Dalton Alpakalle elämä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Rautalankanimimerkit eivät ole Eijan!
Jos tuontiehdot eivät täyty, tuojalle tarjotaan yleensä mahdollisuus täydentää tuonnilta vaadittuja asiakirjoja. Jos tämä ei onnistu, ovat vaihtoehdot yleensä eläinten palautus lähtömaahan (edellyttäen, että lähtömaan viranomaiset hyväksyvät palautuksen) tai lopetus. Myös eläinten asettaminen valvottuun, virallisesti Eviran hyväksymään karanteeniin on mahdollista edellyttäen, että eläimiin liittyvät eläintautiriskit eivät ole liian suuret esimerkiksi alkuperämaa, eläinlaji ja tautitilanne huomioon ottaen. Eläinten omistaja vastaa karanteenitilojen etsimisestä ja kaikista karanteenijärjestelyihin liittyvistä kustannuksista. Selvitysten ajaksi eläimet asetetaan eristykseen. (päivitetty 23.11.2011
DALTONIA EI OLISI TARVINNUT TAPPAA !
Rautalankanimimerkit ym monet muut eivät ole Eijan vaan MINUN !
Pirullisia ja kateellisia on näissä kunnissa akat ja ukot, erroneita ja karanneita, uskovaisia,jne. Täällä ei voi yrittää kun isännät, ja emmännät,monella ei sitä kylläkään ole, eihän tollaset voi asua yhessä.
Hanna Lounela
Oli miten oli...mutta Daltonia ei olisi tarvinnut lain mukaan tappaa, paperit olisi saatu kuntoon, jos olisi haluttu . Dalton ei ollut terveysriski, mutta Eviran/Avin eläinlääkärit ovat.
Laittasivat pois viralta nuo kaksi tappaja-akkaa ja ne kaksi poliisia. Niillä ei oo mitään hyvää tekemistä meidän maassamme.SeLounela on sijaisena tossa virassa, olemme tulleet huomaamaan, että se ei täytä virkaahoitavan pätevyysvaatimuksia, samoin kuin se kunnaneläinlääkärikään. Reippaasti vaan viralta pois.
http://i653.photobucket.com/albums/uu257/markus69_bucket/EvolutionOfMan-pig.jpg
Re: Hanna Lounela
#531: Dalton parka - Hanna Lounela
Koeta Eija jo rauhoittua ja keskity hoitamaan jäljellä olevia eläimiäsi. Jos istut kaiket päivät kommentoimassa ihmisten kirjoituksi, pääsi sekoaa entisestään ja eläimet jäävät hoitamatta. Varmasti tuntemattomien ihmisten myötätunto on koukuttavaa, saahan se unohtamaan huonon omatunnon ja syyllisyyden. Asian ikäänkuin näyttävät aivan toisilta mitä totuus onkaan. Kirjoituksesi vilisevät jo hengellisiä vertauksia, haukut ihmisiä akoiksi, uhkailet viranomaisia, yllytät stalkkaamaan ja harhainen mielesi kuvittelee jopa läänineläinlääkärin kirjoittelevan ketjussasi kiusallisia kommentteja. Vaikuttaa hyvin huolestuttavalta. Jätä vain netti kiinni, siitä se tervehtyminen lähtee.
Missä kuvattu nro 532?
Numerolle 533: USKO jo vihdoinkin, että Eija ei ole kaikkia Daltonin tappamista vastustavia kommentteja kirjoittanut, vaan MINÄ ja moni muu. MINÄ olen myös kopioinut Eviran sivuilta kohtia, jotka olisi pitänyt huomioida ennen Daltonin tappamista. Daltonia ei olisi tarvinnut tappaa.MINÄ kuten muutkin olemme epäilleet virkaeläinlääkärin käyneen kommentoimassa...ovatko kommentoineet....??????
Sinun 533 kirjoituksesi on KUNNIANLOUKKAUSTA sanon MINÄ !MINÄ en ole koskaan henkilökohtaisesti edes Eijaa tavannut tai hänen kanssaan edes jutellut e-mailissa enkä puhelimessa. MINÄ vain en hyväksy, että Dalton tapettiin !!!!
Re: Missä kuvattu nro 532?
#534: MINÄ (en siis ole Eija) - Missä kuvattu nro 532?
Hyvää Joulua sinulle Eija kaikesta huolimatta ja Onnellisempaa Uutta Vuotta.
Re: Re: Hanna Lounela
On toi ämmän kirjoittelu, kyllä todella kunnianloukkausta. Rauhottus vaan ite.Kyllä toi kirjoittelija selville saadaan jos halutaan. Toi akkahan on kirjoittanut tonkin viestin 04:58 elikkä just navetoille herännyt tai ollut menossa antaan tappopiikkiä jollekkin eläimelle. Vaikuttaa "todella" huolestuttavalta, mutta onhan asiakin aika paha. Siittä voi tulla viel kovakinpala purtavaksi, noille telottajille.
Varmaan maistuu ihanalle noi siat. On niin muhevan ja hyvän näkösesti kypsyneitä. Hyvvä ruokahalua kaikille jotka syötte tuota eläintä.
Re: Re: Re: Hanna Lounela
#536: Näimpä - Re: Re: Hanna Lounela
Mikä oikeus sinulla on nimitellä ja parjata minua täällä ja väittää minua vieläpä joksikin toiseksi ihmiseksi. Tämä ketju on osoitus vainoharhaisuudesta ja tietämättömyydestä. Olisiko Eija sinulla ketään jolle voisit purkaa mieltäsi ihan kahdestaan? Katkeruus on pidemmän päälle kovin kuluttavaa.
