wwe takaisin suomen televisioon kanaville

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista wwe takaisin suomen televisioon kanaville.

Niko Kangas
Kittilä

#26

01.12.2006 17:45

Käykää myös laittamassa subtv:n sivuille palautteeseen kommentteja ja haukkukaa ne täysiksi paskoiksi ku menevät tekemään tuommosta. Ja tosiaan ei mieluusti tuommosia pelleily nimiä.
Krista Holma
Viiala

#27

01.12.2006 21:15

Suosittelen laittamaan sinne SubTV:lle ihan asiallista palautetta, uskon että sillä on paljon suurempi vaikutus kun sillä, että meette ja haukutte ne ihan täysin.
Hulk Hogan
Hulkalandia

#28

01.12.2006 23:03

Niin juuri tuskin tuosta haukkumisesta on hyötyä. Hyvät perustelut vaan ja kovia pyyntöjä.
Emma Kaakinen
Kerava

#29

01.12.2006 23:59

Jos wwe loppuu niin mä en tiedä mitä teen....
Kalle Korhonen
Adressin tekijä

#30

02.12.2006 00:07

SUBTV on siirtäny tänään 1.12. Rawin ja Smackdownin alkamis aikaa 30min aikasemmaks, eli siis Raw alkaa 00:10 ja Smackdown 1:00... eli he testaavat saavatko tällä katsojia enemmän, ja ny kaikki kattomaan WWE ohjelmii että Subtv:n päättäjät ymmärtävät meitä ja jatkavat WWE näyttämistä joulukuunkin jälkeen...

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

03.12.2006 00:19


elisa pöyhiä
joutseno

#34

03.12.2006 17:46

parhaimmat ohjelmat mitä subilta tulee ja nyt nekin meinataan lopettaa! Törkeää.
olen paikan päällä käynyt katsomassa, aivan mahtavaa! mistäs sitten katsoo jos sub tv ne lopettaa? ei missään tapauksessa saa lopettaa!!!
Emma Kaakinen
Kerava

#35

03.12.2006 20:11

Siis liioittelematta mun elämä tuhoutuu jos ne lopettaa sen...SE ON MUN ELÄMÄ!!!!Mäkin haluan isona sinne painijaksi ja mitenkäs sitten kun se loppuu niin ei pysy edes ajan tasalla ja on yhteyksissä siihen vaan wwe:n nettisivujen kautta........ÄÄÄK!!Silloin mä kyllä pakotan kaikki mun läheiset lopettamaan subn kattomisen....Muuten,testaako ne siksi sitä aiempaa näytös aikaa kun on tullut niin paljon palautetta....
isa grönholm
tampere

#36

03.12.2006 21:47

Olipas veto Subilta. Mikähän heidän syykin oli tähän? Että voidaan näyttää jotain paska big brotheria enemmän? Siis ei ole totta. WWE on elämää suurempaa, ja boikotoin Subia, jos WWE poistuu ohjelmistosta. Olen ollut fani niin kauan kuin muistan! Kiroan Subin henkilökunnan, jos ne lopettaa WWE:n näyttämisen! Perhana!!! On nekin yhtiä molopäitä, melkeinpä ainoita ohjelmia mistä tykkään!

Nyt nimiä alle! Ja asiallista ja tiukkaa palautetta Subille! Hopi hopi!!!
Made Amachie
Espoo

#37

04.12.2006 00:40

Oikeesti, tekis miele mennä vetää sinne kunnon mielenosoitukset!!
Hei ens perjantain kaikki kattoo ohjelmat ja sana kiertämään adressist.. Oikeesti nää on saatava takasi telkkarii. Mä oon iha sekasi ja tekis mieli antaa subille oikeen kunnon palautteet..
Rony Toivanen
Tuusula

#38

04.12.2006 14:07

Ekan kerran kun katsoin wwe:tä jäin heti koukkuun.Olen katsonut wwe:tä 5 vuotta heti kun se alko.kyllä oli tuskaa lukea että subtv ei lähetä wwe:tä meinasi tulla tippa linssiin.Mun haave on päästä wwe:hen.jos subtv lopettaa wwe:n lähetyksen en enää katso subtv:tä.
Antti Suoraniemi
Kuusamo

#39

04.12.2006 17:01

ohhoh. Kohta jo 2000 nimeä! Kaikki vaan sitten lähettää adressin subtvlle. Ollaan ihmetelty mikä veto tässä taas on. Kaippa ne nyt tajuais jatkaa. En halua mitään big brotherii homoilee tänne. Kts,gg.
Jussi Peltonen
Tampere

#40

05.12.2006 17:53

WWE:lähetykset ei saa Suomessa Lopettaa!
Jenni -
Espoo

#41

07.12.2006 05:36

Ihan tyhmää jos WWE:n lähettäminen Subilla lopetetaan kokonaan!

