wwe takaisin suomen televisioon kanaville

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista wwe takaisin suomen televisioon kanaville.

Satu Laakso
Kotka

#101

18.12.2006 21:23

RAW on mun elämä. No kyl oon vinenny/pistän palautetta subille ja siin oheessa linkin. Tajuuvatpahan kuinka monta katsojaa menettää tässäkin. Oikeesti, mietin viekäkin et mitähän helvettii ne muka aikoo sit siihen tilalle pistää, apinat !
Hulk Hogan
Hulkalandia

#102

19.12.2006 00:02

Olli Oksanen kirjoitti (Tuusula, 18.12.2006 20:18):

''no onko se ny niin vaikeaa 1 ihmisen kolmesta tuhannesta lähettää tää subille? kyllä joku löytyy''

Varmasti semmonen jolta tulostin löytyy vois nämä tulostaa ja pistää Subille. Itellä on tulostin rikki ni ei pysty muuten tulostaisin.
Martti P
H

#104

20.12.2006 22:13

Näitä kommentteja lukiessani ei voi kuin nauraa! Siis oikeasti... Oletteko todellakin noin tyhmiä, kuin mitä annatta itsestänne kuvan? Sub tv lopettaa vapaapainin näyttämisen, koska sillä ei ole tarpeeksi katsojia... "T...varmaan subin katsoja luku romahtaa kirjaimellisesti niin alas..." <--Kuinka katsojaluvut voi romahtaa "kirjaimellisesti niin alas" jos ko. ohjelmilla ei ole tarpeeksi katsojia? Ja varmasti kukaan teistä eikä moni muukaan lopeta subtv:n katsomista! Mutta kaikkein naurettavimmat kommentit ovat nuo lukuisat "wwe on mun elämä!!!111" -kommentit... Se on vain niin säälittävää nuo tuollaiset kommentit... Älkää käsittäkö väärin, olen itsekkin allekirjoittanut adressin... Mutta kommentit ovat naurettavia/säälittäviä...
Matti Varpula
Seinäjoki

#105

20.12.2006 23:51

"Näitä kommentteja lukiessani ei voi kuin nauraa! Siis oikeasti... Oletteko todellakin noin tyhmiä, kuin mitä annatta itsestänne kuvan? Sub tv lopettaa vapaapainin näyttämisen, koska sillä ei ole tarpeeksi katsojia..."

...MENE SINÄ PARTISAANI...
Sami Toropainen
Helsinki

#106

21.12.2006 01:14

Kiitos Sub TV, lisäätte piratismia kiitettävästi tällä vedollanne.. :) Ei tollasta ohjelmaa voi noin vaan lopettaa..
Emma Kaakinen
Kerava

#107

21.12.2006 14:13

Rupesin tässä vain miettimään että mitä helvettiä subin tyypit oikein ajattelee....Miettikää...Kaikki valittaa subin paskoista ohjelmista kuten kaikki chatit ja mut mobilliohjelmat ja big brother ja ja ja...Se vaan jatkuu ja jatkuu....Ja niitä ei edes kukaan katso perkele.Miksei NIITÄ poisteta!!!
Ja btw,ne jotka tulee tänne valittaa,nii itse asiassa ketään ei vois veetä vähempää kiinnostaa.And if you're not down with that,we got 2 words for you...SUCK IT!!!!
antti tuisku
rovaniemi

#110

21.12.2006 19:32

niinpä... :)
minttu kumpulainen
ruokolahti

#114

21.12.2006 23:05

mie kuolen jos se lopetetaa!!!! mut pääsen mie sentään Eddien luokse..:)
sitä EI saa lopettaa!!!!! levittäkää linkkii hyvät ihmiset!! myö tarvitaa lisää allekirjotuksii!!
minttu kumpulainen
ruokolahti

#115

21.12.2006 23:09

fanit vähä yritystä tähä peliin!!! myö voitetaan jos pistetää kaikki peliin ja levitetää linkkii!!
Miika Kokkinen
Tornio

#116

22.12.2006 11:33

Moi Niko. noh. Mäki oon kiltti ja annan äänen. Vaikka en piittaakkaan SmackDownista tai RAW:ista :)
Martti P
H

#118

22.12.2006 12:44

"Rupesin tässä vain miettimään että mitä helvettiä subin tyypit oikein ajattelee....Miettikää...Kaikki valittaa subin paskoista ohjelmista kuten kaikki chatit ja mut mobilliohjelmat ja big brother ja ja ja...Se vaan jatkuu ja jatkuu....Ja niitä ei edes kukaan katso perkele.Miksei NIITÄ poisteta!!!"

Tuossa on edes vähän järkeä. Ne kaiken maailman chatit ja mobiilipeli paskat sais lopettaa ja samoin big brother. Mutta asia ei kuitenkaan ole niinkuin sinä väität Emma. Chattejä ja mobiilipelejä pelaa ja samalla myös katsoo moni ihminen vaikkei uskoisikaan ja BB:hän teki juuri katsoja ennätyksen. Eli jos sinä et katso joitain ohjelmia niin ei se tarkoita ettei kukaan katsoisi niitä.
Juhani Salonen
Tampere

#119

22.12.2006 18:26

Voi helvetti...
Niko Nurmisto
Tampere

#120

22.12.2006 18:38

Jos SD ja Raw loppuu.... En tiiä mitä teen. Jää tyhjä aukko mun elämään... Itse asiassa mun elämä loppuu!!! WWE on mun elämä! jos se lopetetaan joku kohta hyppää sillalta junan alle!;=(
Niko Kangas
Kittilä

#122

22.12.2006 20:20

Tänään katsojaluvut pilviin :)
pinja kokkola
pohjola

#123

22.12.2006 21:22

niinpä ootte oikeassa Niko Kangas ja Joosia Hoikkala... :) ja Niko Nurmisto