Varhaiskasvatuksen tulevaisuus: EI kasvaville ryhmille!

Totuus on vaikea pala

26.06.2022 14:09

Minun mielestä ryhmistä ei tulla Suomessa koskaan saamaan tarpeeksi pieniä, niin kauan kuin melua ei myönnetä yhteiskunnassa samanlaiseksi ongelmaksi täysin riippunatta siitä aiheutuuko se hyödylliseksi katsotusta puuhasta kuten ruohonleikkuu tai katujen poraaminen kaukolämmön vuoksi, ja täysin riippumatta melunlähteen iästä, kuin muukin ihmisen aiheuttama saaste ja tuho muuta elävää planerttaa kohtaan ja sen elämää kohtaan.

Se mitä ihminen kutsuu elämän ääneksi on aina iikeasti kuoleman ääni.

Kaikki ihmisen aiheuttama ääni tappaa. Oli kyseessä terassin rakennus, nurmikkomelu, ruohonleikkuu siis, asfaltti, tai metsiem kaato monitoimkoneilla.

Ihminen kutsuu melua elämän ääniksi. Todellisuus on niin että äänet ovst kuoleman. Hyönyeiskato, ruokapula,aavikoitiminen.

Lasten ääniä ei saa sanoa meluksi. Tämä mahdollistaa vakavat viharikokset, jiissa kerätään jengi höiriköimään ajoradalle jonkun ikkunoiden eteen ja samalla kymmenet alaiköiser, aikuiset ym "pelkää" , jos joku saa tällaisen riippuvuuden, viharikoksen, maalittamisen alulle.

Näin on Jyväskylässä

Kaikki yhteisövainoa koskevat puheenvuorot vaiennetaan