wwe takaisin suomen televisioon kanaville

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista wwe takaisin suomen televisioon kanaville.

okko mauzala
Hollywood

#76

12.12.2006 20:21

WWE ohjelmat on parhaita mita tvstä on ikina tullu, toivottavasti niita ei lopeteta ikinä. Tossa ei ollut edes syytä lopetukseen. Naurettavaa. Lopetan myös suBtvn katsomisen jos toi lopetus tapahtuu. Perkele.

samuli kämäräinen
porin kaupunki

#77

13.12.2006 15:50

sama täällä !!!!

kirjoitakaa kaikki subtv:lle ettei saa poistaa wwe:tä subtvn läheyksistä!!

vesiposti@subtv.fi
Krista Holma
Viiala

#78

13.12.2006 16:47

Kysymyksiä ja vastauksia - päivitys 8.12.2006

K: Miksi SmackDown! ja RAW loppuvat Subilla?
V: Aikansa kutakin. Subtv:n ohjelmistoa uudistetaan jatkuvasti, mikä tarkoittaa muutoksia ohjelmakarttaan. Muutoksia on tehtävä, vaikka ne eivät ole kaikille katsojille mieleen. Toinen syy on se, että SmackDown! ja RAW ovat pienen yleisön erikoisohjelmia, joita ei koskaan saatu kannattaviksi.
Santtu Ahonen
Joensuu

#79

14.12.2006 09:05

SubTv:n Henkilökunta..
Tiedättekö Kauniit & Rohkeat?
Joillekkin just tämä WWE on yhtä tärkeä, ellei tärkeämpikin, kun Kauniit & Rohkeat.

Tekö ette näe RAW :ia sekä SmackDownia kannattavaksi?
Sehän on yksi maailman suosituimmista viihdeohjelmista.

Sama kun lopettaisitte Kauniit & Rohkeat?
Aivanniin, ei tullut mieleenkään, katsoohan sitä vanhat ihmiset vielä.
Mitäs me nuoret sitten katsomme?

Itse, harrastan paljon tietokoneita, mutta katson AINA Rawin sekä Smackdownin TV:stä, Sentakia TV:stä, koska eihän sitä näe muualta?
Vai?
Voisihan sitä netistäkin ladata mutta.. Suomen lainsäädännön mukaan, se on laitonta, ja epävarmaa mikä jakso, eikä voi katsoa television kokoiselta näytöltä.
Minkä takia haluatte tämän ohjelman lopettaa? Verratkaa vaikka siihen, moniko katsoo Mobiilipelejä, ym. chättejä subilta tai mtv3:lta?
Aikaistakaa, varmasti katsojaluvutkin nousisi.

Nöyrin pyyntöni olisi:
Älkää lopettako WWE:n näyttämistä.
saku purhonen
rantasalmi

#80

14.12.2006 13:50

MIssäköhän on Subtv:en toimisto??? Tehään sinne mielen oisoitus, Ja isku aluseeksi " WWE JÄÄ TELKKARIIN PERKELE"...aika hyvä???

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

14.12.2006 16:27


Satu Laakso
Kotka

#82

15.12.2006 16:40

Joku vois!
pistän subbarin boikottiin jos raw lähtee vittuu ohjelmatarjonnasta.
ja todellaki, on laitonta ladata niit jaksoja. (tää o yllytystä rikollisuutee!..melkei)
Milla Jääskeläinen
Kiuruvesi

#83

15.12.2006 23:01

Subtv sanoo, että Raw:lla ja SmackDown!:illa on pieni katsoja määrä. V*ttu montakohan katsojaa on jollakin Venus ja Apollonilla? Tai vaikka Kaksi miestä ja Blondi? Paskanmarjat sanon minä. Onse kumma jos wwe lopetetaan subtv:llä. Siihen tyssäs se tv kanava minun osalta.
Niitu Korhonen
Porvoo

#84

15.12.2006 23:51

Subtv boikottii ja kaikki pistää vihast kommentii niitten nettisivuille!
Jokke Hömppänen
Helsinki

#85

16.12.2006 17:17

Siis herranen aika! nyt kun olen ollut fani 2004 loppuvaiheilta ähtien niin wwe pitää lopettaa! Miksi? vai muka pienet katsojaluvut .... mitenhän paljo katsojalukuja on esim Frendit ohjelmalla ei varmaan paljoo ja nyt pitää mennä lopettamaan Smackdown ja Raw joo jos lopettaa niin minun subtv kattelu oli tässä.
Eevi Lahnakoski
Jämsä

#86

16.12.2006 17:32

Mikäköhän SubTV:lle oikee on iskeny? nykyää sieltä tulee vaa kaikkee paskaa.. Jtn vitun mäkkaiveria. Oon ollu WWE:n Fani niin pitkään ku muistan. Ja nyt se pitää lopettaa? Haloo? Voi SubTV:ltä pikkase katsojaluvut romahtaa ko ihmiset alkaa osottaa WWE:n puolest mieltää.. No, paska kanava. kerta Rawia ja SmackDownia ei enää sieltä esitetä, koko kanavan vois tunkee hevonvittuu. Koska WWE on mulle elämä ja kuolema, oon vahvasti sitämieltä että WWE takaisin SubTV:lle ja joku pikprother helvettii sielt.!
Kalle parkkila
Savonlinna

#91

16.12.2006 18:28

Mitä ne oikeen aikookan tehä lopetan subin kattelun
Kalle parkkila
Savonlinna

#92

16.12.2006 18:29

OON WWE:N fani ollu niin kauan et!! jos se loppuu ni sillon loppuu jotain muutakin
Kalle parkkila
Savonlinna

#94

16.12.2006 18:30

Jos subtv tekee virheen ni menkää kumminkin smackdown ja raw sivulle sieltä näkee matsei jonkus verran. mut ei uusimpii
sami myllyselka
Pori

#96

17.12.2006 00:10

sit tehdään kyl adressi sub boikottiin
Mikko Vornanen
Pietarsaari

#97

17.12.2006 18:00

Tällähetkellä 3375 allekirjotusta, jja lisää tulossa kokoajan. Suomalaisilla WWE faneilla on OIKEUS katsoa suosikkiohjelmiaan
Matti Varpula
Seinäjoki

#98

17.12.2006 19:51

Joo kyllä se on niin, että Smackdownin ja RAW:n täytyy jatkaa Subilla. Oikeesti on tosi v*ttumaista jos niit ei nää enää Suomen telkusta! SMACKDOWN IS MY LIFE! Ja lisää nimiä adressiin!!
matias lankinen
lohja

#99

17.12.2006 21:34

smackdown on mun elämä ilman sitä mä en pysty elämään sen on pakko jatkuu.
Olli Oksanen
Tuusula

#100

18.12.2006 20:18

no onko se ny niin vaikeaa 1 ihmisen kolmesta tuhannesta lähettää tää subille? kyllä joku löytyy