Vaasan Kissatalo

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Vaasan Kissatalo.

riitta porvari
Lpr

24.11.2006 14:23

Uskomatonta miten onnettomia päättäjiä Vaasassa on! Ei kun seuraavan kerran vaaliuurnille kaikki eläinystävät ja potkut noille typeryksille!!!!Kaupunkilaiset ovat ne jotka päättävät asioista,virkamiehet ja luottamusmiehet ovat heidän palkkalistoillaan,muistakaa se.Suomessa yli 5000 ihmistä seuraa nyt Vaasan päättäjien tekoa,kannattaako sinne muuttaa saati tulla käymään?pohjanoteeraus eläinsuojeluasioissa siellä näkyy olevan.Tsemppiä kissatalon asukit ja työntekijät!!!
Lauri Sigg
Vaasa

31.12.2009 15:46

En allekirjoita, koska olen käynyt vaasan kissatalolla. Mielestäni kissoilla ei ollut hyvät oltavat. Tilaa oli vähän, paikka haisi... Parempi vain lopettaa koko typerä kissatalo. Kuka voi olla niin tyhmä, että vie oman lemmikin tonne?
Mielummin etsii sitten uuden omistajan itse, kun vie tohon taloon kärsimään. Ne ei ees pakosta löydä tuolta uutta omistajaa.
myös kissan omistaja
Vieras

#3 kissat pois

06.09.2010 23:58

miks noita kissoja pitää yhteiskunnan hyysätä, parempi kun lopetetaan pois.

menis nuot hyysääjät vaikka vanhainkoteihin vapaaehtoistöihin auttaan vanhustenhoidossa niin ois asiassa järkee

Kissatalon puolesta
Vieras

#4 Kissatalon työ on arvokasta

29.10.2010 18:39

Lauri Sigg ja muut vastaan ajattelijat, tiedoksenne vain, että kissatalo ei ole sitä varten, että sinne tuotaisiin omia kissoja suoraan kodista. Kissatalo pelastaa ihmisten hylkäämiä kissoja, jotka ovat pihalla ilman ruokaa ja vailla omistajaa. Monet kissat ovat esimerkiksi talvipakkasilla pihalla ja pahasti kylmettyneitä kun EDESVASTUUTTOMAT IHMISET ovat kissoja hommanneet ja hyljänneet, tai eivät leikauta kissojansa ja päästää pihalle ja kissat lisääntyy ja kierre jatkuu!! Kun kissatalolta saa yksi kissa kodin niin kaksi uutta on jo ovella! Jos te ihmiset huolehtisitte kissoistanne asianmukaisesti niin ei tarvitsisi olemassa olla koko kissataloa, mutta niin kauan kun idiootteja riittää, on kissatalon työ todella tarpeellista!!

Ottakaa asioista selvää ennenkuin rupeatte pätemään!