Äitiä ja kolmevuotiasta Sämää ei saa käännyttää Suomesta.

Vieras

Perheenjösenten ihmisarvon vuoksi. Perhettä ei tule erottaa. Lapsia ei tule erottaa vanhemmistaan tai toisistaan näin heppoisin perustein.

Vieras

Monikulttuurisen Suomen, uskonnonvapauden ja oikeudenmukaisuuden toteutumisen puolesta.

Vieras

Siksi, koska Maahanmuuttoviraston päätökset tuntuvat epäinhimmillisiltä, ja joskus täysin käsittämättömiltä; sairaat mummot karkoitetaan Venäjälle tai Irakkiin, vaikka koskaan eivät olleet senttiäkään suomalaista sosiaaliturvaa hakeneet.. Nyt tämä tapaus ja virasto näpäyttää perhettä, koska "perhe on hankkinut lapsia, vaikka vanhemmat tiesivät, että oleskeluluvan saaminen on epävarmaa"

Vieras

Perhe on perhe. Ei lapsilta saa vanhempia viedä.
*laki*

#205 Hyvä

säästyy rahaa.

Vieras

Tää on väärin, ei näin voi sivistysvaltio tehdä. Eikös nuo lapset ole syntyneet Suomessa ? Miksi heidän pitäisi lähteä Irakiin? En todellakaan ymmärrä tätä. Epäinhimillistä !

Vieras

Perhettä ei saa hajottaa.Lapsilla on oikeus molempiin vanhempiin.

Vieras

Koska perheitä ei saa erottaa, ne pitää yhdistää!!!

Anonyymi

Pienen lapsen ja vanhemman erottaminen toisistaan on täysin järjenvastainen päätös, eikä sitä pitäisi tapahtua valtiossa, jota sivistysvaltioksi luullaan ja kutsutaan.

Inhimillisyyden takia

Vieras

Oikeudenmukaisuutta päätöksentekoon!!! Perhettä ei saa erottaa toisistaan!!!
Sammy

#212 Oikeudenmukaisuutta!

Turvapaikanhakijoita ja heidän perheitään pitäisi kohdella Suomessa oikeudenmukaisemmin. Äitiä ja

kolmevuotiasta Sämää ei saa käännyttää Suomesta, eikä tätä turvapaikkaa hakevaa perhettä pitäisi

erottaa toisistaan.

Vieras

Sen takia, että muut lapset tarvitsevat omaa äitiään

Vieras

Olin sitten muista asioista mitä mieltä tahansa, äitiä ja imeväistä ei ole perusteltua erottaa toisistaan!
Ole hyvä

#215 Re:

#2: -

Joo, jatka vaan sitä kodittomien auttamista. Ai et olekaan vielä tehnyt mitään? Mikset?

Joku tolkku

Vieras

On täysin epäinhimillistä hajottaa perhe näin.

Vieras

Tällainen päätös on todella järkyttävä ja täysin epäinhimillinen. Mihin suomessa on hävinnyt inhimillisyys ja ihmisen kunnioittaminen ja auttaminen.

Perhettä ei saa erottaa.

Järkyttävää. Suomi 2016 :'(

Täysin brutaalia toimintaa.

Vieras

perhettä ei saa erottaa missää tapauksessa

Perheen edun nimessä

Vieras

En ymmärrä miksi perhe pitäisi erottaa? Lapsilla on isä, joka on vaarassa, jos palaa takaisin. Kuka takaa, että vaimo ja lapset olisivat turvassa ja miten he muuten selviytyvät taloudellisesti palauduttuaan Irakiin. Täytyy olla jokin inhimillinen tapa palautuksissakin. Perukaa käännytys.

Kommentoi adressia