Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara / Tiedotteet / Stop Talvivaara - kampanjakirje 17.11.2014 / Kommentit

#1

Kiitos itsellesi.

#2

Tuhansin kiitoksin saattelemmme sinua Hannu sekä
kaikki ,Vesistöjen Puolesta -TalviVaara liikkeen
tukijat sekä kannattajat,joita on miljoonittain
,jotka eivät ole voineet osallistua adressiimme,juuri nyt,mutta ovat valmiit kantamaan
kortensa kekoon tulevina päivinä,kaiken elollisen puolesta .Uraani on Tuhoisin sekä Tappavin Terroristi maan päällä,jota vastaan tulee suunnata kaikki voimavaramme,nyt sekä tulevina päivinämme.
Nyt on käynyt entistä selvemmäksi ,että Uraani
olikin -suurin syy : Uraani Kaivos Talvivaaran
avaamiseen,eikä mikään muu.

#3

Tuo on nyt nähty mitä kokoomuksen luontolinja on, susia suojellaan myöntämällä kaatolupia, soita suojellaan kaivinkoneilla ja Talvivaaraan työnnetään 50 miljoonaa tuosta vaan. Taitaa valitettavasti olla niin että tuolle porukalle ei mene mikään muu kuin suurfirmojen talousjohtajien ajatukset perille.

#4

Jakoon laitan. T. Miia Kristiina Siimestö
vuosikausia mainoksia joka helkkarin tuutista

#5

Pienemmässä mittakaavassa pönkitettiin Suomi soffaa, mikä kuitenkin teki melkoiset lovet veronmaksajien yhteiseen kukkaroon. Eivät auttaneet tukiaiset (taulukaupat).

#6

On tää kanssa kun edustajilta puuttuu JÄRKI niin saa sitten muut sitä niille tyrkyttää.. Ihme edustajia valittu hoitamaan yhteisiä asioita sanon vaan...
Suomen Itsenäisyys v.1917-1995

#7 Re:

#6: -

No niin on mutta, en minä ainakaan sitä Kokoomusta äänestänyt viime vaaleissa. Enkä demareita enkä vasureita enkä kd.tä enkä rkp.,tä  ,

Persuja äänestin mutta ei sekään mitään auttanut , hyvin on Timo Soinille eduskunnan kuppilassa pulla maistunut ja Amerikan matkat UTVAn piikkiin kelvannut,  Suomesta viis.

En muuten äänestä tulevissa vaaleissa kuin korkeintaan itteäni jos asetun ehdolle. Jos en asetu, niin sitten äänestän tyhjää.

Hallitus kaatui kun Katainen erosi, silloin olisi pitänyt jo ne vaalit järjestää demokratian sääntöjen mukaan mutta Suomen duuma on Oligarkia eikä mikään kansanvallan jatke.

Vuonna 1995 menetimme itsenäisyyden ja vuonna 2002 menetimme kansallisen valuutan Markan ja Talvivaaran myötä menetimme pohjavesien ja kalavesin puhtauden suurelta alueelta.

Kiitos vaan ihan perkuleesti, tunarit poliitikot!

Jääkäriliike tarvittaisiin jälleen ja Suojeluskunnat! Perunakuopissa ois tilaa!

#8

Radiouutisissa kerrottiin, että Talvivaaralle olisi löytynyt ulkomainen rahoittaja. Sehän olisi pahin mahdollinen vaihtoehto.

#9

Hätäinen hutaisu yritys rikastua.lopetettava.ympäristövastuut korvausta kukaan ei korvaa.paras lopettaa koko saastuttaja.missä on pekka perä.

#10

mukana ollaan

#11

stop Talvivaara

#12

Hei ! Jos ei tämä Uraanikaivos Talvivaara
lopeta toimintaansa,olen sitä mieltä että levitetään nimien keräys, kaikkiin Suomen kaupunkeihin.Sekä laitetaan välkitavoite
kaksi miljoonaa nimeä,niin eiköhän Stupin
joukot tukehdu Uraanikaivokseen.
Terveizin Tauno.P.

#13

Talvivaara on aluetta pahasto saastuttava kaivos. Siellä ei ole edes tarpeeksi malmia voidakseen missään olosuhteissa toimia kannattavasti
ympäristö

#14 Re:

#13: -

#15

Kaivos on suljettava!
Voitto Hopia

#16 :

#13: -

Lopettakaa jo ihmeessä saastuttaminen!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…