Säilytetään bussilinja 72 nykyisellä reitillä

Säilytetään bussilinja 72 nykyisellä reitillä / Tiedotteet / Adressin allekirjoitukset ja kommentit postitettu HSL:lle / Kommentit


Vieras

#1

29.01.2015 15:27

Suurkiitos asian hoitamisesta, mutta ymmärtääkseni päätös on jo tehty.

Sinikka Seilola

Vieras

#2

29.01.2015 18:01

Itäkeskukseen pääsee Tapaninvainiosta useilla busseilla. Miksi myös 72 pitäisi ajaa sinne - niin kai reittimuutossuunnitelmassa kaavailtiin. Olen ollut tapaninvainiolainen lähes 40 vuotta, ja sekä 69 että 72 ovat palvelleet minua erinomaisesti keskustaan, Oopperan ja jäähallin suuntaan, Erä-talolle, Oulunkylään. Itäkeskus ei juurikaan houkuta. Mikäli hyvät suorat bussilinjat lopetetaan, ryhdyn käyttämään autoani, saastutan siis ilmaa.

Vieras

#3

30.01.2015 06:08

Suurkiitos Salla omistautuneisuudestasi asialle!
Sait paljon hyvää liikettä aikaiseksi asian eteen.

Tämä yhteenvetosi oli hyvä ja kattava tiivistelmä.
Itse lähetin henkilökohtaisesti HSL palautelomakkeessani tammikuun alussa varsin saman sisältöisen viesti, johon olin lisännyt vielä toiveen, että jos muutos on pakko toteuttaa, harkittaisiin kuitenkin säilyttää 72 nykyisellä reitillä aamun klo 6-10 ja myöhäisiltapäivän klo 14-18 työ- ja koulumatkaliikennöinti.

Parasta toivoen
vieras

#4 Kiitos ahkeroinnistasi!

30.01.2015 07:55

Toivottavasti suunnitelmiin tulee järkeä.


Vieras

#5

07.02.2015 13:03

Kiitän monien naapurienkin puolesta aktiivista työskentelyä ja nimien keräämistä adressiin bussilinja 72 säilymisen puolesta. Onneksi päättäjien järki on voittanut.