SÄHKÖN SIIRTOHINTAA JA MUITA SIVUKULUJA ON ALENNETTAVA !

SÄHKÖN SIIRTOHINTAA JA MUITA SIVUKULUJA ON ALENNETTAVA ! / Tiedotteet / Tärkeää asiaa PANKKIPALVELUISTA KAAVILLA. / Kommentit

Riistetty sähkön kuluttaja

#1 Köyhät kyykkyyn

12.01.2017 08:53

Hullua hommaa sähköyhtiöillä kun maksattavat minullakin kolmekertaa enemmän siirtomaksua kuin kulutusmaksua.

12.01.2017 09:16

Olisko teillä siellä SÄÄSTÖPANKKI? Se laitos näyttää pitävän köyhien asiakkaittensa puolta tälläkinpäin - olen itsekin asiakas. Päivääkään en ole katunut - suosittelen :) T:Liisa Kylänpää Vieremä
nobody

12.01.2017 13:31

Tämä maa on tyhmien ja ahneitten yritysjohtajien maa! Sähköyhtiöt ovat oligopolistisessa kilpailu tilaanteesssa, eli oikeata kilpailua ei ole ollenkaan. Kansalainen, jos yrittää säästää sähköä, niin perusmaksun hintaa nostetaan, että saadaan herrojen optiot turvattua. Oulun Sähkönmyynti on pahimpia rosvoja näin tavalliselle kuluttajalle. On surkuhupaisaa, että ihmiset eivät ole perillä sähkönmyyjien hinnoista. Vielä on keksitty kaikenmaailman vihreät sähköt ja kaikki muut ekosähköt tähän hässäkkään. Tämä siksi, että kuluttaja menee entistä enemmän sekaisin sähkösopimusta tehdessään.

13.01.2017 20:17

Kipinkapin kilometrien päähän. Ei ole tässä muillakaan pankki naapurissa.

01.02.2017 19:59

Onko tässä kyse sähkön siirron hinnoittelusta vai Osuuspankin konttorin lakkauttamisesta?