Suomen Kennelliitto: sano EI Maailmannäyttelylle Kiinassa 2019

#426 Re: raakaa ja julmaa eläinten kohtelua

#1: -  koirien heittämistä elävinä kuumaan veteen tai öljyyn, niiden hirttämistä nuotiolla niin että nahka palaa karvoineen tai niiden nylkemistä elävinä ei pidä missään nimessä hyväksyä. Ns. Lihakoiriahan on kiinassa kasvatettu oikein tätä tarkoitusta varten. Vuosituhantinen rääkkäyksen "perinne" vaan ei enää ole hyväksyttävää. Kiinan olympialaisten aikoihinhan tästä oli juttua vaan ei mitään vaikutusta. Boikottiin vaan koko kiina; ei siellä rotukoirat ole sen paremmassa turvassa.

Vieras

Ei missään nimessä Maailmannäyttelyä maahan, jossa koiria kidutetaan ja syödään!!!

Jokin raja olla pitää.

Vieras

en hyväksy Kiinassa tapahtuvaa törkeää eläinrääkkäystä, kun koiria nyljetään ja keitetään elävältä ym.

Päivänselvä asia!

Vieras

Inhoan kaikkea eläimiin kohdistuvaa vääryyttä!!!

Vieras

Miksi en olisi.ei ole vaihtoehtoa!!!!

Vieras

Koska se ajaa tärkeää asiaa

Vieras

Tarpeetonta tuskaa ei tule tuottaa. Sairasta. Jokaisen on hyvä miettiä miltä itsestään tuntuisi jos saisi saman kohtalon kuin nämä elävät suloiset eläimet. Tällaista julmaa ja sairasta kohtelua ei tule hyväksyä!

Vieras

Inhimilistä koirien pitämiseen ja kissojen pitämiseen? Sairasta on käyttää lihantuotantoon koiria hyi  alkuasukaat.Olen pitänyt Kiinaa sivistysvaltiona.En osta kiinalaista tuotetta jossa lukee Kiina tehkää samoin?

Vieras

Kiinan käytäntö iljettävintä siis koiranlihan syönti.

Vieras

Tuo kiinalaisten toiminta on niin ruokotonta, ettei meinaa todeksi uskoa. Ei todellakaan minkään valtakunnan näyttelyitä tuommoiseen painajaismaahan.

Tämä adressi on hyvä!

Vieras

Koska se on helvetin sairasta tukea maata, jossa kidutetaan ja heitetään kiehuvaan veteen elävänä koiria ja kissoja, jossa he joutuvat kärsimään karseat tuskat. Miten vitussa sillä tehdään parempi maailma, jos tuollainen raakalaisuus sallitaan? Ihmiset on kaikista julmimpia olentoja maailmassa.. Miten edes sellainen maa voi edustaa maailmanlaajuista koiranäyttelyä, joka ei todellakaan kunnioita eläviä olentoja vaan kiduttaa silmittömästi vain oman "makuelämyksensä" takia niitä. Pitäisikö sellaista muka tukea?!

Vieras

Tällainen sairas eläinrääkkäys on loputtava! Aasialaiset ovat sairaita päästänsä.

Vieras

On hyväksy eläinten kiduttamista missään muodossa.

Vieras

Juuri siksi mitä kiinassa tehdään koirille muo niin paljon yököttää
vihainen koirien omistaja

#442 Re:

#15: -

hyi v***u sä sallin koiralihan syönnin kiinassa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mitäpä luulisit ne just kiduttaa hakkaa jne...

Vieras

Kirjotin koska on todella sairasta rääkätä ja kiduttaa eläimiä tuolla tavalla. Myös eläimillä on Tunteet joita ihmiset eivät tunnu ajattelevan. Eläimet eivät osaa puhua ja siksi meidän pitää puhua niiden puolesta. Lopettakaa eläinten kiduttaminen ja turha kärsimys sen ei pitäisi olla teiltä pois!!!

#444 Re:

#1: -

Ikinä en kiinaan matkustaisi, jälkeenjäänyt kansa ja perinteet. Jos suomen kennelliitto ota kunnolla kantaa asiaan,tulen eroamaan koko yhdistyksestä.

Vieras

Ei koiranäyttelyitä eläinrääkkääjä maalle,ikinä.
vieras

#446 Koklpo Suomi Vallmistautuu Hallituksen kaatoon ,sekä uusiin vaaleihin !

Hallitus nurin ja uudet vaalit ,on joka ikisen  Suomalaisen etu.

Vieras

Epäoikeudenmukaisen kohtelun on loputtava. Kenenkään ei pitäisi hyväksyä kidutusta etenkään, kun kyseessä on ihmisen turhamaisuus.

EN VOI SIETÄÄ ELÄINTEN HUONOA KOHTELUA SAATI SITTEN RÄÄKKÄYSTÄ

Vieras

Koirien ja sikojen ym. eläinten elävältä keittäminen on saatava loppumaan. Näin toimitaan kaikissa esim. katukeittiöissä Kiinassa ja Koreassa. Tämä on aivan hirvittävä eläinsuojelurikos! . Tässä on yksi tapa vaikuttaa tähän. Osallistu aina ja kaikkialla.

Vieras

Koska tuo on sairasta kidutusta, joka täytyy saada loppumaan...!!!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…