Dalton Alpakalle elämä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Apua!
Miksei yksityinen tutkimus kelpaa?
Vaikuta Facebookissa!
Tykkää sivustosta, pelastetaan Dalton-alpakka yhdessä!
Re:
Tosi sairasta hommaa. Pitäisikö eviran henkilökunnan ja ko. eläinlääkärin käydä myös testissä!
Re: Vaikuta Facebookissa!
#6: Sofianna - Vaikuta Facebookissa!
Miksi pitää pyytää liittyä jäseneksi?
This comment has been removed by the person who wrote it.
Dalton-Alpakalle
Re: Re: Vaikuta Facebookissa!
#9: - Re: Vaikuta Facebookissa!
Tässä sivustossa vain painetaan "tykkäys"-nappia, ei tarvitse anoa liittymistä. Joku toinen on luonut sen toisen ryhmän ilmeisesti myöhemmin ja se on saanut enemmän jäseniä. Toivottavasti jompi kumpi edes paisuu ja saamme äänemme kuuluviin!
Viranomainen, laki ja oikeus
Elävän eläimen voi testata !
Eviran omilla sivuilla neuvotaan miten tuberkuloositesti elävälle alpakalle tehdään. Karanteenitilana voisi toimia hevostila. ALPAKKAA EI SIIS TARVITSE TAPPAA !
Oulun virkaeläinlääkärit eivät välitä eläimistä, sen me oululaiset eläinten ystävät olemme monesti kokeneet, kun olemme yrittäneet saada apua kärsiville eläimille.
Minusta eläimen omistajan kannattaa soittaa heti maanantaina eduskunnan oikeusasimiehelle tai valtioneuvoston oikeuskanslerille ja kertoa läänineläinlääkärin ammattitaidottomuudesta. Siitähän tässä on kyse, eläintähän ei ole salakuljetettu vaan inhimillisen erehdyksen vuoksi tuberkuloositestí on jäänyt ottamatta. Ko. virastoissa on järkeviä henkilöitä, joten heiltä kannattaa pyytää apua. Apu on ilmaista !
Tietääkö kukaan, kuka ihana yksityiseläinlääkäri olisi ottanut näytteen? Kuka läänineläinlääkäreistä kävi paikalla?
This comment has been removed by the person who wrote it.
Uskomatonta toimintaa viranomaisilta! He itse ovat mieieltään sairaampia kuin tuo viaton alpakka, olen itse myös todennut pohjoisessa tämän julkisen puolen eläinlääkäreiden suoranaisen ammattitaidottomuuden!
Olisipa todella kiva tietää kuka tuo läänineläinlääkäri on ja vähän lähestyä sähköpostitse...
Voimia Daltonin omistajalle!
alpakka ei ole hopeata
http://www.youtube.com/watch?v=VcAGDspPJBM
molempia löytyy
| This discussion has been closed. |