Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara / Tiedotteet / Sakkoja näytteenottajille - tukeasi tarvitaan! / Kommentit

10.09.2014 10:40

Näytteen otto mahdollisuuksien rajoittaminen on selvä merrkki siitä että siellä no salattavaa.
tällä menolla suurtuhot lähellä

#2 Mitä jätämme tuleville sukupolville.

10.09.2014 10:57

Näytteen otto mahdollisuuksie estäminen on selvä merkki siitä, että siellä on pahoja myrkkyjä. Eikö Räsänen ymmärrä, mitä Jumala raamatussa sanoi, kun käski viljellä ja varjella maata? Mitä näillä kaivoksista saatavilla tuotteilla tehdään jos hintana on ihmisten terveys? Nykyään no hälyttävä paljon tullut nuoria eläkeäisiä ja pitkäaikais sairaita.

12.09.2014 05:59

Talvivaara oli jo alunperin huonosti ja välinpitämättömästi hoidettu. Suomen SUURIN YMPÄRISTÖKATASTROOFI. Suomen valtio ja poliitikot eivät voi tällasta työtä hyväksyä. Suomen kansa ei maksa tätä laskua. Rangaistava teko. Talvivaara pitäisi välittömästi sulkea. Puhdas vesi on kullanarvoinen ja elintärkeä osa terveydellemme. Marika Kuusakoski, puhtaan ympäristön ja vesistöjen puolesta
kaunispää

01.10.2014 23:43

talvivaara on kainuun suurin työllistäjä joten se pitää säilyttää

07.10.2014 15:04

Kansalaisvalvontaa todellakin tarvitaan. Maat ja metsät kuuluvat lopultakin meille, kansalle, ja siksi tulee voida ja saada valvoa miten niiden luonnonvaroja hyödynnetään ja millä hinnalla.

Toisaalta, kallista tämäkin oikeusjutustelu on - veli veljen ilmiantaa. Mutta minkäs teet. Voitot jäävät lopultakin pieniksi ja niin sen tulee ollakin. Luonnontaloutta ei voi huijata. Jos ihminen huijaa omaa lakisysteemiään menemällä sieltä missä rima matalin, tulee maksun aika enemmin tai myöhemmin.