit ei ammuskele AK-47:lla jos satut moikkaamaan niiden vaimoja.

Jos on nälkä niin haet ruokaa jonosta, vaatteita saa pelastus-armeijalta, autoa et tarvi ko olet kotia menossa muutenki, kämppä maksetaan etukäteen ettet tupella rahoja muualle, jos rikot lakia niin lennät rajapyykin yli että heilahtaa...

Turha tänne on tulla loisimaan...
Janne Koski
Adressin tekijä

#14

04.02.2011 14:16

Suomella ja monella muullakin maalla olisi paljon opittavaa John Howardilta, Kevin Ruddilta ja Julia Gillardilta.
NIMENI ON ANTIVAURIO JA OLEN PORISTA
Vieras

#15 OleN ANTI VAURIO

07.02.2011 20:35

OlenANTI VauRIO JA alan PoRisTa. VastuSTAN KAIKKEA ERI ADRESsilla. Minä olenPORIsta. MinuT LÖYTÄÄ KANNABIS laillisekSI ADRESsista. Olen hippi ja OLLut KanaLASSA JA VETÄNYT MARIAsuoleen. SUOMI IRTI YYASTA! Jenkit Pois usasta! Vastustan kaikkea.
Vieras
Vieras

#16 Re: OleN ANTI VAURIO

09.02.2011 09:41

#15: NIMENI ON ANTIVAURIO JA OLEN PORISTA - OleN ANTI VAURIO 

Yrittää antivaurio olla vitsikäs.Onko antivaurio vaurioitunut niin pahoin ettei kykene esittämään aiheesta asiallisia kommentteja?Ymmärryksen puuttuessa täytyy provosoida ,sitä av myös tekee.Esitän itse Kosken adressiin liittyen toisaalla

Vaasalainen
Vieras

#17 Oikeus>rasismi

15.02.2011 13:59


Tämähän on siis vain kansalaisten halua oikeudelle tässä maassa, itselläni on muutama
ulkomaalaistaustainen ystävä eikä heissä ole mitään vikaa, syytä miksi en voisi vaan hymyillä ja olla ystävällinen. En näe tätä adressia rasismina ollenkaan, vaan hyvin perusteltuna väitteenä ja vaatimuksena saada hieman järjestystä tähän maahanmuuttopolitiikkaan. Ainakin täällä Vaasassa tilanne tuntuu olevan ihan hulvaton, väkivaltatapauksia ja ryöstöjä enemmän kuin muistan koskaan olleen. KURIA TÄHÄNKIN TOUHUUN KIITOS !! EI OLE RASISTISTA OLLA TIUKKA, MUTTA ON HEIKKOA OLLA OLEMATTA YKSINKERTAISESTI SUORASELKÄINEN JA SANOA; ei.

Vieras
Vieras

#18 Re:

16.02.2011 23:41

#8: En kirjoita. -  

 Se ei ole törkeää rasismia, jos haluaa ensisijaisesti huolehtia omistaan.

Niin sanotusti, ruokkisitko sinä muiden lapset ennen omiasi? Tuskinpa vaan.

Niin kauan kun meillä täällä Suomessa on omienkin kansalaisten keskuudessa vähäosaisia, autetaan ensin heitä ja tehdään stoppi elintasopakolaisuudelle!

Toisekseen maahanmuutto tarvitsee tiukennusta muutenkin kuin taloudellisessa merkityksessä.

Esim. maahanmuuttajien aikaansama rikollisuus on jatkuvassa nousussa, tilastot puhukoon puolestaan!

Nykyinen maahanmuuttopolitiikka on täysin retuperällä, ehdotonta tiukennusta vaatii!

Susanna Hillenbrand
Vieras

#19 Vapauspuolue ajaa maahanmuutto-kriittistä linjaa

17.02.2011 10:37

http://www.vapauspuolue.fi

Uusi puolue Eduskuntaan 2011, käyttäkää ääntänne!
Vieras
Vieras

#20 Re: törkkeän vähän tietoa mikä rasismia mikä oikeudenmukaisuutta,kohtuullista!

