Home- ja kosteusvaurioista sairastuneet huomioitava

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Home- ja kosteusvaurioista sairastuneet huomioitava.


Vieras

#101

05.06.2012 17:11

hyvä juttu, että tällainen on liikeellä
Leena

#102 hyvä homma

05.06.2012 17:12

hyvä juttu, että adressi on tehty

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

17.07.2012 02:31



Vieras

#104

06.08.2012 18:12

Nuorenparin kotiunelmat muuttuneet "kuolleenLehmän" vuosien velkataakaksi.Eikö vastuu ole epärehellisen myyjän ja kiinteistövälityksen, jotka ovat talon myyneet!!?? Ei ostajan! Jos ostat mätää hernekeittoa kaupasta saat varmaan hyvityksen valmistajalta, mutta mitenkä oikeuslaitos (=laki+oikeus) tulkitsee nämä hometaloasiat.. niinpä. Olen kuullut, että tuskin kantsii mennä käräjille, koska ostaja aina häviää.. voittajia ovat tuomarit ja epärehellinen myyjä ja bisnestä tekevä kiinteistövälittäjä :/ Suuri osa meistä, jotka haluavat oman kodin, eivät ole rakennusalan ammattilaisia; on pakko luottaa tahoon, joka ammattilaisena myy kiinteistöjä. Näen tällaisen asia petoksena niin myyjän, kuin kiinteistöfirman osalta. Petos ja hyväksikäyttö.. Uskomatonta, ettei meidän lainlaatijat puutu tähän asiaan, helpompaa on miettiä kurkun käyryyttä, muun euroopan huonoa velkatilannetta, kuin meidän omien nuorten tulevaisuutta, jotka taas luovat Suomen tulevaisuutta!

Vieras

#105

06.08.2012 19:01

Home on äärettömän vaarallinen ja paha aine! Jo vanhat ihmiset, manan maille menneet, ovat varoitelleet homeen aiheuttamista sairauksista! Talot rakennettiin korkealle ja katto ei saanut vuotaa, asuinhuoneet piti olla lämmitetyt! Tämän päivän talot rakennnetaan ja on rakennettu kymmenien vuosien ajan muovipulloiksi, lisäätään koneellinen ilmanvaihto [ bisnes], kaupunkialueen talot jäävät monttuun, kun katuja nostetaan..Vink vink kaupungin rakennuspäälliköt! Ihmiset sairastuvat, tulee oireita, josta seuraa sairaus, tulee toinen oire, josta seuraa sairaus, tulee kolmas oire ja siitäkin seuraa sairaus.. nykyajan lääketiede selvittää ja kaikki arvot ovat ok.. On länsimaisen lääketietieteen otettava todellakin kanta tähän homealtistussairauksiin, jotta saadaan myös laki ja oikeus tapahtumaan taloudellisiin asioihin. Mietin tässä itsekseni, kun meillä on tämä asuntoministeri, että mikähän hanen toimenkuvansa on..

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

11.08.2012 09:33


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

11.08.2012 09:34


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

11.08.2012 09:35


Toiminta kannattaa

#109 Re:

02.09.2012 10:05

#99: -

Parahin lääkäri/psykiatri,

Koulutuksenne, ammattinne ja asemanne vuoksi olette juuri niitä henkilöitä, joiden näkemyksellä, kokemuksella ja mielipiteellä on suurta merkitystä. Toivon niin kovasti, että jaksaisitte olla aktiivinen - ehkä olettekin. Kaltaistenne kirjoituksia ja puheenvuoroja tarvitaan julkisuudessa kipeästi. Tarvitsijoina ovat kaltaisenne altistuneet, nykyiset ja tulevat. Ja meitä valitettavasti riittää.

 

Toivon sydämestäni teille rohkeutta, viisautta ja voimia edistää asiaa, joka on kansanterveydellisesti tärkeä ja perhe- ja yksilötasolla... sanani eivät riitä. Tunnette ne kärsimykset kyllä.

Strife

#110

05.09.2012 09:10

ITse olen ehkä altistunut homeelle työpaikallani. Mystiset oireiluit meinaan alkoivat n. 4kk sen jälkeen kun aloitin firmassa. Outoa väsymystä, munuaisarvot koholla, kurkun kirvelyä, turvotusta poskionteloissa, silmien kirvelyä, hengityksen vinkunaa, hengenahdistusta, nivelten ja lihasten kolotusta... Olen nyt vienyt asiaa eteenpäin, kenties työterveyshoitaja ja lääkäri tulevat käymään työpaikallani. Aina kun olen kotona niin oireet helpottuu eikä ole oireita lainkaan.
Menen munuaiserikoislääkärin tutkimuksiin...
Minna Haavisto, Pori

#111 Kiitos!

06.10.2012 20:15

Kunnioitan suuresti niitä rohkeita, jotka ovat lähteneet viemään tätä tärkeää viestiä eteenpäin yhteiskuntamme päättävässä asemassa oleville.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

24.10.2012 07:55


vermer206

#113

13.11.2012 21:25

Hyvä, että asiaa nostetaan esille. Laitan asianne oman järjestömme postilistalle
Epigenetic aproach is the best

#114 Erinomainen aloite!

