Äitiä ja kolmevuotiasta Sämää ei saa käännyttää Suomesta.

#1

Nämä tulorajat ovat ihan älyttömät, palkat ovat pienet.

#2

No voi hellanlettas mitäs ne kodittomat suomalaiset josko huolehdittais niistä ensin?

#3

Moraali velvoittaa.

#4

Ihmisoikeuksista on pidettävä kiinni.

#5

Koska tämä on niin väärin ja epäinhimillinen teko, erottaa perheen lapset toisistaan ja toisesta vanhemmastaan. Häpeän suomalaisten päättäjien puolesta.

#6

Ihmisyys ja inhimillisyys.
Alina

#7 Hyvä

Eiköhän päätös ollut ihan oikea.iso peukku migrille,lisää tälläisiä päätöksiä

n88

#8 Re:

#2: -

Kysmys: Mitä ajattelisit jos tämä sattuisi/olisi sattunut omalle kohdallesi?

Miten suomalaiset kodittomat liittyvät tähän juttuun? Kyse on kammottavasta teosta ja osoitus ihmisten pahuudesta, mikäli äiti ja kolmevuotias lapsi karkotetaan ja näin ollen erotetaan muusta perheestä.

Ja mitkä kodittomat suomalaiset? fakta on se, että suomessa ei kodittomina joudu muut kuin pultsarit ja nistit tai muuten vain ihmiset jotka eivät hoida asioitaan olemaan kodittomina. Suomessa pärjäät todella hyvin, mikäli käyt kouluja ja teet töitä ja sinulla on edes jonkinlainen sosiaalinenverkosto.

Joten mene takaisin kouluun, tai lukisit edes jotain (uutisia, kirjallisuutta), sivistäisit itseäsi niin et olisi noin typerä kusipää.

#9

Epäinhimillisyyttä täytyy vastustaa!

#10

Epäinhimillinen päätös

#11

Tällaista ei voi tapahtua Suomessa - olen sanaton!
Donna

#12 Re: Hyvä

#7: Alina - Hyvä

Minkälainen ihminen iloitsee toisen ihmisen murheesta ja onnettomuudesta!?

Donna

#13 Re: Re:

#8: n88 - Re:

Fakta on kyllä se että on myös paljon suomalaisia kodittomia, ja heistä kaikki ei ole nistejä tai alkkiksia.

Mutta se, että haluaa auttaa maahanmuuttajaa ei todellakaan ole keltään suomalaiselta pois.

#14

Mielestäni tässä ei toteudu laki lapsen asemasta. Tämän lisäksi päätös äidin ja isän turvallisuudesta on otettu hatusta. Kukaan ei tarkkaan tiedä päivittäin muuttuvista olosuhteista lähtömaassa eikä myöskään perinteisiin tapoihin ja traditioihin sidotuista lainalaisuuksista vieraassa maassa, vaikka Maahanmuuttovirasto niin väittääkin. Heidän pääasiallinen tehtävänsä on hakea todisteita joita käyttää turvapaikanhakijoita vastaan. "Rajat kiinni" toimii parhaiten Maahanmuuttovirastossa ja heillä on vieläpä laki takapirunaan. Lakia voitaisiin käyttää turvapaikanhakijoiden hyväksi, mutta näin tehdään aniharvoin...

#15

Ihmisoikeudet! Lasten oikeudet! Päätös on erittäin julma ja järjenvastainen.
Lisäksi: Vauvalle aiheutetaan paljon psyykkisiä ongelmia jotka täytyy myöhemmin hoitaa, sen sijaan että ne nyt olisi helppo ennaltaehkäistä ja meillä olisi yksi harmoninen perhe eikä kahta traumaperhettä. Entä suuri inhimillinen kärsimys joka tästä aiheutuu?

#16

Miksi ei ole ajateltu lasten parasta??

#17

Koska haluan suomalaisena puolustaa kaikkien lasten oikeuksia vanhempiin ja turvalliseen elämään.

#18 Re:

#2: -

Kodittomat suomalaiset ovat alkoholisteja ja nistejä, jotka ovat kadulla omaa tyhmyyttään.

#19

Inhimillisyyttä

#20

Koska päätös on kohtuuton ja epäinhimillinen.

#21

Eikö maahanmuuttoviranomaisilla ole järjen häivää? Tunteita heillä nyt ei edes voi olettaa olevan! Jos äiti ja 3-kuinen vauva erotetaan toisistaan, niin sehän merkitsee suurin piirtein vauvan kuolemaa. Ainakin vakavaa henkistä vammautumista. Miksi tuo perhe halutaan hajottaa? En kertakaikkiaan ymmärrä! Pieni 3-vuotias tarvitsee myös isän! Haluavatko maahanmuuttoviranomaiset todellakin tuhota neljän ihmisen elämän?

#22

Näin ei voi ihminen toimia, eikä sivistysvaltio. Kun laki ei pakota julmuuteen, sitä ei voi sallia. Ihmisoikeusrikokset voivat kohdistua kehen tahansa, ei vain "niihin muihin", jos hyväksymme, että ihmisoikeuksia saa rikkoa.

#23

On täysin epäinhimillistä hajoittaa perhe ja imettävä äiti vauvastaan! Hävetkää päättäjät!!!
Ihmisten maa?

#24 Re: Re: Hyvä

#12: Donna - Re: Hyvä

Epäinhimillinen ihminen käyttäytyy toisin kuin ihminen.

#25

Siksi koska perhettä uhkaava kohtalo on kohtuuton

Kommentoi adressia