20.02.2011 12:34

#8: En kirjoita. -  en tiedä kuinka monen ns.ulkomaalaisen perheen naapurina olet asunut jne..itse olen matkustanut sikseen paljon et musta ei rasistia saa ja itselleni suomi ei ilmastollisesti unelma maa..

 

Vieras
Vieras

#21 Re: Aderssi on erittäin ajankohtainen on ollut jo pitkään

20.02.2011 12:42

#7: Arja Kangas - Aderssi on erittäin ajankohtainen 

 minua myös kiinnostanut miten minimi toimeentulotuella perheen jossa 2-8 lasta varaa kulkea merkki vaatteissa,kännykät,pyörät,ajokortit,mopot,jne..kotona huonekalut ja elektroniikka,autot jne...jos suomalainen ensiasunnon laittaa hän saa 0-?euroja. maija sai 200e kaikkeen. minusta olisi kohtuullista julkistaa summat joilla pakolaisperheitä tuetaan/kk ja/vuosi! ja lakipykälän siitä että oikein jos ovat saaneet yli minimitoimeentulon....siis oikeudenmukaisuutta! ja tärkeintä kun rauha tullut niin kotimaa kutsukoon tai elättävät itse itsensä!

Vieras
Vieras

#22 Re: Pöh!

22.02.2011 19:56

#8: En kirjoita. -

Ei todellakaan ole! Minusta tämä on ihan asiallinen! Ulkomaalaisille työnnetään rahaa ja maksetaan asunnot, mutta kun suomalainen tulee hakemaan apua tarpeisiinsa, ei saa käteensä kuin setelin, jolla voi saman tien pyyhkiä p*rseensä. Minulla on kokemusta moisesta. Työttömäksi jäätyäni sain yli 400e vuokran maksuun 140e!!!!!!!! Sitten nää naistenahdistelijat saavat rahaa monta tonnia kuussa!


Vieras

#23 REPESIN

22.02.2011 21:43

Tuossa listan ensimmäisinä Astrid Thors
suomi suomalaisille
Vieras

#24 niiiih

22.02.2011 23:14

itse olen työttömänä ollut 5vuotta ja elän toimeentulotuella. töitä hakenu useammin ko jaksan ees laskea. olen nuori päälle parikymppine jolla olis puhtia painaa töitä jos vaa sais muttako työpaikat ottaa mielummi mamua jotka on halvempia ja *uurastavi* nehä luimuilee nurkassa kunnes kello näyttää neljää. (nähty itse)
toimeentulotukea saan 417e/kk kun taas somaliäiti 4lasta saa kuukaudessa yli 4000e
mitä ei ees suomalainen yh äiti saa ku joku 1000e? eli suomeksi MITÄ me suomalaiset ollaan tehty et ansaitaan tämmönen kohtelu?
Maelam Gol
Vieras

#25 Tuota

25.02.2011 06:36

noin, on hyvä auttaa hädänalaisia ihmisiä, tulkoompa he sitten mistä ilmansuunnasta tahansa. Täällä Ruotsissa ovat muslimi siirtolaiset ongelmana monissa kaupungeissa. Yleensä euroopassa on ilmenny jo sen verran vakavia ongelmia islamin kanssa, että huomattavat politiikot ovat sen joutuneet myöntämään kotouttamisen epäonnistuneen. Mutta miten menetellä suvaitsemattoman ja hyvin agressiivisen väestön osan kanssa, jolla ei ole aikomustakaan sopeutua pohjoismaiseen kulttuuriin. Olisiko päättäjiemme otettava vakavasti yhden väestöryhmän puheet ja teot ja tehdä oikeat päätelmät. Ja on huomattava se ettei esim. aasialaisista, latinalais Amerikkalaisista, suurimmalta osalta afrikkalaisista, siis muualta kuin muslimimaista, tulleitten kanssa ole ilmennyt sanottavampia ongelmia. Nämä ovat sopeutujina esimerkillistä kansoja. Ja tulee hyvä mielikin, miten erilaisista kulttuureista tulleet ihmiset oppivat Suomen kielen ja aakkoset, jotka eivät varmaankaan ole niitä helpoimpia asioita maailmassa.