Äitiä ja kolmevuotiasta Sämää ei saa käännyttää Suomesta.

Vieras

Järjetöntä toimintaa eroittaa perhe.Mitkähän ovat perusteet,että näin toimitaan?Vauva tarvitsee äitiään ja vaimo miestään kahden pienen lapsen kanssa.Eikö tässä rikota jo ihmisoikeuksia ja pahemman kerran.

Vieras

Tällainen perheen rikkominen on epäinhimillista barbaarista toimintaa.

Vieras

siis eikö näilä ihmisillä ole mitään inhimillisyyttä.erottaa vauva äidistään. kun koko perhe on nyt koossa. ja onhan se äitikin tuleva työntekijä jos täälä näin ajatellaan muistaki maahanmuuttajista.

Vieras

En hyväksy että osa perheestä karkoitetaan!! Vauva erotetaan äidistään. Mies vaimostaan. Lapset vanhemmistaan!!Idioottimainen päätös.
Hyvät ihmiset käyttäkää järkeä ja sydäntä päätöksissänne.

Vieras

Minkään maan ei tule tulkita lakejaan ja säädöksiä siten, että ne kääntyvät ihmisyyttä vastaan.

Vieras

Älyn puutteelle ei voi mitään, mutta auttaa vähän jos pitää turpansa kiinni. Sillä tavalla välttää paljastamasta omaa tyhmyyttä

Vieras

Minusta tällainen toimintatapa on epäinhimillinen...Perhe on ilmiselvässä vaarassa kotimaassaan ...Suomen viranomaisilla on väärä taktiikka kotiinpalauttamisessa...
Sanon vain : Niin metsä vastaa kuin siihen huudetaan...

Vieras

Äitiä ja ei saa erottaa toisistaan

Vieras

Äitiä ja vauvaa ei saa erottaa toisistaan. Vauva ei selviä ilman äitiä, Selvästi tämä kuulostaa kohtuuttomalta koko perhettä ajatellen. sukusalisperheessäni on irakilaisia nuoria majoituksessa. Irakissa on isisin solut valmiina tuhoamaan naisia, lapsia, joita ovat uhanneet ennen tänne pakoa. onko tämä kaikki tiedossa maahanm. virastossa? Ovat asuneet maakuopissa ennen tänne tuloa.

Vieras

Nyt kaikki maamme hallituksessa ja eduskunnassa vaikuttavat isät ja äidit!! Miettikääpä miltä tuntuisi jos omaa perhettä kohtaisi vastaava uhka! Toimikaa tämän asian muuttamiseksi,jotta lapsilta ei rikottaisi perhettä-vauvalta vietäisi äidin sylin hoivaa. Syvästi hävettää olla suomalainen jos tuo käännytys toteutetaan.
Tepi

Eli siis mies on saanut turvapaikan, mutta vaimo ei. Tällöin vaimon tulee lähteä Suomesta, olkoonkin että lapsia on hankittu tällävälin. Toinen lapsi ei ole saanut turvapaikkaa myöskään, koska häntä ei mikään uhkaa. Vauvan kohdalla päätöstä ei ole tehty, jolloin hän saa jäädä. Maailmassa on miljardi tarinaa, mutta siitä huolimatta laki on laki ja päätös on päätös vaikkei se reilua olekkaan. Sen sijaan että allekirjoittaisitte näitä merkityksettömiä adresseja, menkää ja liittykää vaikka poliititseen järjestöön. Sillä tavalla saatte vaikutettua ihan itse tulevaisuuteen. Ryhtykää kunnallispoliitikoksi tai muuta vastaavaa

Vieras

Missä ovat lapsen oikeudet?
Wtf

#188 Rikollisia ulkomalaisia ei saada karkotettua

mutta äiti ja lapsi pitää karkottaa??Suomessa on paljooooon rikollisia irakilaisia jotka piileskelevät,laittakaa resurssit niiden kiinniottamiseen ja karkottamiseen.

Vieras

Grymt och omänskligt beslut som strider mot vad Finland borde stå för!

Vieras

On väärin erottaa perhe toisistaan

Vieras

Perheen on voitava elää yhdessä isän kanssa.

Lapsen oikeuksien vuoksi

#193 Re: VMP

#114: Muhis - VMP

Eihän tässä asiassa ole kyse avioliitosta vaan perheestä. Perheen voi perustaa vaikka ei olisi avioliitossa. Eikö?

Vieras

Pienten lasten erottaminen vanhemmistaan on sydämetöntä ja väärin. Kuinka on mahdollista että Suomessa noudatetaan tällaisia käytäntöjä?!

Vieras

Perhettä EI VOI hajottaa etenkään silloin, kun lapset ovat noin pieniä.

Vieras

pitääkö koko perhe traumatisoida- epäinhimillen päätös
jo ajatuksenakin

Vieras

Perheen pitää saada olla yhdessä!

Perhe on tulevaisuus

Vieras

Ja mitenkähän isä voi pärjätä Suomessa 3 kuisen vauvan kanssa yksin? Pitää lopettaa työt, sillä ei vauvaa voi autossa mukana kuljettaa. Työttömänä taas ei tämänkään laisia mahdollisuuksia saada perhettään Suomeen.

Aivan järkyttävä päätös, ei inhimillisyyden häivääkään.

Vieras

Perheitä pitää yhdistää eikä erottaa. Lasten etu tärkeää saada pitää molemmat vanhemmat sekä perhe kokonaisena.

Kommentoi adressia