Re: Re: Re: Re: Hanna Lounela
#538: - Re: Re: Re: Hanna Lounela
Niinhän sinäkin "luulet" meitä jotka kirjoittelemme täällä, Eijaksi. Ei varmaan Eija täällä käykkään, sillä on muita hommia. Me joutilaat täällä kirjoittelemme. kun oomme niin laiskoja ja ei oo muuta hommaa. Hoitelemme näitä yhteiskuntamme epäkohtia. :D En ihmettele yhtään noiden eläintenoloja mitä suomessa aina näytetään, kun eläintenhoitajat nitistetään suorastaan. Joka paikassa joku kyttäämässä, niinkuin tuo Daltonikin tapettiin. Sitten garanteenit ja muut, sonnat pitää kerätä keskelle pihaa, niitä ei saa viedä pois. Ite eläinlääkärit ja muut virkamiehet aiheuttaa, ihmisille vaikeuksia. Nyt se on nähty.....
Re:
Kyllä Eija Lehto on hoitanut eläimensä hyvin ja hoitaa edelleen. Mutta näkee nuot nyhveröt mitä ne on, ne haluaa todella vaan tappaa eläimet. Ne ei kanna yhteiskunnallista vastuuta niinkuin se kuuluu. Ne 2 muka eläinlääkäriä, joutaa pois viralta. Asiat pitää hoitaa kunnioittavasti, eikä tuolleen. Turhaa satuja, että kokeita ei voi ottaa elävästä eläimestä. Voi että ne on sitten raukkoja. Ne poliisitkin lähtee kaikkien ämmien mukkaan, voi että. Olisivat poliisit siellä missä niitä tarvitaan, tänään isä tappo perheesä, kun sossuämmät vei lapset sinne. Missä poliisit? Ei hajuakaan. Väärässä paikassa, väärään aikaan. Järkeä toimintaan, muuten ei elämä luista, se on nähty.
numerolle 540:
KAIKKI SUOMEN ELÄINLÄÄKÄRIT EIVÄT OLE AMMATTILAISIA ! Osa on täysiä puoskareita ja virkaeläinlääkäritkin pilkun viilaajia paperiasioissa, mutta oikeasti heiltä ei saa apua, kun eläimet kärsivät.
Tiedän tapauksia, joissa virkaeläinlääkärit ovat tehneet virheellisiä raporttejakin käynneistään!
Rehellinen ja ammattinsa osaava eläintenkasvattajakin voi joutua virkavallan kanssa tekemisiin. Epäasialliset koirien jne pentutehtaat taas saavat jatkaa vuosikymmeniä, koska eläinlääkärit hyötyvät niistä rahallisesti.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Numerolle 544
Maahantuojalle kunnon sakot olisi ollut sopiva rangaistus. Vai mitä sanoo EU...rikkoiko läänineläinlääkäri ym lakeja tappaessaan Daltonin... Mielenkiintoista nähdä , mitä EU sanoo...toivottavasti maahantuoja tekee/teki sinne kantelun.
Re:
Väärässä oot kuin väärämielinen. Turhaa tommosta soopaa söpöttää. Dalton oli eläinlääkärin tarkastama ja kaikkea. Mitä hittoo sitä suomessa tarvii, sehän antaa ruotsille sellasen kuvan, että siellä ei oo luotettavia lääkäreitä. Täällähän ne puoskarit on ja niiden toimet tullaan tutkimaan. Kaikki. Suomessa. Suomessa on epärehellisyys vallassaan, kaikkialla. Se on nähty.
Re:
Oon tuonut kolme minipossua ja kaikki on tullissa hyväksyneet. Ei mitään epäilystäkään. Onhan se hullua, jos ei kelpaa Ruotsin viranomasten paperit, niin sehän on kummaa. Molemmat maat EU:ssa jna.Ruotsi viel viisaampi, ei oo ottanut € käyttöön. Täällä senkun sohlataan tyhmien virkailijoiden kanssa, jotka eivät tiedä mistään tuon taivaallista.
Re: Re:
#548: Paholaiselle ruoskaa - Re:
myös minisiat pitää olla rekisteröidyssä pitopaikassa, mutta senhän jo tiedätkin. Samoin eläinrekisteri ajantasalla. Minisikojen tuonti on tarkoin myös säädelty laissa vaikka voisit ne Ruotsista. Yhdenkin sian omistajan pitää rekisteröityä vaikka asuisit kerrostalossa.
Re: Re: Re:
Tämä maa on sarvikuonojen, tuon EU tulon jälkeen mennyt/menee aina vaan syvevemmälle peehen.
| This discussion has been closed. |
Kun te kuulostatte tietävän, kaikesta kaiken. Niin, kertokaapa nyt, oliko Daltonilla tuberkuloosi? se tässä askarruttaa eniten, kun se ollut terve suurimman osan mielestä Eikä Ruotsita voi tulla tubia, kun se tauti puhdas maa. Niin, onhan se kuulkaa vähän outoa. Akkojen huuhaata Lounelan ja kuka tää toinen oli ? Maalaisjärjellä eläkää ja toimikaa, jättäkää pois se paha, mikä teil on sydämmeessä, mikä herättää tappotahtoa.