Postin myymälöitä ei saa lakkauttaa!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Postin myymälöitä ei saa lakkauttaa!.

#1

Haluan, että postitoimisto säilyy. En halua viedä ja hakea päivittäin arvopostia jonkun kaupan kassalta.

#2

Täysin järjetöntä tehdä uusia työttömiä, kun nykyisissäkin palvelupisteissä joutuu jonottamaan. Ei ainakaan työn puutteesta ole kysymys.

#3 Täysin älytöntä tukea auringonlaskun liiketoimintaa

Postien ylläpitäminen on oletettavasti kalliimpaa kuin postilaatikoiden ja pakettiautomaattien. Kaikki tieto lienee saatavilla Postin kotisivuilta ja palvelunumerosta. Paljonko sinä olisit valmis maksamaan enemmän postipaketin lähettämisestä jos nämä postin toimipisteet säilytetään? Minä en senttiäkään - en postimaksuissa enkä veroissa. Onnea nimien keruuseen!

Nykyaikaa etsimässä

#4 Re: Täysin älytöntä tukea auringonlaskun liiketoimintaa

#3: - Täysin älytöntä tukea auringonlaskun liiketoimintaa

Asiamiespostit toimivat paljon tehokkaammin ja niissä on joustavammat aukioloajat.
Postin omat toimistot ovat historiaa, turha ylläpitää kalliita rakennuksia ja henkilökuntaa kun R-kioskit ja Siwat hoitavat  homman paremmin ja halvemmalla.

#5

Kotkan postia ei saa lopettaa!

#6

Asiamiespostit toimivat huonosti. Liian vähän henkilökuntaa, ruuhkautuvat.

#7

Ammattitaito ja palvelut kunniaan!
Postipekka

#8 Postiin palkattu marionetti

PAU on jo aikaisemmin kommentoinut YT-neuvottelujen olleen täyttä farssia. Posti tehnyt päätökset jo aikaisemmin ja YT-neuvottelut käyty vain siksi että lain pykälät toteutetaan.

Vai miltä kuulostaa se, että Postissa lakkautusprojektia vetää 2015 tammikuussa taloon tullut entinen Specsaversin maajohtaja Riku Kuusisto. Logistiikan armoitettu tuntija.

riku.kuusisto@posti.fi

Posti Itella Posti

#9 Oikeasti!!! Joesuulaisten "oikea" posti on joko Lappeenrannassa tai Kuopiossa?!

Kuka kustantaa palvelusetelit kohderyhmille joilla asiaa oikeaan Postiin. Näin saadaan raha liikkumaan. Hieno ele Postilta !!!! Vuoden työpaikka 2020?!

#10

Postipalveluiden ON TOIMITTAVA.Niiden sijoittaminen markettien kassoille tai R-kioskeille huonontaa palvelua,saatavuutta ja sitäpaitsi SEKIN MAKSAA.Eivät nämä kumppanit ilmaiseksi työtä tee.Onko kukaan edes pyrkinyt arvioimaan kustannuksia?
Kenkää saanut

#11

6 vuoden työkokemuksen syvällä rintaäänellä voin suoraan sanoa rakkaasta Postista että se on aivan sama mitä addressia täällä porukka keräilee ja paljonko nimiä listasta löytyy, jos isot herrat ovat asiat näin päättäneet niin myös tulee tapahtumaan.

#12

Entisen postilaisen sydäntä riipaisee, raastaa.
Tuntuu, että kaikki ns. uudistamiset ovat lakkauttamista, leikkaamista tms!

#13

Näin lyhyt näköistä ja järjetöntä ei voi ymmärtää.

#14

Allekirjoitan, koska mielestäni postin palveluiden pitää olla saatavilla jokaisessa kaupungissa. Porvoo on niin iso kaupunki, että palvelua tarvitaan. Ja sitä asiantuntemusta, joka postilaisilla on. Nettimyynnin ja- ostamisen lisääntyminen koko ajan vaatii tilat ja resurssit, jotka postilla jo on. Kotimaisuus.

#15

Raisiossa pitää olla posti.

#16

Täytyyhän kaupungissa posti olla , ennen vanhaan posti oli pienissäkin kylissä

#17

Koska meidän Postia ei viedä!

#18

Posteja Ei saa vähentää!!!

#19

Työni on Ylöjärvellä.Postia ei saa lakkauttaa koska palvelee laajasti myös ympäristökuntia ! Tarvitsemme sen palvelut! EI kaikki voi lähteä Tampereelle pääpostiin tai halua "tönkköistä" itsepalvelu postia.

#20

Myymälöitä EI saa Lopettaa. Siellä on Hyvä palvelu ja ihana Henkilökunta.
Elli

#21 Re: Re: Täysin älytöntä tukea auringonlaskun liiketoimintaa

#4: Nykyaikaa etsimässä - Re: Täysin älytöntä tukea auringonlaskun liiketoimintaa

Mielenkiinnolla odotan kuinka tehokkaasti siwan kassa hoitaa joulukuun pakettisirkuksen omien töidensä ohella ja kun haluan lähettää esim. vakuutetun kirjeen ulkomaille millä todennäköisyydellä se on asianmukaisesti käsitelty eikä palaudu asiamiehen tietämättömyyden takia

#22

Itse Postissa töissä!

#23

Ammattitaitoisten postilaisten puolesta!!!

#24

Ei voi puhua säästämisestä jos ajatellaan kokonaisuutta Suomessa. Ei palkkatuloja, ei veroja, yhteiskunnan toiminta perustuu pääasiassa verotuloihin jotka taas perustuvat työntekoon. Tue työtä ja työntekoa ja yhteiskunta voi hyvin.

#25

Puoliso on postissa töissä