Keskuspuistoa ei saa supistaa

Keskuspuistoa ei saa supistaa / Tiedotteet / Keskuspuisto-päivitystä / Kommentit

20.11.2017 13:47

Paljon kiitoksia kaikille toimijoille! Irma Suksi

20.11.2017 20:00

"Yleiskaavan kaavamääräykset ja niissä käytetty ruututekniikka Keskuspuiston osalta ovat epäselviä Keskuspuiston asemakaava-alueilla ja siksi lainvastaisia." Hyvä, juuri näin on. Paitsi, että ruututekniikka on lain vastainen koko kaavan alueelta.
Mari

30.01.2018 16:54

Nyt on taas tullut ilmi uusi suunnitelma Keskuspuiston nakertamiseksi. Tenolantien viereen ollaan kaavoittamassa mm. päiväkodin leikkipuistoa, kun entistä SVULin taloa ollaan purkamassa ja paikalle rakentamassa asuntoja ja päiväkoti. Hämmästyttää lyhytnäköisyys ja se, että vain noin 30 vuotta vanhoja rakennuksia revitään surutta alas. Voitaisiinko myös tämän alue sisällyttää Keskuspuiston säilyttämistä vaativaan kampanjaan? Jos sallimme puiston nakertamisen pala palalta, pian siitä ei ole mitään jäljellä.

Lasse Matilainen

08.11.2018 17:33

Kummallinen ja kyseenalainen on myös Laajasalon raitiovaunuvarikon rakentaminen ulkoilupuiston viheralueelle aivan Helsingin parhaisiin kuuluvan uimarannan kupeeseen.

Mutta paljon kiitoksia kaikille toimijoille kaupunkimme viheralueiden suojelemiseksi tehdystä työstä!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 henkilölle, jotka tutkailevat muita sivustollamme sijaitsevia adresseja ja jotka eivät ole vielä nähneet tätä adressia.

Tulisiko valtion leikata menoja?