Suomen Kennelliitto: sano EI Maailmannäyttelylle Kiinassa 2019
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Suomen Kennelliitto: sano EI Maailmannäyttelylle Kiinassa 2019.
|
Vieras |
#126.06.2015 11:55Hyväksymällä näyttely Kiinassa. Hyväksytään eläinrääkkäys. Järkyttävä asia. |
|
| |
|
Vieras |
#226.06.2015 11:58jos näyttely järjestetään kiinassa niin koko maailma hyväksyy silloin kiinan julman eläintenkohtelun |
|
| |
|
Vieras |
#326.06.2015 12:00Eläinten julmaa ja epäinhimillistä kohtelua ei tule hyväksyä missään olosuhteissa. |
|
| |
|
Minna |
#4 Allekirjoitettu26.06.2015 12:21Järkyttävää, Allekirjoitettu jo toista kertaa saman tyyppiselle adressille. Ehdoton EI. Onneksi en muutenkaan matkusta koko maahan. Ei kannattaisi muidenkaan matkustaa. Jos sit loppuisi. Kun siellä ei tuon asian takia kukaan turisti menisi. |
|
| |
|
Vieras |
#526.06.2015 12:43Allekirjoittakaa !!! |
|
| |
|
Vieras |
#626.06.2015 12:52Kiinassa syödään koiria. Piste. |
|
| |
|
Vieras |
#826.06.2015 13:02JOS vaikka saataisiin koirien/eläinten kiduttajat-rääkkääjät kuriin ja lopettamaan järjettömyydet |
|
| |
|
Vieras |
#926.06.2015 13:03Kiinan ei olisi alunperinkään pitänyt saada oikeutta järjestää WDS:tä, koska tiedossa on kaikki ne julmuudet miten Kiinassa eläimiä kohdellaan. Lisäksi nämä "koiransyöntifestareiden" raakuudet. Toivon, että mikään maa, jossa eläimiä kohdellaan samalla tavoin, ei voisi saada oikeutta järjestää WDS:tä tai mitään muutakaan FCI:n alaista näyttelyä tai tapahtumaa. |
|
| |
|
Vieras |
#1126.06.2015 13:17koska en hyväksy koirien kaltoinkohtelua missään muodossa |
|
| |
|
Vieras |
#1226.06.2015 13:22Ei mitään järkeä järjestää koiranäyttelyä maassa missä ei arvosteta koiria lainkaan ja rääkätään niitä "laillisesti" ja täysin tunteettomasti. |
|
| |
|
Vieras |
#1326.06.2015 13:46Koirien hyvinvoinnin takia allekirjoitin |
|
| |
|
Vieras |
#1426.06.2015 13:46En hyväksy koirien kiduttamista ennen pataan joutumista |
|
| |
|
Vieras |
#1526.06.2015 13:49Koiranlihan syönti ok, proteiininlähde siinä missä muutkin lihat, mutta mikään eläimen kiduttamista en hyväksy. |
|
| |
|
Vieras |
#1626.06.2015 14:04On eettisesti väärin Kennelliiton puoltaa MV pitämistä maassa joka kohtelee koiria kuten kohtelee. |
|
| |
|
Vieras |
#1726.06.2015 14:09Ensiks voitetaan näyttely sitten syödään voittaja! Ei hyvä! |
|
| |
|
Vieras |
#1826.06.2015 14:23En usko annettua selitystä, että osallistujat hyvällä esimerkillään voisivat vaikuttaa koirien oloihin Kiinassa. Ja jos esimerkiksi koirien syöminen on vanha perinne, se ei silti edellytä eläinrääkkäystä, kunnon teurastaja kunnioittaa elämää. |
|
| |
|
Vieras |
#1926.06.2015 14:29Tärkeä asia! |
|
| |
|
Vieras |
#2026.06.2015 14:31Hullua myöntää lupa Kiinalle järjestää eläinystävien tapahtuma, kun samaan aikaan eläinten asema ja kohtelu on järkyttävää. |
|
| |
|
Vieras |
#2126.06.2015 14:44Ehdoton tuomio koirien kamalaan kohteluun kiinassa. Niin julmaa että pisteet ko kansasta rapisi ja huolella! |
|
| |
|
Vieras |
#2226.06.2015 14:47Jokaisen ihmisen on vastustettava eläinten kidutusta. |
|
| |
|
Vieras |
#2326.06.2015 15:23Hyvästä syystä. |
|
| |
|
Vieras |
#2426.06.2015 16:26Kiina on täysin väärä maa järjestämään maailman näyttelyä. |
|
| |
|
Vieras |
#2526.06.2015 16:26Tottakai allekirjoitin,koska olisi suuri häpeä hyväksyä koirien julman kohtelun hyväksyvä maa maailmannäyttelyn isäntämaaksi!!! |
|
| |
Kommentoi adressia |
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.