Perussuomalaiset ei ole "The Finns"

Me allekirjoittaneet vaadimme, että Perussuomalaiset rp lakkaa viittaamasta itseensä kansainvälisesti nimellä ”The Finns”. Perussuomalaiset ei edusta koko Suomen kansaa, eikä sillä ole oikeutta tällaista väittää.

”The Finns” viittaa englannin kielessä koko Suomeen kansaan, kaikkiin suomalaisiin joukkona. Ottamalla tämän sanan viralliseksi englanninkieliseksi nimekseen Perussuomalaiset rp paitsi väittää edustavansa koko Suomen kansaa, myös kyseenalaistaa niiden suomalaisten suomalaisuuden, jotka eivät koe heitä omaksi edustajakseen.

Eduskuntavaaleissa Perussuomalaisten politiikalle antoi tukensa 19,1% äänestäjistä. Tästä huolimatta puolue pyrkii jatkuvasti esiintymään koko kansan äänitorvena. Omaa politiikkaansa vastustavat he leimaavat kansasta vieraantuneeksi eliitiksi, jolla ei ole mitään isänmaanrakkautta.

Tämä härski mediapeli saa nyt riittää. Me olemme suomalaisia, eikä Timo Soinilla ole oikeutta ottaa sitä meiltä pois. Olemme kyllästyneet Perussuomalaisten jatkuviin yrityksiin kyseenalaistaa suomalaisuutemme. Puolueen uusi englanninkielinen nimi ”The Finns” on viimeinen tikki. Perussuomalaisilla ei ole oikeutta käyttää itsestään koko kansaa kuvaavaa nimeä "The Finns", minkä vuoksi vaadimmekin, että puolue muuttaa englanninkielisen nimensä välittömästi.