Perussuomalaiset ei ole "The Finns"

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Perussuomalaiset ei ole "The Finns".

#76

Oikea homma.

#77

The finns, parveketupakointi, koiranpacka, jokun kadonnut likka jossain Tampereela, Mukiloitu gerbiili pudasjärvellä,

Mutta:

Inflaation ruokkiminen dieselin veroa nostaen, Halvenman elintason eu-maan työntekijä, rektyrointi ulkomaisin työehdoin ulkomaisella palkkarajalla, valtion velkaantuminen, virkamiesten selkärangattomuus...

Kyllä tuulipuku/tuuliviiri/turhanvalittaja kansaa ruokitaan pienillä huolilla, jotta suuremmat huolenaiheet jäisivät huomaamatta pienellä palstalla ennen urheilusivustoa.

#78

Ei tämä kommenttia kaipaa. Suorastaan röyhkettä edes tuollaisen nimen ehdottaminen, eikö sielä päässä hakkaa muuta kuin ne kaksi hernettä vastakain??

#79

Nyt joukolla keksimään puolueelle asiallinen,englanninkielinen nimiehdotus/ehdotuksia pj. Timo Soinille lähetettäviksi.

#80

Det finns INTE "The Finns" I Finland.
Taneli E.

#81 Oulalle:

Emme me mitään ole tekemässä, aivan kuten ei persutkaan eduskunnassa kovista puheistaan huolimatta. Isoisiemme puolustama maa annetaan muiden haltuun 2013 kesällä ja aivopestyt ihmiset vielä luulevat vaikuttavansa äänestämällä... Historiamme viimeiset eduskuntavaalit menivät jo. Seuraavaksi historiamme viimeiset Presidentin vaalit...

Lue kommentti 45 siitä selviää totuus persuista.

#82

suomi on kaikkien sumalaisten ei yksi kansanosa voi omia the finns nimeä

#83

The finns antaa ulkomaille persuista liian tyhmän kuvan. Todellinen the finns jakaa puoli-ilmaiseksi merkittävät malmivarat ulkomaille sekä jakaa avokätisesti rahaa ulkomaille, kunhan vähän kehutaan.

Huomiolle herkkää junttikansaa se the "original" finns. Kyllä maailmalla on hauskaa sen kustannuksella.

#84

Voihan haudanryöstäjät.... kohta he vaativat että Hakkarainen on The flying Finn ja Timo The Pope of Finns!
Leipuri

#85 The Soinis

... olisi parempi nimi puolueelle.
mieluummin ilman kielitaitoa ja persuja!

#86 muuttakaa Ahvenanmaalle The Finns....

öykkäröimään ja opettelemaan suomenruotsia!

#87

Nuoret kotkat vauhdissa.Eikö ole mitään tärkeämpää ajateltavaa,dieselin hinta.........

#88

Minäkin olen suomalainen,mutta en Persu.....

#89

Really!

#90

Se o just näi!
Not mad.

#91 Mad?

Valittajat, U mad?
Perusopiskelija

#92 Leikkiin mukaan

Vaalien jälkeisen mediamylläkän aikana samaiset porvarit valittivat kansainvälisen median Perussuomalaisille antamasta True Finns -nimikkeestä, koska sen katsottiin alentavan muiden puolueiden äänestäjiä ja muita suomalaisia. Ja nyt tämä. Yrittäkää ihmiset jo pikkuhiljaa päättää mitä te ajattelette, vai ajatteletteko yhtään mitään ja valitatte vain valittamisen ilosta. Mutta, jos joku kerran leikkiin ryhtyy niin leikitään sitten ihan kunnolla kaikki kimpassa:

- Suomen Keskustan tulisi myös vaihtaa nimensä, koska se ei ole Suomen keskusta, eikä sen toiminta keskity pelkästään keskustaan (sanan jokaisessa merkityksessä).

