Muumilaakson tarinat takaisin televisioon

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Muumilaakson tarinat takaisin televisioon.

Julia Lappalainen
Espoo

#1

05.12.2006 23:41

Aivan niin. Muumit ovat ihania, lempeitä hahmoja, jotka näyttävät huomattavasti parempaa esimerkkiä, kuin ihmeelliset otukset aseineen, jotka vain tappelevat ja ammuskelevat.. Esim. minun 3v pikkuveljeni oli vielä 2v:na lempeä ja ystävällinen, kiitos muumien. Nyt hän seuraa ihmeellisiä räiskimisohjelmia ja kuvitelee olevansa suurikin "sankari", kun lyö ja potkii räiskintäohjelmien esimerkin takia.

Muumit takaisin ja räiskintäohjelmat pois!
Aino Väisänen
Kuopio

#2

27.12.2006 22:00

Joops,muumit takaisin.

Ne on myös niin söpöjä.Eräs Walesissa asuva kirjekaverini kysyi kerran,ovatko ne niitä vaahtokarkkien näköisiä otuksia.

heh.:)
Tiina Kallioluoma
Pirkkala

#3

28.01.2007 00:00

Samaa mieltä. Itsellämme on kyllä 11 kasetillista Muumeja, mutta Punainen Aurinko ja Muumipeikon Häät ei ole meillä. Toivottvasti Addressi tuottaa tulosta:)
Elina Pätsi
Vantaa

#4

02.02.2007 20:21

Turha adressi, Muumeja pyöritetään TV:ssä jatkuvasti. Seuraavan kerran keväällä 2008, hetken joudumme siis tosin odottamaan, mutta kuitenkin.

Punainen Aurinko ja Muumipeikon Häät-nimisä jaksoja ei ole olemassakaan, tarkoittanet jaksoja Punainen täysikuu ja Muumipeikon kihlaus.
Tiina Kallioluoma
Pirkkala

#5

11.02.2007 19:59

ah, nehän ne olivatkin. En ollut täysin varma nimistä, mutta ilmeisesti kuitenkin ymmärsit pointin. Ja ei tämä nyt välttämättä niin turha addressi ole, joidenkin mielestä niitä saisi tulla enemmänkin.
Anton Äyräväinen
Helsingfors

#6

25.07.2007 13:30

Muumit takaisin televisioon! Itse katson Muumeja FST:ltä tai SVT europalta, mutta monet, jotka haluaisivat katsoa Muumeja, eivät osaa tarpeeksi ruotsia katsoakseen sitä näiltä kanavilta. Itsekin näkisin sarjan uudelleen mieluiten omalla äidinkielelläni :)
Salli Ojala
Lohtaja

#7

20.08.2007 18:50

Vihastuttaa nämä,että semmoisista "klassikoista" kuin muumit,on tehty pilasarjoja.Itse olen aika vanha,mutta muumit ovat hyvää viihdettä lapsille: opettavaista ja hauskaa. Ei enää semmoisia kuin Bratz (teini-sarja) 7-vuotiaille tytöille.
Janne Koski
Helsinki

#8

21.08.2007 08:31

Hemmetin kukkahattutädit! Nämä niin kutsutut räiskintäohjelmat keräävät paljon katsojia. Pitäähän sitä kokeilla lastenohjelmienkin saralla jotain uutta. Painukaa hornaan!
juuso laajajärvi
salo

#9

05.09.2007 16:12

valitan, mutta nyt on 2000-luku. muumit sunmuut pöperöhöperöt sarjat ovat mennyttä kamaa, niin kuin janne jo ilmaisikin.
Tiina Kallioluoma
Pirkkala

#10 Höpönpöpön

17.11.2007 23:09

Minen ainakaan antaisi lasteni katsoa bratzien kaltaista törkyä. Ilmankos maailma on väkivaltainen, kun lapsesta saakka katsotaan tyhmiä tappelu-lastenohjelmia.
Muumeja itse katselin kun olin pieni. Muumit kunniaan\,,/
juhani pamppanen
aurinkokunta

#11 ääh

19.11.2007 08:22

mielummin doomilaakso ku muumilaakso
Janni Karppanen
Kuusankoski

#12 Muumit:)

21.11.2007 03:17

Kyllä mielestäni Muumeja pitäisi pyörittää tv:ssä enemmän. Kun itse olin pieni, eli noin 11 vuotta sitten, telkkarista tuli vielä suurinpiirtein järkeviä ja yleensä opettavaisia ohjelmia. Nykyään jos olen 2 kanavan viideltä päälle laittanut, niin kyllä sieltä tulee ties minkälaista sontaa. Esimerkkinä Maikki ja Pelottava Pontso??!!, jossa ei ole järjenhäivääkään. Myös Pikkukakkosen ohjelmisto on mennyt varsin huonoon suuntaan..(Ja lauantaiaamun piirrettyjä ei viitsi edes mainita) Itse vaadin Muumeja ja myös muita opettavaisia ohjelmia(Nalle Luppakorva, Olipa Kerran Elämä..) TAKAISIN! Allekirjoitan.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

30.11.2007 09:06


Emmi Kiviniemi
Inari

#14

02.01.2008 12:12

Nytpä niitä alettiin taas nöyttämään, mutta puoli seitsemältä aamulla -.-
Keke Höckerstedt
Espoo

#15 Oikein

28.09.2008 18:32

Jos muumit saadaan takas nii ei tuu samalaist ''paska'' sukupolvee kuin vuonna 97-00 on, kyll sen nyt tajuu että yläaste ikäiset kiroilee polttaa ja juo mutta monill ala aste ikäsillä on joka toinen sana ''vittu'' ''saatana'' ja sitte ku joku sanoo jtn nii huudetaa vaan perää että tapa ittes tai jtn sellast kauheeta käytöstä. Muumeista oppii ja älyää hyvää käytöstä sellasta mitä monilla puuttuu. Muumeja pitäis esittää vaikka ala-asteel jos se ees parantais asiaa :D
Tiia Elo
Raisio

#16 JEP

30.11.2009 12:23

lapsille tarkoitetut ohjelmat vaikuttavat heihin. Jos räiskintä/taisteluohjelmia tulee niin lapset potkivat lyövät ja haluavat itse olla samanlaisia. toivotaan että tuloksia tulisi näkymään

Itse olen 14 vuotias ja silti muumi-fani

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

14.10.2010 16:05