Tienaatko alle 2600e/kk? Allekirjoita siis.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tienaatko alle 2600e/kk? Allekirjoita siis..

#201 Re:

#22: -

Lainat ja laskut on ihan omassa päätännässä onko niitä ollenkaan. Tuo 2600€/kk on bruttotuloa eli ilman lainoja, veroja, laskuja ja muita kuluja.

Ja lisäksi voisin kuvitella, että edustaja tarkoitti tuolla 2600€/kk perheen yhteenlaskettuja tuloja. Sellaisia perheitä on aika vähän. Toki niitäkin on mutta ei 500000.

kirsikka69

Rouva Räty varmaa tarjoo meille pienituloisille (780 e / kk ja yh äiti tässä moiii ) maittavan lounaan Helsingissä ravintola Tornissa vaiks...oisko se hyvä paikka, häh... Ni voitaisiin keskustella vaikka ihan silmälleen tai silmällään tästä rouvan julki tuomasta aiheesta...

ei tuhattakaan euroa

#204 paritonnia

paritonnia

Vieras

Toi kokoomus on hukannut kokonaan todellisuudentajunsa. Ehkä ottivat taas kivan selfien kun lausuivat viimeisimmän lausunnon. Tyhjiä hymyjä, tyhjiä ihmisiä.

Vieras

2600 kuukaudessa,sehän olisi ruhtinaallista!San tällä kuukausittain n.1000e josta on maksettava kaikki juoksevat kulut(vuokra,laina,ruoka jne..)jos köyhyysraja on tuo 2600,taidan olla sitten superköyhä!

Vieras

Yliaikansa vanhentunut lapsilisäsysteemi on uudistettava tuloriippuvaiseksi!!! 2600 tienaava ei lapsilisä tartte! Alle 1600 tienaavalle lapsilisät kaksinkertaseksi!

Vieras

Ei mene edes 2k/kk rikki...

Vieras

2170 €/kk, nettopalkka n. 1700€. Ja tämä siis korkeakoulututkinon vaativasta asiantuntijatyöstä.

Vieras

Pienituloisten yleislakko oli tosi hyvä idea, kannatan ja lähden mukaan, jos sellaisen joku saa aikaan! Liian kauan annettu mennä vaan...

Vieras

En saa edes takuueläkettä joka on tuosta summasta kolmasosa joten HALOOOOO Räty siisti edes suusi ja mitä sieltä suollat. Yöäk koko ämmä :(

Vieras

Itsekin olen opiskellut maisteriksi yliopistossa, mutta palkka on silti alle 2600 e. Turha luulla, että koulutus takaisi messevän palkan.
Oma jo tehty!

#213 Lapsilisien järkevöittäminen

Lapsilisiä pitäisi maksaa max 1 lapselta per lapsen tekijä (eli max 2 lasta/pari)!! Jos isillä tai äidillä on "kontollaan" jo lapsi, niin "ylimääräisestä" lapsesta pitäisi pysytyä huolehtimaan ilman veronmaksajien tukea (ml. koulutus JA terveydenhoito)

Maailma kärsii megalomaanisesta ylikansoituksesta ja missään nimessä ylikansoitusta ei pitäsi tukea millään lapsitehtaiden lapsilisillä. Ei edes sillä tekosyyllä että "kuka ne eläkkeet maksaa", koska suomessa tulee työttömyys lisääntymään tulevaisuudessa niin paljon että nyt syntyneistä varmaan puolet tulee viettämään todella pitkiä aikoja kortistossa... Ikävä kyllä :(

tienaan noin 1200 kuukaudessa, meneekö jo vähän alle 2100:n
Veroton

#215 Brutto vai netto?

Missään en ole nähnyt kummasta puhutaan. Jos brutto, niin useampi pääsee siihen. Mutta suurin osa ihmisistä näkyy puhuvan siitä käteen jäävästä palkastaan.

Vieras

Voi kun tää olis vaan trolli koska huhhuh... Kyl ihmiseltä on kadonnut kokonaan todellisuudentaju jos kuvittelee että normi-ihmiset tienaa lähellekään edes 2000 euroa/kk...

Vieras

Rädyllä ei ole MITÄÄN KOSKETUSTA TODELLISUUTEEN!

#218 Re:

#212: -

Hum. kand. tai markkinoinin maisteriohjelmia pitäsi pienentää 90%:lla koska niistä ei valmistu oikein mihinkään.

Vieras

Huh, huh! Valitettavasti valtaosa esim. pelvelualojen henkilökunnasta ja hoitohenkilökunnasta jää näiden rajojen alle!!!!!

Vieras

Suurin osa Pamin ammattilittoon kuuluvista jäsenistä tienaa alle tuon summan. Ryhmään kuuluu siivoojat, vartijat, kaupan työntekijät ja liuta muita ammattinimikkeitä, että kirja käteen ja lukemaan mitä kukakin tienaa.

Vieras

Mitäs kun tienaat alle 1000 euroo kuukaudessa ja alaikäisiä lapsiakin on ???!!!

Vieras

Mä tienaan sen 2000€ VUODESSA ja en kyllä usko että oon ainut!

Vieras

Käsityöalan yksinyrittäjä ja koko vuoden tienesti heiluu 10000 -12000 e välissä bruttona. Äläkää sanoko, että yrittäjyys on oma valintani. Palkkatyössä olisi monin verroin helpompaa, mutta maassamme on alle 10 yritystä tällä alalla, jotka ovat työnantajana. Yrittäjyys siis pieni pakko. Vähälläkin oppii tulemaan toimeen, mutta veetuttaa tuollaiset elämästä vieraantuneet rikkaat, jotka maamme asioista päättävät. Me häviämme siinä aina ja ikuisesti, amen.

Vieras

miten helvetissä tuollainen älypää voi päästä ministerinpallille, kun ei tunnu muusta tietävän, kuin oman palkkapäivänsä...siis normi kokoomuslai nen! rahvaalle rahvaan olot.

Kaksi työpaikkaa, bruttotulot 1900 €/kk

Kommentoi adressia