Kannanotto pienten koulujen puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kannanotto pienten koulujen puolesta.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

30.01.2007 00:48

Heidi Ahonen
Keuruu

#2 Kannatetaan

03.06.2007 01:19

Meidän naapurikylän koulu lakkautettiin, oppilaat joutuivat tulemaan meidän kylän koululle n. 23 km joka aamu... nyt meidän kylän koulu lakkautettiin, ja he joutuvat menemään keskustan kouluun, joka on heiltä noin 40 km päässä... epäoikeudenmuikaista?
Pirjo Autio
Pihtipudas

#3 Ylä-Mäenkoulu

30.11.2009 23:15

Lakkautus uhan alla oleva Ylä-Mäenkoulu Petäjävedellä.Lapset todella tarvitsevat lähikoulun ja käsittääkseni oppilas määrä ei saamieni tietojen mukaan ole kovin paljon laskevaan suuntaan.Ensin houkutellaan nuoria perheitä rakentamaan ja muuttamaan lähikoulujen ym,muiden varjolla ja kun ihmiset ovat asettuneet aloilleen heiltä viedään kaikki perus oikeudet pois.Kyllä se 20 km yhden suuntainen matka on liian pitkä oli kyse minkä ikäisestä koululaisesta tahansa.Toivottavasti koulu saadaan säilytettyä kylällä joka myös jo kokoontumis paikkana on asukkaille tärkeä!!!

Vieras

26.01.2012 00:50

Ei ole mitään puolueetonta näyttöä, että opettaminen olisi isoissa kouluissa sen edullisempaa, puhumattakaan laadusta.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko poikalapsille ei-lääkieteellisestä syystä tehtävät ympärileikkaukset sallia?