Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara / Tiedotteet / Kaivbslähetystöt eduskunnassa - kaivoksista tulossa vaaliteema / Kommentit

31.10.2014 16:11

Kiitos teille jotka jaksatte toimia !! Median nonsuleeraus, huomiotta jättäminen, tuntuu hyvän tavan vastaiselta ja miltei sananvapauden rajoittamiselta. Motiivit ihmetyttävät ! Kuinka kovia otteita tarvitaan että median on pakko antaa tilaa....!?? Vai onko mahdollista toimia muuta kautta? Pohjoiskoreahko tunnelma kun tällainen jätetään uutisoimatta. EESPÄIN ! t. Outi A.

31.10.2014 20:22

Me vastustetaan loppuun saakka .

01.11.2014 10:11

Tuossa yllä ei käsittääkseni puhuta mitään siitä, kuinka lähes mitään Suomelle maksamatta, ulkomaiset kaivosyhtiöt vievät hyödyn ja voiton meidän maaperästä. Touhu muistuttaa "banaanivaltioissa" toimivien rikkaiden maiden ryöstötoimintaa. Ja todellakin nämä ulkolaiset yhtiöt röyhkeästi polkevat mahdollisen kaivosalueen ihmisten oikeuksia, puhumattakaan aiheutetuista vahingoista luonnolle ja ihmisten terveydelle. Lisäksi muodostuneita vahinkoja jätetään korjaamaan paikalliset asukkaat, kunnat ja valtio. Me monet kansalaiset pidämme päättäjiä hyväuskoisina hölmöinä, kun tämän maaperän rikkauksien ryöstön annetaan tapahtua ilman kunnollista korvausta ja tarkkoja vaatimuksia estää ympäristölle mahdollisesti tapahtuvia vaurioita ja saastumista. Martti Mäki

02.11.2014 19:40

Ei anneta periksi!

12.11.2014 13:46

Hyvä että alkaa tapahtumaan eduskunnankin taholla, onhan sielläkin nähtävä miten Talvivaarassa ovat toimineet kuin siat vatukossa!

12.11.2014 13:49

Adressi on erittäin tarpeellinen kaivosasioiden saattamiseksi oikealle tolalle - myös muut kaivokset kuin Tavivaara, joka on sikailun "lippulaiva".