Suomen Kennelliitto: sano EI Maailmannäyttelylle Kiinassa 2019

Vieras

Eläimen kidutus on rangaistava teko. Kuinka kukaan voi tehdä tuollaista, ja sitten vielä haluaa isäntämaaksi.

Vieras

Järkyttävää. Toivottavasti adressin viesti menee perille.

Vieras

Minulla on ollut kaksi koiraa ja tiedän kuinka sensitiivisiä ja viisaita ne ovat.Sietämätöntä edes ajatella tuollaista koirien kidutusta. Toivon, että adressi herättelee ihmisiä huomaamaan eläinten julman kohtelun.

Vieras

Miksi maailmannäyttely järjestettäisiin sellaisessa maassa missä koira ei ole minkään arvoinen omana itsenään, lemmikkinä ja perheenjäsenenä?

Ei voi olla julmempaa!!

Moinen julmuus saisi LOPPUA ...huh
ässäpätässä

Pataan ne ihmiset jotka tolleen tekee ....oppisivat

niiku eivät tietäs miltä palovamma tuntuu.

vaan jotkut ihmiset on eläimiä ...pahempia kuin itse eläimet :/

ihminen itsessään on eläin :/
En allekirjoita

Kyllähän tuo koirien kohtelu kuulostaa karulta, mutta miten se auttaa asiaa, että näyttelyn järjestäminen evätään Kiinalta? Jos näyttely pidetään Kiinassa, saa tilaisuus varmaankin huomiota paikallisten keskuudessa, mikä voi parhaimmassa tapauksessa vaikuttaa kiinalaisten käsityksiin koirista yleensä. Näyttelyn myötä joku kiinalainen ehkä alkaakin nähdä koirat eri valossa ja ymmärtää, että ne ovat arvokkaita eläimiä, joita ei tule kiduttaa. Kennelliiton logiikka on nyt kyllä todella outo tämän asian suhteen. Sen sijaan, että tartuttaisiin Kiinan ongelmaan ja yritettäisiin paikan päällä lobata hyvän asian puolesta, käännetään ongelmamaalle selkä, eristetään heidät, ja niin sama meno jatkuu maassa vanhaan tapaan. Kaukaa haettu esimerkki, mutta tämähän olisi sama, jos maailman gynekologiliiton (keksin tuon liiton päästäni) vuosittaisen päätapahtuman järjestäminen evättäisiin Somaliassa, koska siellä naisten sukupuolielinten silpominen on yleistä.

Julmaakin julmempi kohtalo viattomalle

Vieras

Mitä vain että tuommoinen älyttömyys loppuisi!

Sairasta toimintaa.

Vieras

Villakoiramme Otso pyytää kaikkien maailman koirien puolesta, että tämä touhu on lopetettava heti!!!!! Sairasta touhua!!!!!

Vieras

Koska en kestä koirien (eläinten) kärsimystä yhtään enempää !! Kiinalaiset ovat mestareita tässä hommassa; kertoo paljon yhteiskunnasta, ja jopa yksittäisistä ihmisistä. Karmeaa .

Vieras

Eläinten ystävänä ja omistajana ei voi olla allekirjoittamatta adressia. Eläimillekin on taattava kunnon kohtelu. En jaksa ymmärtää miten päättäjät ovat päätyneet Kiinan valintaan, ja miksi meillä vain keskustellaan!!!!!!

Vieras

Haluan olla osaltani lopettamassa nuo julmuudet

Vieras

Vegaanina, eläinystävänä ja erityisesti koiraihmisenä en voi olla tekemättä mitään.

Vieras

Ikävä kyllä, Kiinalaiset ovat jotenkin raakaa rotua! Julmia ihmisillekin...järkyttävää!!

Vieras

Ei maailmannäyttelylle noin sairaassa, tunnevammaisessa maassa. Paha, pahin, ihminen. Koko Kiina boikottiin!

Vieras

Tämmöselle kidutukselle pitää saada loppu, ja suomen kennelliitton pitää myös boikotoida.

Vieras

Ihmisten julmuus eläimiä kohtaan on pöyristyttävää

Vieras

Suomen Kennelliiton on ehdottomasti boikotoitava Kiinan maailmannäyttelyä!

Vieras

En voi sietää enkä hyväksyä eläinrääkkäystä missään muodossa! Ikinä!

#549 Re:

#6: -

Senkus syödään. Mutta tarviiko silti kiduttaa nylkemällä ja keittämällä elävänä? Sitäkö kannatat?

Vieras

Tarvitseeko edes kysyä, miksi allekirjoitin adreasin! *kirosanoja, paljon!!!* puhisen raivosta!!!!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…