Raahen moottorikelkkareitit!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Raahen moottorikelkkareitit!.

Vieras

09.11.2016 18:22

Tuliskohan tuo ihan vaan huviajeluun,vai tositarpeeseen,esim työssäkäynti matkaa varten. Siis ei hurjapäisille huvikseen harrastaville.

SP

#2 Sääntöjen puitteissa

09.11.2016 18:56

#1: -

Virallinen moottorikelkkareitti on tieliikennelaissa määritelty moottorikelkkailuun tarkoitettu tie, joka rinnastetaan yleiseen tiehen ja sillä noudatetaan tieliikennelakia. Vaaditaan vähintään T-luokan ajokortti. Moottorikelkkaura rinnastetaan maastoon ja niillä noudatetaan maastoliikennelakia. Urilla ajamiseen vaaditaan vähintään 15 vuoden ikä. Kummallakin edellä olevista yleinen nopeurajoitus on 60km/h ja matkustajia reellä vedettäessä 40km/h.

Jukka Ruohomäki
Adressin tekijä

09.11.2016 19:01

Raahen moottorikelkkailijat ry:n periaatteisiin kuuluu että reiteillä noudatetaan lakia.. eikä hurjastella.Hurjastelut voi hoitaa siihen tarkoitukseen rakennetulla radalla tai alueella.Moottorikelkkailu on harrastus joka vaatii virallisen reitin jossa voi laillisesti liikkua moottorikelkalla. Eli tositarpeeseen reitit tulee!

Vieras

11.11.2016 04:42

Raahen reitit on niin huonot olleet aina.. ja kelkkoja täällä on reilusti. Joten, reitit auki niin siitä hyötyy muutki paikalliset.