Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!
Ota yhteyttä adressin tekijään
TAI sit mielummin vaa pitää työttömien "palkan" entisellään ja nostaa minimipalkkaa
MUTTA, eduskunta ja hallitsu ovat perseestä ja kaikki siellä ansaitsisivat pienemmän palkan tai samalla potkut perseelle. Homoja koko vitun talo täynnä.
Ahdistaa
?????
Re: Re: Oikeudentajukin on rajallinen!
#685: Vieras - Re: Oikeudentajukin on rajallinen!
Noin neljäkymmentä vuotta olen äänioikeuttani käyttänyt.
Re: Mielenilmaus tulossa!
#688: Fennomaani - Mielenilmaus tulossa!
No niin!
Poliisille ilmoituksen voi tehdä verkossa osoitteessa http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/ECAA618F035AE70BC2256BC3002F41BB ja se tulee tehdä viimeistään kuusi tuntia ennen tapahtumaa, joten ainakaan pitkään byrokratiaan homma ei kaadu.
Ja luonnollisesti olen itse tuolloin poissa Helsingistä =( Mutta jos noita on tarkoitus järjestää yhdeksän, enköhän pääse niistä useampaankin mukaan.
Palkkakuoppa
Seppo Leskinen, (PerusSeppo)
Kansanedustajaehdokas, ps
Oulun vaalipiiri
Haukipudas
tasaarvooo ??
on se hienoo kun kaikki pääsee sinne isoon taloon kun on aikoinaan ollut jotain mieltä jostain täskeestä ja vetää isoo rahaa ... sitten joskut auton kuljettajat joutuu hankkii kalliita kostteja ja pätevyyksiä 5 vuoden välein ja saa ylitöistä sakkoo ... juu kyllä auton kuljettajat sai palkan korotuksen .... tekee jopa 20€ kk lisää ... oon niin ***** onnellinen siitä ...
Re: Re: Re: nyt saatana
#692: Vieras - Re: Re: nyt saatana
Eipä tuo koulutus näköjään ihmisestä ainakaan yhtään fiksumpaa tee!
Normi kansalaisen normi tulot!
Meidän normi kansalaisten tulee elää samalla summalla kuin mikä on näiden ahneiden paskiaisten palkankorotus!!! Niin HELVETIN VÄÄRIN!!!! Palkankorotukset niille jotka sitä OIKEASTI TARVITSEVAT SEKÄ SEN TYÖLLÄÄN OIKEASTI ANSAITSEVAT.
Palkankorotusta vastaan!
Mielenilmaus ja kansanäänestys
LIITY FB RYHMÄÄN!
Kansanedustajien palkkoja pitäisi päinvastoin LASKEA . 30%!!
nyt saa riittää!!!
Samalla saatanan summalla työttömät kituuttavat vuodesta toiseen koko kuukauden, minkä kansanedustajat saavat tosta noin vaan korotusta jo muutenkin ökytulojensa päälle. Yleislakkoon sanon minä!!!!
Nyt alkaa jo riittää
Toivottavsti liitot laittavat ensi kierroksella sellaiset vaatimukset että veret seisahtuu.
Köyhä mutta Rehellinen
Aivan naurettavaa
| This discussion has been closed. |
Re: Mellakkaa tää vaatii
#697: Kai Tuominen - Mellakkaa tää vaatii
pitkään jatkunut poliittinen tyytymättömyys ajaa meidät osoittamaan mieltämme.
Me haluamme saada äänemme kuuluviin päätöksen teossa useammin kuin kerran 4 vuodessa sillä sekin kerta unohdetaan.
Haluamme siis poliittisen muutoksen!
Ajankohta on valittu päiväksi jolloin on Eduskunnan täysistunto.
Mielenilmaus alkaa kello 12.00, (täysistunto n.13.30-15.00) ja ilmaus kestää iltaan asti.
Linkki tuossa hiukan aiemmin tähän tapahtumaan, joten sinne siis! Ja hei tietysti kaikki muutkin.
Asioille voi tehdä jotain, asioihin voi vaikuttaa, asioista voi kertoa oman mielipiteensä!