- Kokoomuksen tulisi myös vaihtaa nimensä, koska se ei kuvaa ko. puoluetta millään tavalla, päinvastoin. Osuvampi nimi voisi olla vaikkapa ENPP, EU- ja NATO-myönteinen Porvarillinen Puolue.

- Suomen Sosialidemokraattisen Puolueen tulisi myös vaihtaa nimensä, koska sen toimintamalli on hyvin kaukana aidosta sosialidemokratiasta.

- Vasemmistoliiton tulisi myös vaihtaa nimensä, koska olemme menneiden kuukausien (ja vuosien) aikana nähneet ja kokeneet, ettei sen paikka ole vasemmistossa vaan neutraalissa mielistelyssä/takinkäännössä.

- Suomen ruotsalaisen kansanpuolueen, RKP:n, tulisi myös vaihtaa nimensä, koska sen lyhenteen saa helposti käännettyä KRP:ksi. Osuvampi nimike olisi esim. LREP, Länsirannikon Eliittipuolue.

- Vihreiden tulisi myös vaihtaa nimensä, koska nimi vihjaa muiden puolueiden äänestäjien olevan automaattisesti "vähemmän vihreitä saastuttajia" ja että Vihreät olisi ainoa oikea vihreä puolue.

- Suomen Kristillisdemokraattien tulisi vaihtaa nimensä, koska Raamatun mukaan Jumalan sana on laki, eikä diktatuurista saa millään ilveellä väännettyä demokratiaa.

Kansa tietää!

#93 Olen Suomalainen

Persu en ole, Hommalaista minusta ei tule,olen siis suomalainen
Juppelipuppeli

#94 No nyt on lista mihin...

en taatusti laita nimeäni. Nimi on niin oikea kuin olla ja voi. Hajotkaa siihen.
Make muumuu

#95 Re: Adressi on hyvä ja perustelut kivikovat

#7: Lopen kyllästynyt - Adressi on hyvä ja perustelut kivikovat

Kyllä olisi ollut huomattavasti suoraselkäisempää suoraan ilmoittaa, että Suomi ei ole tukemassa Kreikkalainoja. Näinhän on myös talousihmiset sanoneet. Ennenkin EU:ssa on muutamat maat saaneet erivapauden äänestyksissä. Suomi on kuitenkin niin pieni maa ja tekijä, jotta olisivat varmasti jonkun sopimuksen saaneet aikaan. Mutta Perussuomalaisia säikähti koko Eurooppa, että saavat tukisopimuksen kaadettua. Onko tämä nykyinen tilanne parempi? EI, nyt Suomi on tosiaan kusessa, kiitos uusi ja lyhyt ikäinen hallitus.

#96

Aika megalomaaninen nimi!
Suomalainen, humaani humanisti.

#97 Re: Perussuomalaiset

#1: Kaunis nimi! - Perussuomalaiset

Pyydän hieman tutkimaan viime vuosikymmenien politiikkaa. Kokoomuslainen politiikka on ajanut Suomen kuralle. Se että entiset valtapuolueet Sdp ja Keskusta ovat työnsä ryssineet on anteeksi antamatonta, ts. halusivat kihloihin porvareiden kanssa kuten paperiliiton ex. pj. Ahonen. Mutta persuja ei tule äänestää. Ja selitykseksi tälle riittää se että: " Kansanedustaja Hakkarainen sahasi itselleen tynnyrin petäjästä". Populistit vallankahvassa ovat viimeinen tuomio kansan henkiselelle hyvinvoinnille.

Itseisarvo on ihmisellä ja ihmisyydellä, ei omaisuudella. 50" tv ei tuo hyvinvointia. Dialogi ja kanssakäyminen tuo.

TKH

#98

Ei v!ttu näitä persuja...

#99

Puolue ei voi omia suomalaisuutta. Minä olen suomalainen, mutta en TODELLAKAAN mikään perussuomalainen. Johan tuollaiselle nauraa variksetkin aidalla!
Astroidi

#100 Pöh

Miksi ei saa olla Suomalaista puoluetta kun siellä on jo Ruotsalainen

Kommentoi adressia