07.12.2012 20:22

Olen itse käynyt läpi koko kaaren (Eduskunnan oikeusasiamiehen kanslia, Dnro 3231, Uudenmaan työsuojelupiirin vastaus Dnro 1492/11/2009, Tutkintapyyntö poliisissa 8180/S/203648/09) ja tosiaan, ihmisten sairastuttaminen on täysin laillista ja tapahtuu viranomaisten suojelussa. Ei ihme, jos syövät räjähtävät käsiin, kun ftalaatit ja vocit yhdessä ruoka-aineiden ja lääkkeiden kanssa sotkee elimistömme.
Ruth

#115

10.12.2012 07:35

On se hienoa että tällainen on tehty. Näyttää siltä että kuullun tähän joukkoon minäkin!

Vieras

#116

11.12.2012 22:21

Allekirjoittakaa hyvät ystävät tämä adressi.
moi

#117

19.01.2013 09:19

Itse olen home altis,se on iahn helvettiä se home sairastaminen,homepakoilu,asuntoa on vaikea löytää..ja ihmiset ei usko..ja niiined..VOIMAA KAIKILLE!
"Liian herkkä"

#118

12.02.2013 09:48

Olen altistunut/allergisoitunut opiskelupaikoissani. Virallisia diagnooseja mm. astma, toistuvat keuhkoputkentulehdukset, munuaistulehdus(viikko sairaalassa), selittämätön suolistotulehdus(taas viikko sairaalassa), munasarjakystiä(leikkaus anestesiassa), kasvain rinnassa, toistuvia kuukautishäiriöitä, krooninen unettomuus, atooppinen iho, "jännitys päänsärky", kemikaaliyliherkkyys, vilja-intoleranssi(aikuisena...), keskittymis- ja muistivaikeudet, keskivaikea masennus... Olen 29-vuotias, ja sairastanut elämästäni yli kolmasosan. Lääkärit keskittyvät vain oireiden hoitoon/peittelyyn, ja painostavat käyttämään mielialalääkkeitä, joista ei ole ollut koskaan mitään apua(kokeiltu on yhtä sun toista...). Kun olen tuonut omat epäilykseni julki terveyskeskuksen lääkärille, minua on kutsuttu mm. paranoidiseksi. Läheisten takia yritän jaksaa vielä elää. Anteeksi, kun olen "syrjäytynyt", ja tulen niin kalliiksi tälle yhteiskunnalle.

Vieras

#119

12.02.2013 10:30

Ihmiset eivät uskalla puhua tästä asiasta, koska kukaan ei halua saada "hullunpapereita". Lääkärit leimaavat ihmiset luulosairaiksi, kun eivät itsekään tiedä asiasta mitään. Ja hulluksihan tässä tulee, kun kukaan ei usko, eikä osaa auttaa.

Vieras

#120

25.02.2013 08:13

Kyllä olen homealtis Luotto on mennyt kaupungin ja muun vuokraasuntojen tarjoajiin ongelmai korjataan pikku rempoilla myrkyillä ja "maalataan pinnat "tyylillä ,nyt on aika valveutua asai on mennyt liian pitkälle.KIITOS
Mummeli
Vieras

#121 Mummeli

15.04.2013 10:23

Järjellä ajatellen sisäilman puhtaus niin asunnoissa, kouluissa, päiväkodeissa, kuin myös työpaikoillakin on ensisijainen elämisen ehto. Ei pidä hyväksyä, että sairastuneet vain siirretään kaikessa hiljaisuudessa työkyvyttömyyseläkkeelle, odottelemaan kuoppaamista ja hiljenemistä...on se kummallista, että esim. työnantajat saavat  vapaasti vaarantaa työntekijöidensä terveyden? Valtiovallallekin on tärkeämpää remontoiduttaa omia palatsejaan, kuin huolehtia veronmaksajien ns. lakisääteisestä oikeudesta tehdä työnsä terveyttään vaarantamattomissa tiloissa.


Vieras

#122

25.04.2013 08:44

Näihän se on, ettei asia hetkauta, ennenkuin se tulee omakohtaiseksi.

Vieras

#123

29.04.2013 11:45

Mahtavaa että on perustettu yhdistys joka vihdoin ymmärtää ja ajaa homeesta sairastuneiden oikeuksia ja vie tärkeää viestiä eteenpäin. Tsemppiä kaikille homesairaille :)

Vieras

#124

06.05.2013 15:32

Tämä on todellinen ongelma ja asialle on tosiaan tehtävä jotakin!!Eihän näin voi elää!

Vieras

#125

31.05.2013 06:27

Erittäin tärkeä asia, johon on ihan PAKKO jo yhteiskunnassa kiinnittää huomiota. Kuten eräs lääkärikin jo vuosia sitten minulle sanoi, tämä on tikittävä aikapommi, ja vielähän tämä on lakaistu maton alle, muttei enää pitkään kyetä tekemään sitä, kun ihmiset sairastuvat pysyvästi tämän vuoksi, ihan ilman omaa syytään. Itsekin olen saanut oman osani, ja kärsin kaiketi lopun ikääni. Homevauriot eivät ihmisen solumuistista häviä minnekään, vaikka ehkä homeettomassa ympäristössä voivat jotenkin elää, ja olla.