Äitiä ja kolmevuotiasta Sämää ei saa käännyttää Suomesta.

Vieras

Perheen hajoittaminen on epäinhimillistä, varsinkin kun lapset ovat näin pieniä. Imettävän äidin erottaminen kolmen kuukauden ikäisestä lapsestaan on käsittämätöntä.

Vieras

Ei perhettä saa hajottaa eikä vauvaa erottaa äidistään.

Vieras

Inhimillisistä syistä päätös karkoituksesta on väärin. Minulle tämä on tärkeää. On tosin monta muuta adressia joita en allekirjoita vaikka kaverit niin tekisivätkin.

Vieras

Nyt on sitten sisäministeriön toimesta todistettu että Suomessa maksetaan sellaisia palkkoja joilla ei voi elättää perhettä.

Vieras

Nyt riittää! Vähän inhimillisyyttä jo päättäjille, tällaista kovuutta on jo sairasta. Häpeän tällä hetkellä Suomea! Perheitä yhdistetään eikä eristetä toisistaan!

Vieras

Lapset tarvitsevat molemmat vanhemmat ja toimeentulo on jo tällä perheellä omavarainen, vaikka pieni.

#507 Re: Re:

#294: Näin on - Re:

Oletkohan perehtynyt edes siihen julkiseen tietoon, jota asiasta on tällä hetkellä saatavissa ennen kirjoitustasi? Perheen isä kuului 15 miehen urheilujoukkueeseen, joista 4, tämä mies mukaanluettuna, on saanut myönteisen turvapaikkapäätöksen. Joukkueen 11 muuta jäsentä on murhattu.

Vieras

Beslut av den här typen kan INTE fattas i en modern demokrati!

Vieras

Ei perhettä voi noin vain hajoittaa

Vieras

Maahanmuuttovirasto on tehnyt hyvin typerän päätöksen, missä on inhimillisyys ja terve järjen käyttö.

Vieras

Hyvinvointivaltiossa tehdään pahoja päätöksiä, erotetaan vastasyntynyt vauva äidistään. Kyllä urheilijoille löytyy turvaa, naisilla ja lapsilla ei niin väliä.

Vieras

Suomen suhtautuminen sodan jaloista paenneisiin ihmisiin on julmaa ja epäinhimillistä. Hävettää olla suomalainen.

Epäinhimillistä!

Vieras

Ei kenelläkään ei ole oikeutta erottaa pehettä toisistaan, jotka haluaavat olla yhdessä! Ja eikä todellakaan lapsia vanhemmistaan! Se ei vain ole oikeudenmukaisia ketään kohtaan.

Vieras

Nyt selkeän esimerkin kautta kiinni rakenteellisiin ongelmiin

Vieras

On väärin erottaa perhe kun on pienet lapset, päätös on epäoikeudenmukaista, ei oikeusvaltion toimintaa. Raha ei voi olla syynä.

Vieras

Koska on ihan sairasta lähettää äiti ja lapsi takaisin. Halutaanko tahallaan rikkoa perhettä vai mistä on kyse?? uskomaton että kehtäävät.
Raili Laali Sergejeff
Vieras

Näin älytöntä karkottamispäätöstä ei normaalijärkinen ihminen voi mitenkään hyväksyä.

Toivon, että mahdollisimman moni allekirjoittaa.

Vieras

Aivan käsittämätön päätös. Ei ole kiva olla tämmöinen suomalainen.

Vieras

Tämä ei ole oikeutta. harkittu päätös, että tarvittavat toimielimet, päätös tilat arveltiin erotettava mitä perhe lapsi

Vieras

LOISTAVAA MAAHANMUUTTOVIRASTO! TUHANNET KIITOKSET!
Seuraavissa vaaleissa äänestän puoluetta, joka lupaa tiukentaa oleskelulupapäätöksiä entisestään!

Vieras

lapsen etu, perhe auttaa kotoutumisessa,
inhimilliset syyt

Perheet kuuluvat yhteen.

Vieras

Tulorajat vedetty aivan liian korkealle. Eihän Suomalainen julkisen alan työläinen saisi vastaavassa tilanteessa omaa perhettään luokseen, ainakaan jos uudet kiristykset toteutuu. Voi vain kuvitella mitä tapahtuisi jos tuhansia Suomalaismiehiä olis jossain päin maailmaa odottamassa vuosikausia perheen yhdistymistä....

Vieras

Äly hoi;Älä jätä! Mitähän tähänkin nyt sanoisi.....Järjen käyttö olisi suotavaa taas kerran!!!!

Kommentoi adressia