Tienaatko alle 2600e/kk? Allekirjoita siis.
Ota yhteyttä adressin tekijään
käsi ylös kaikki jotka tiedätte mitä Räty oikeasti sanoi! mitä, eipä näytä lapasia nousevan
alle 2100 euroo tienaa 350 000 suomalaista vanhempaa... meitä muita on vajaa viisi miljoonaa. tästä tässä on kyse.
Huhuh
1919 brutto, netto n.1520, siitä pois asuntolaina, laskut, näkkileipä, juusto ja lapsen elatus. Työmatkakulut kun vielä ottaa pois, niin ollaankin jo +-0, kyyyyyllä mää väittäisin, ettei kukaan rahan takia töissä käy... :D
hautuumaan työntekijä
hautausmaalla hautojen hoidosta maksetaan 1090e/kk
.
Pyörätuolissa ja ei varaa edes särkylääkkeisiin
Olen neliraajahalvaantunut nelikymppinen mies ja eläkkeeni on alle 1000e. Asuin Paimion kaupungin hometaloissa ja minulle kieltäydyttiin antamasta korvaavaa vuokra-asuntoa ja kiristettiin vammallani, että jos muutan pois homeasunnostani, niin en saa edes avustajia. Lisäksi jouduin sairaalaan ja teholle useaksi kuukaudeksi. Kotiuduttuani jouduin ostamaan omistusasunnon keskustasta, koska vuokra-asuntoa ei annettu. Ja nyt tuloni ovat peruslaskuihin ja lääkkeisiin verraten monta sataa -merkkinen. Silti en mitään korvauksia saa. Voisiko joku vielä auttaa tässä maailmassa. Paimiolainen
Voi kun tienaiskin tommosen summan
Tuossahan on meikäläisen 4 kuukauden tulot yhteenlaskettuna, 512€ / kk :( Reilu 2 vuotta työttömyyttä takana, kelan tuet ja kolme henkinen perhe. (Onneks pääsen syksyllä takaisin työelämään)
Ja viellä ne vaativat ,että meidän pitäis kuluttaa enemmän, ostaa kotimaisia tavaroita , hyvä kun leivässä pysyy ja saa pidettyä katon päänsä päällä
Re:
Nämä tietämättömät Rädyt luulee Suomen olevan kehäkolmosen sisällä kaikki. Itse olen aikaisemmin tienannut paljon vähemmän, nykyään enemmän. En silti voi millään tapaa uskoa että jotkut lausuu tollaista suustaan. Uskomatonta !! Nyt kannattaisi hävetä...jos tietää edes mitä se tarkoittaa.
| This discussion has been closed. |
Työmarkkinatukilainen
Itse olen laskenut, että jos menen töihin, niin minun kannattaa ottaa maksimissaan n. 1200€/kk ansiotulot vastaan, että saan elatusmaksut maksettua ja mulle jää vielä se alle tonni elämiseen eli saakelin paljon alle tuon Rädyn kysymän ansiotulorajan!