Aleksander Stubbin erottaminen virastaan.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Aleksander Stubbin erottaminen virastaan..

#1

Stubille lopputili
Seppo Lehikoinen

#2 Ammatin vaihto.

Kyllä Stubbin taidoilla ministerin postia hyödyllisempi työpaikka löytyisi varmaan jostain vastaanottokeskuksesta kunniakansalaisina maahan tulleiden, ja suvakkilauman tervetulleiksi toitoteltujen partalasten vessan siivoojana.

Hänellähän on UNELMA, joten olisi unelma-ammattikin!

#3

olen täysin samaa mieltä...

#4

Vittuun toi hammas peikko.

#5

Valehtelija , epäluotettava , ei isänmaallinen , huijari , keinottelija.....

#6

Saa minun puolestani tehdä hyvinkin nopealla aikataululla !!!

#7

Kaikki kolme s:ää vaihtoon!

#8 Erottaa pitää

Välittömästi erotettava

#9

Tämä maan petturi on poistettava

#10

Eduskunnalle ja kansalle ei saa valehdella..!

#11

Mätä Mies ei saa päättää meidän vanhempiemme puolesta et leikkaa eläkeläisiltä..Ne jotka Rakenti tämän maan..niin tämä M---_U..tekee mitä lystää..ja nauraa meille köyhille..P----_E!!

#12

Kyseineinen henkilö on täysin kyvytön työhönsä..

#13

Valtiovarain Ministerille Vaadimme eroa hän ei ole kelvollineen tehtäväänsä Suomenkansan edellyttävällä tavalla hän osoitti sen valehtelulla harhauttamalla Suomalaisia..hän ei osaa käyttäytyä tavalla niinkuin Valtiovarainministerin Arvokkuudella tulisi,pitäen meitä tavallista kansaa Pilkan kohteena siitä on tultava Loppu..
Ystävällisin Terveisin,Ritva Rantonen..

#14

Ai miksikö? Kysytkin? Ei ole Stuppi tehtäviensä tasalla... valehtelee ja tunaroi...

#15

Valtiovarain ministeri alexsader stubb,Ei ole pätevä Valtiovarain Ministeriksi,Käyttääytyy ylimielisesti maansa eli meidän Suomalaisten Veronmaksajia kohtaan..
Irkku

#16 Re: Ammatin vaihto.

petetty kansalainen

#17 täysinsamaa Miältä..!!!!!!

eiole ALKUUNKAAN pätevä valtion varain ministeriksi!!!!!! mokoma hammas peikko kansan petturi,,!! hyvähän seon norsun luu tornista nauraa köyhälle suomen Kansalle ! ! ! ! rehelliselle VERON MAKSAJALLE lyä JOULUN ALLA 300€ vero mätkyt.....vastaan otto keskukset täynnä "mehmettejä" kyllä sotiemme veteraanit kääntyy haudassaan.... PETTURI!!!!!!!!!

#18

Valehtelu ministerin toimesta on vakava asia.

#19

Siksi että Aleksander Stubb ei ansaitse luottamustani.

#20 Re:

#19: -

#21

Ei nauti kansalaisten luottamusta valheillaan

#22

Koska Stubbin esitykset täyttävät mielkestäni selkeät valehtelemisen merkit, joten en voi luottaa sellaiseen valtiomieheen hoitamassa maamme asioita.

#23

Mun mielestä sais lähtee muutkin!

#24

J. Hirvisaaren sanoin "Tämä maa on heille niin halpa" koskien koko hallitusta. Kansantalous oli heidän ylevien ja lipevien sanojensa mukaan erittäin kriittisessä tilassa, silti alkoivat ottamaan kymmeniä tuhansia elätettäviä, jotka eivät taatusti työllisty, vaan tulevat vaatimaan julkista rahaa niin kauan kun ovat täällä.

#25

Valehtelee jatkuvasti pyöristää asioita siihen malliin että kokoomukselle mieleen ja kansalle puhuu muunneltua totuutta

Kommentoi adressia