Äitiä ja kolmevuotiasta Sämää ei saa käännyttää Suomesta.

Vieras

Jotta OIKEUS ja INHIMMILLISYYS Voittaisi Typerän Byrokratian !!!

Täysin epäinhimillistä byrokratiaa!

Vieras

Näin ei saa kohdella pieniä lapsia, lapsi tarvitsee molempia vanhempiaan. Eikä todellakaan alle vuoden ikäistä voi erottaa äidistään. Omituinen ajatus, etteivät äiti ja 3-vuotias oli vaarassa Irakissa, jos perheen isää on uhattu!

Vieras

Millainen on Suomi, joka käännyttää useita vuosia Suomessa asuneet äidin ja pienen tyttären ja samalla järkyttävällä tavalla erottaa lapset vanhemmistaan ja sisarukset toisistaan. Suomalaisena äitinä ja mummona häpeän tällaista päätöstä ja vaadin sitä välittömästi kumottavaksi!

Vieras

Järjettömiin asioihin on reagoitava!
Sari

Muistakaa päättäjät, laki on ihmistä varten.

Vieras

Tämä on inhimillisesti väärin! Miten tällainen toiminta tukee kotouttamista? Tuloraja ( netto) on aivan liian korkea, eihän siihen yllä ns keskiluokkakaan saati yksinhuoltajat!

Vieras

Inhimillisyyttä! Tämä perhe on perhe aivan varmasti, koska lapset syntyneet Suomessa. Suomeen tulee jatkuvasti arveluttavia perheenyhdistämisperheitäkin. Venäjältä tuli " paluumuuttajia", jotka olivat niin puhtaasti venäläisiä, kuin olla ja voi, että huhuh. Ei tämä sivistysvaltio voi nyt mokata ja HAJOTTAA tätä perhettä

Vieras

Perhettä ei saa erottaa toisistaan, äiti ja lapsi on ihan yhtä suuressa vaarassa kuin mies kotimaassaan.

Vieras

Aivan tolkuton päätös perheen kannalta. Ja huom: vastaanotto - keskuksissa satamäärin miehiä!

Vieras

Ehdottomasti pitää äidin ja lapsen saada jäädä myös Suomeen, perheen rikkominen ja erottaminen toisistaan olisi todella julmaa.

Vieras

Miksikö? Miksi minun edes pitää allekirjoittaa moinen adressi hyvinvointivaltiossa?!!!!

Vieras

Tässä on nyt byrokratia ottanut vallan. Ei tällaista voi tapahtua (muka) sivistysvaltiossa. Todella törkeä päätös ...

Vieras

Aivan kuten perusteluissa jo sanottii; äidin erottaminen vauvasta on aivan barbaarista. Lisäksi perheen rikkominen, kun isä on yrittänyt tienata ja työllistynyt Suomessa, on lain säännösten tulkintaa hiustenhalkomistyylillä.

Tulkinnassa ei todellakaan ole sovellettu inhimillisyyden periaatetta ja tehty päätöstä sen mukaisesti. Selkeä ylilyönti ja vääryys.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

Hyljätyn lapsen äiti

#1166 Tulorajoista viis, jos lasten kehitys on vaarassa

#1: -

Karmivaa. Olen itse sitä mieltä, että tänne jäävien todelliset syyt on selvitettävä mahdollisimman tarkkaan. Käsittämätöntä, että nuoret miehet (viime kesän pakolaisaalto) ovat enemmän suojelun tarpeessa kuin pienet lapset. Perhe on täällä ja lasten kotimaa on Suomi. On erittäin vaarallista lasten kehityksen kannalta erottaa heidät vanhemmistaan. Koko perheen on jäätävä tänne. Vaihtoehtoja ei ole.

Vieras

Inhimillisistä syistä. Ihmisyyden tähden.

Vieras

Koska vauva tarvitsee äitiä ja muutenkin perhettä ei saa erottaa

Vieras

Päätös on epäinhimillinen ja ihmisoikeuksia rikkova.

Vieras

Tapaus on epäinhimillinen. Ei perhettä pienten lasten vuoksi saa erottaa. Ei mitään järkeä

Vieras

Näiden pienten lasten paikka on äidin ja isän luona.

Vieras

On epäinhimillistä erottaa vauva äidistään, miten vauva pystyy elämään ja miten isä voisi hoitaa häntä, kun pitäisi myös olla töissä. Tällainen ei ole minun Suomeni.

Vieras

Tämä on väärin kertakaikkisesti, ei tue kotouttamista ja hallituksen asettama tuloraja ( netto 2600€) on aivan liian korkea! Itsekään en keskituloisena yh- äitinä yllä tuohon summaan!

Vieras

Hiukan toivoisi inhimillisyyttä ja maalaisjärjen käyttöä näihin päätöksiin

Vieras

Asia koskettaa syvästi. Epäinhimillistä edes suunnitella perheen hajottamista.

Kommentoi adressia