Jos ne lopettaa lähettämisen niin, lopetan subtv:n kattomisen kokonaan koska ei sitä enää oo mitää järkee kattoo. :/

Hitto..
Kalle Korhonen
Adressin tekijä

#42

07.12.2006 10:35

AIVOT IRTI PERSEESTÄ!

Älkää koko ajan toistako tota sama paskaa

" Mä lopetan subtv:n katsomisen jos WWE lopetetaan, WWE on elämäni"

Vähän uskottavampaa keskustelua, ne Subtv:n pomotkin lukee ja nauraa että " Voit vittu noittein teinien juttuja "

Aivojen käyttö ei ole Suomenlaissa kielletty....
Kalle Korhonen
Adressin tekijä

#43

07.12.2006 10:43

Ja pliis pistäkää omat nimenne eikä mitään vitun Randy Ortonin ja Rey Mysterin nimiä, ja tietenkin ei mitään nimimerkkejä KOSKA NE KAIKKI POISTETAAN!!!!

Vittumainen päivä tänään...........
anni puisto
pori

#44

07.12.2006 14:35

WWE:lähetykset ei saa Suomessa Lopettaa! smackdown ja raw on meidän kaikkien elämä eikö niin?? siis kirjottelemaan viestejä jatkuvasti vesiposti@subtv.fi :lle niin ne itekki uskoo...<3<33
samuli kämäräinen
porin kaupunki

#45

07.12.2006 15:01

niin se on minunkin elämä olet oikeassa !!! wwe:tä ei saa lopettaa!!!!!!!!!!! jos wwen eli smackdownin ja rawin lähetys lopetetaan en kato enää ikinä subtv:tä eikä meidän sukukaan !!!!
hanna vohlakari-lehtinen
sampola

#46

07.12.2006 15:09

niin se on munkin elämä,smackdownin ja rawin lähetystä ei lopeteta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! subtv saa painua helvettiin jos lopettaa eikö niin???? ei meijänkään suku ja minä itekään sit enää katota subtv:tä jos raw:N ja smackdowni:n lähetys lopetetaan..........!!!!!!!!!!!!
jenna koskisuo
pori

#47

07.12.2006 15:12

niin se on munkin elämä,smackdownin ja rawin lähetystä ei lopeteta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! subtv saa painua helvettiin jos lopettaa eikö niin???? ei meijänkään suku ja minä itekään sit enää katota subtv:tä jos raw:N ja smackdowni:n lähetys lopetetaan..........!!!!!!!!!!!!

raw ja smackdown on parhaita koko elämässä .ne on elämän keskipisteet ...
jonna rawinen
porin kaupunki

#48

07.12.2006 15:21

WWE:lähetykset ei saa Suomessa Lopettaa! smackdown ja raw on meidän kaikkien elämä eikö niin?? siis kirjottelemaan viestejä jatkuvasti vesiposti@subtv.fi :lle niin ne itekki uskoo...
niin se on munkin elämä,smackdownin ja rawin lähetystä ei lopeteta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! subtv saa painua helvettiin jos lopettaa eikö niin???? ei meijänkään suku ja minä itekään sit enää katota subtv:tä jos raw:N ja smackdowni:n lähetys lopetetaan..........!!!!!!!!!!!!

raw ja smackdown on parhaita koko elämässä .ne on elämän keskipisteet ...

sari stenfors
pori

#49

07.12.2006 15:27

WWE:lähetykset ei saa Suomessa Lopettaa! smackdown ja raw on meidän kaikkien elämä eikö niin?? siis kirjottelemaan viestejä jatkuvasti vesiposti@subtv.fi :lle niin ne itekki uskoo...
niin se on munkin elämä,smackdownin ja rawin lähetystä ei lopeteta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! subtv saa painua helvettiin jos lopettaa eikö niin???? ei meijänkään suku ja minä itekään sit enää katota subtv:tä jos raw:N ja smackdowni:n lähetys lopetetaan..........!!!!!!!!!!!!

raw ja smackdown on parhaita koko elämässä .ne on elämän keskipisteet ...

Ihan tyhmää jos WWE:n lähettäminen Subilla lopetetaan kokonaan!

Jos ne lopettaa lähettämisen niin, lopetan subtv:n kattomisen kokonaan koska ei sitä enää oo mitää järkee kattoo. :/

Hitto.. perkele...
Emma Kaakinen
Kerava

#50

07.12.2006 16:06

Siis WWE ei oo vaan ohjelma vaan siitä tulee elämän tapa...Kun mä ekan jakson katoin....oli pakko kattoa aina...koukkuun jäin ja nyt ei ole elämää ilman wwe wrestlingiä....joka ikiseen päivääni kuuluu wwe.Ja siis jos sub on niin idioottimainen kanava että lopettaa wrestlingin...niin silloin meidän talossa ei enää kumpaakaan mtv3 eikä subia katsota...piste!Ja nyt ne jotka ei vielä ole palautetta laittanut nyt heti sinne!!!Mutta asiallisesti koska ei ne tosissaan ota vittuilemista...